S uvedením nové generace Corsy se nyní Opel detailněji zaměřuje na její sportovně laděnou výbavu GS Line. A v rámci stylové reklamy ji srovnává s více než 30 let starým předchůdcem.
Opel u nové Corsy zmiňuje, že i šestá generace jeho známého hatchbacku zajistí špetku zábavy za volantem. Nízká hmotnost, subtilní rozměry, energické motory, všechno má odkazovat na vůbec první generaci Corsy, a to především v případě vrcholné výbavy GS Line, kterou automobilka v rámci propagace ukazuje ve společnosti 32 let starého předchůdce Corsy GSi.
Sportovní Corsu GT má ostatně Opel vystavenou i na probíhajícím autosalonu ve Frankfurtu a váže se k ní celkem zajímavý příběh. Nicméně, teď ale světla reflektorů padají na novinku GS Line, která bude součástí zbytku nabízených výbav – zaváděcí Corsy Edition, komfortní Elegance a samostatně působící elektrické Corsy-e.
Corsu GS Line rozpoznáte díky agresivněji pojatým nárazníkům vpředu i vzadu, chromovaným koncovkám výfuku nebo dvoubarevnému odstínu litých kol. Uvnitř se také objevují standardně sportovní sedačky a řidič bude mít možnost jízdního režimu Sport, který přiostří reakce řízení a odezvy motoru na pedál plynu.
Po vzoru dnešní doby ale nečekejte pod kapotou žádného trhače, přičemž GS Line bychom neoznačovali ani za „warm hatch“ (správný hot hatch snad v budoucnu zajistí verze OPC). Prozatím vrcholná Corsa se spalovacím motorem tak používá přeplňovanou dvanáctistovku o výkonu 96 kW (130 koní) a točivém momentu 230 N.m.
Zatímco stará Corsa GSi s atmosférickou šestnáctistovkou o síle 74 kW (100 koní) zvládla sprint na 100 km/h za 9,5 vteřiny a maximálně dosáhla rychlosti 188 km/h, moderní interpretace se chlubí čísly zrychlení na stovku za 8,7 vteřin a maximálkou 208 km/h.
České cenovky nové generace Opelu Corsa ještě neznáme, natož výbavy GS Line. V Německu má ovšem sportovnější varianta začínat na cenovce 19.880 euro, tedy v přepočtu asi 515.000 Kč.