Opel Corsa GSi má českou cenu. Jednu z nejnižších v rámci rychlých hatchbacků

Corsa se stejně jako Insignia vrací k označení GSi. A symbolizuje podobné hodnoty. Nyní už známe českou cenu.

Na českých stránkách Opelu už je k dispozici ceník pro Corsu ve verzi GSi. Základní cenou 409.900 korun se řadí mezi ty nejlevnější rychlé hatchbacky segmentu B. Ovšem na ligu hot-hatchů typu Renaultu Clio R.S. si také zuby nebrousí.

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Tím byla verze OPC s výkonem 152 kilowattů. Podobně jako u Insignie GSi si i Corsa s legendárním označením bere neupravený nejsilnější motor standardní nabídky, tedy přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 110 kW, a doplňuje jej o ostřejší design a sportovnější nastavení podvozku či řízení.

Ve standardu tak krom bodykitu se střešním spoilerem dostanete i podvozek převzatý právě od OPC, včetně silnější brzdové soustavy. V základní výbavě najdete také elektricky ovládaná boční okna, vyhřívaná zrcátka, 17palcová kola z lehkých slitin, diody denního svícení, rádio se šesti reproduktory a ovládáním na sportovním koženém volantu, tempomat nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

V kontextu nejvyšší výbavové linie je bizarní povinný příplatek za klimatizaci. Manuální stojí dvacet pět, automatická jednozónová třicet pět tisíc. Připlatit lze dále 25 tisíc za sedadla Recaro čalouněná černou Nappa kůží, 24 a půl tisíce za navigaci, vyhřívání čelního skla přijde na pět, bi-xenonové světlomety na dvacet jedna tisíc.

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků