Opel Corsa GSi má českou cenu. Jednu z nejnižších v rámci rychlých hatchbacků

Corsa se stejně jako Insignia vrací k označení GSi. A symbolizuje podobné hodnoty. Nyní už známe českou cenu.

Na českých stránkách Opelu už je k dispozici ceník pro Corsu ve verzi GSi. Základní cenou 409.900 korun se řadí mezi ty nejlevnější rychlé hatchbacky segmentu B. Ovšem na ligu hot-hatchů typu Renaultu Clio R.S. si také zuby nebrousí.

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Tím byla verze OPC s výkonem 152 kilowattů. Podobně jako u Insignie GSi si i Corsa s legendárním označením bere neupravený nejsilnější motor standardní nabídky, tedy přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 110 kW, a doplňuje jej o ostřejší design a sportovnější nastavení podvozku či řízení.

Ve standardu tak krom bodykitu se střešním spoilerem dostanete i podvozek převzatý právě od OPC, včetně silnější brzdové soustavy. V základní výbavě najdete také elektricky ovládaná boční okna, vyhřívaná zrcátka, 17palcová kola z lehkých slitin, diody denního svícení, rádio se šesti reproduktory a ovládáním na sportovním koženém volantu, tempomat nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

V kontextu nejvyšší výbavové linie je bizarní povinný příplatek za klimatizaci. Manuální stojí dvacet pět, automatická jednozónová třicet pět tisíc. Připlatit lze dále 25 tisíc za sedadla Recaro čalouněná černou Nappa kůží, 24 a půl tisíce za navigaci, vyhřívání čelního skla přijde na pět, bi-xenonové světlomety na dvacet jedna tisíc.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků