Opel Corsa GSi má českou cenu. Jednu z nejnižších v rámci rychlých hatchbacků

Corsa se stejně jako Insignia vrací k označení GSi. A symbolizuje podobné hodnoty. Nyní už známe českou cenu.

Na českých stránkách Opelu už je k dispozici ceník pro Corsu ve verzi GSi. Základní cenou 409.900 korun se řadí mezi ty nejlevnější rychlé hatchbacky segmentu B. Ovšem na ligu hot-hatchů typu Renaultu Clio R.S. si také zuby nebrousí.

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Tím byla verze OPC s výkonem 152 kilowattů. Podobně jako u Insignie GSi si i Corsa s legendárním označením bere neupravený nejsilnější motor standardní nabídky, tedy přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 110 kW, a doplňuje jej o ostřejší design a sportovnější nastavení podvozku či řízení.

Ve standardu tak krom bodykitu se střešním spoilerem dostanete i podvozek převzatý právě od OPC, včetně silnější brzdové soustavy. V základní výbavě najdete také elektricky ovládaná boční okna, vyhřívaná zrcátka, 17palcová kola z lehkých slitin, diody denního svícení, rádio se šesti reproduktory a ovládáním na sportovním koženém volantu, tempomat nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

V kontextu nejvyšší výbavové linie je bizarní povinný příplatek za klimatizaci. Manuální stojí dvacet pět, automatická jednozónová třicet pět tisíc. Připlatit lze dále 25 tisíc za sedadla Recaro čalouněná černou Nappa kůží, 24 a půl tisíce za navigaci, vyhřívání čelního skla přijde na pět, bi-xenonové světlomety na dvacet jedna tisíc.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků