Opel Corsa GSi má českou cenu. Jednu z nejnižších v rámci rychlých hatchbacků

Corsa se stejně jako Insignia vrací k označení GSi. A symbolizuje podobné hodnoty. Nyní už známe českou cenu.

Na českých stránkách Opelu už je k dispozici ceník pro Corsu ve verzi GSi. Základní cenou 409.900 korun se řadí mezi ty nejlevnější rychlé hatchbacky segmentu B. Ovšem na ligu hot-hatchů typu Renaultu Clio R.S. si také zuby nebrousí.

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Tím byla verze OPC s výkonem 152 kilowattů. Podobně jako u Insignie GSi si i Corsa s legendárním označením bere neupravený nejsilnější motor standardní nabídky, tedy přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 110 kW, a doplňuje jej o ostřejší design a sportovnější nastavení podvozku či řízení.

Ve standardu tak krom bodykitu se střešním spoilerem dostanete i podvozek převzatý právě od OPC, včetně silnější brzdové soustavy. V základní výbavě najdete také elektricky ovládaná boční okna, vyhřívaná zrcátka, 17palcová kola z lehkých slitin, diody denního svícení, rádio se šesti reproduktory a ovládáním na sportovním koženém volantu, tempomat nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

V kontextu nejvyšší výbavové linie je bizarní povinný příplatek za klimatizaci. Manuální stojí dvacet pět, automatická jednozónová třicet pět tisíc. Připlatit lze dále 25 tisíc za sedadla Recaro čalouněná černou Nappa kůží, 24 a půl tisíce za navigaci, vyhřívání čelního skla přijde na pět, bi-xenonové světlomety na dvacet jedna tisíc.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 58 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků