Opel Corsa GSi má českou cenu. Jednu z nejnižších v rámci rychlých hatchbacků

Corsa se stejně jako Insignia vrací k označení GSi. A symbolizuje podobné hodnoty. Nyní už známe českou cenu.

Na českých stránkách Opelu už je k dispozici ceník pro Corsu ve verzi GSi. Základní cenou 409.900 korun se řadí mezi ty nejlevnější rychlé hatchbacky segmentu B. Ovšem na ligu hot-hatchů typu Renaultu Clio R.S. si také zuby nebrousí.

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Tím byla verze OPC s výkonem 152 kilowattů. Podobně jako u Insignie GSi si i Corsa s legendárním označením bere neupravený nejsilnější motor standardní nabídky, tedy přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 110 kW, a doplňuje jej o ostřejší design a sportovnější nastavení podvozku či řízení.

Ve standardu tak krom bodykitu se střešním spoilerem dostanete i podvozek převzatý právě od OPC, včetně silnější brzdové soustavy. V základní výbavě najdete také elektricky ovládaná boční okna, vyhřívaná zrcátka, 17palcová kola z lehkých slitin, diody denního svícení, rádio se šesti reproduktory a ovládáním na sportovním koženém volantu, tempomat nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

Corsa narychlo přesedlala na platformu PSA, podle Opelu to vývoj nezdrží

V kontextu nejvyšší výbavové linie je bizarní povinný příplatek za klimatizaci. Manuální stojí dvacet pět, automatická jednozónová třicet pět tisíc. Připlatit lze dále 25 tisíc za sedadla Recaro čalouněná černou Nappa kůží, 24 a půl tisíce za navigaci, vyhřívání čelního skla přijde na pět, bi-xenonové světlomety na dvacet jedna tisíc.

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků