Radši nové auto za 300 než O1.Když se tyto 2auta čelně potkají dejme tomu oba ve 100km/h tak z 1vozu odejde po svých.Druhý pokud nepojede domů v penálu už nikdy chodit nebude.(felicie je ještě 3*větší masakr).
Neni to tak davno, co byla za 300 tisic nova Astra ;-)
Jo, bez výbavy, a vše za příplatek. A plno věcí v ní ani být nemohlo.
1.4 (74kW/100k) Start/StopElektronický stabilizační systém ESPProtiblokovací systém brzd ABSSystém kontroly tlaku v pneumatikáchElektronický posilovač řízení SSPSSystém uvolnění pedálů PRSČelní, boční a hlavové airbagyDeaktivace airbagu spolujezdceSignalizace nezapnutých předních i zadníchbezpečnostních pásůISOFIX na zadních sedadlechLED denní svíceníManuální klimatizaceAudiosystém R300Bluetooth handsfree4 reproduktoryJednobarevný grafi cký informační displejVýškově a podélně nastavitelný volantElektrické ovládání předních okenElektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátkav barvě karoserieDělená zadní sedadla 40/60Osvětlení zavazadlového prostoruKliky dveří v barvě karoserieČerné lišty okolo bočních okenB-sloupky v černé barvěDálkové ovládání centrálního zamykáníDva sklopné klíče15“ ocelové ráfky s krytySada na opravu pneumatikCo zasadniho tomu chybi?
V rámci výbavy ti chybí:třetí brzdové světlopřední světlomet na straně řidiče a na straně spolujezdcečelní skloDvě třetiny věcí jsou totiž povinné, aby vůz dostal homologaci, tak by jsi měl zmínit i tohle.
;-)
Autíčko je to moc hezké, ovšem nabízet jenom tříválce je katastrofa a prodeje díky tomu nebudou valné. A rozhodně to vevylepší ani elektropohon. Nedivím se, že prodeje globálně klesají když není výběr žádaných motorů.
a kdo žádá jaký motory?
To bys nepochopil.
Prodeje aut s tříválci jdou, navzdory pláči hlupáků, vytrvale nahoru. Pokles prodejů v globálu s motorizacemi opravdu nemá nic společného, ale je mi jasné, že na něčem sis svůj mindrák musel ukojit.
Tak to je asi tím že výrobci nabízejí ve většině případů už pouze je ne?
Skutečně? Nechceš se podívat do ceníků a svůj názor si poopravit?
Je zajímavé, že když člověk vyjádří svůj názor získaný fakty, stane se terčem urážek a nadávek lidí kteří uznávají jenom ten svůj pohled. Ti lidé mi nestojí za to, abych jim cokoli vysvětloval nebo je poučoval. Bylo by to zbytečné.
Tak sem dej ta fakta, ty genialito... Baví mě topit neznalé a hloupé na jejich vlastních chybách.
Myslíš si že automobilky tyto motory vyrábí kvůli tomu že jsou lepší nebo jsou k tomu nuceni kvůli tabulkových spotrebam?
No vidíš... výpočet emisí a spotřeby se změnil, a kde je ta motorová revoluce? WLTP by nemělo nahrávat malým motorům, a přesto stále jedou. A jestli má motor tři nebo čtyři válce je to poslední, co činí nějaký problém. Problém s tím mají jen zaostalí čecháčci.
Jasně, 1.2T v základu za 330.000,-? Tak ten byl dobrej. A ten naftovej byl ještě lepší.Jen namátkou:Corsa 1.2T 74 kW - Edition - 330.000,-i30 1.0T 88 kW - Trikolor - 350.000,-Corsa 1.2T 74 kW - Elegance - 370.000,-i30 1.0T 88 kW - Komfort - 370.000,-Corsa 1.5CDTI 75 kW - Edition - 380.000,-i30 1.6CRDi 85 kW - Trikolor - 390.000,-
Hyundai i30 byl, je a bude ošklivým autem, kterého si kupují tak trochu zoufalci, která mají o auta zájem asi takový jako Robert Rosenberg o jadernou fyziku ... nová Corsa je pěkné auto a Opel dělal vždy dobrá auta.
To je neskutečné co někteří diskutéři dokáží vyzvracet za snůšku nesmyslů
"Opl delal vzdy dobra auta" tak to nevypusti ani jeho generalni manazer.
No když srovnám třeba Astru s "etalonem" Golfem, tak je fakt, že je Opel prostě nedoceněný, ve spoustě věcí je prostě lepší (sedačky (a to i ty v Golfu jsou výborné), podvozek, antikorozní ochrana).
zadny "nedoceneny" opel neexistuje, ze se povede v modelu jedna-dve veci lip nez konkurenci nestaci. Vectry, syntry, omegy, insignie, astry, corsy atd. byly vzdycky z nemeckych automobilek to nejhorsi
V 80. letech Rohrl vyhral s Oplem WRC a Vatanen Rallye Safari ;-)
V cem byli nejhorsi?
Například si tě v nich nikdo nevšimne. To takový BMW každý druhý týden upoutá pozornost lidí v pražských tunelech tím, že tam shoří :-D
Moje první auto byla Corsa rv.98. Ze samozřejmých důvodů to bylo to nejlepší auto na světě, jasná věc. Ovšem v tomto životě se už budu Oplům vyhýbat obloukem. Nejdražší náhradní díly jsou už nej třešničkou na dortu.
Rolf: Jasně, "ošklivou", o třídu větší a dražší i30 si kupují zoufalci zato "pěknou", o třídu menší a levnější Corsu si kupují vytříbení autonadšenci. Tak ten byl taky dobrej :-D Máš v záloze ještě nějakou perlu?PS: Na druhou stranu to je pro mě vlastně kompliment, páč mi jedna Corsa stojí v garáži.
Tebe to v těch Butovicích opravdu baví? :-)))) Jako ty Hyundaie jsou tragicky ošklivý ... ale ty na tom nebudeš jinak, viď. ;-)
Rolf: No mě hlavně baví tvá až roztomilá hloupost. ;-)
To víš, že jo .... :-)))
Jo, Hyundai nemá na vybranou, než jít s cenami dolů. Tragický motor, co nejede a jen žere fakt nejde srovnávat s velmi povedenou dvanáctistovkou. U velké části populace velmi špatná pověst značky. Prodeje na českém trhu jim poslední rok moc nejdou.Corsa je novinka s prvky výbavy požadovanými EU, a ty něco stojí. Kde má i30 třeba e-call? Není to věc, po které bych toužil, ale taky není zadarmo. No a na závěr - člověk, který chce moderní malé auto, nebude opravdu uvažovat o (pro něj) obludné i30.
Hyundai a Kia naopak můžou s cenami zůstat v klidu tam , kde jsou. Tragický motor , co nejede a žere ? Tak dobrá. Manželka v současné době vlastní poslední verzi KIA RIO. Tzv. nové RIO. motor 1,25 CVVT, klasický čtyřválec bez turba, tichý, 82 koní. V současné době najeto 25.000 km. Nulová sptřeba oleje, spotřeba benzinu lehce přes 5 litrů na 100. Myslím, že stejný motor dává Huyndai i do i20. Takže ?
Co zkusit číst celé vlákno a přemýšlet, hlupáčku?
Sám jsi hlupáček, hlupáčku.
"Jo, Hyundai nemá na vybranou, než jít s cenami dolů." - To píšeš, jak kdyby na tom byl Opel jinak."Tragický motor, co nejede a jen žere fakt nejde srovnávat s velmi povedenou dvanáctistovkou." - Tohle bude v reálu řešit promile kupujících. Navíc, nechci nikoho urazit, ale drtivá sorta lidí pohybující se v tomto cenovém "písečku" nemá o tomto kontextu ani ánung."U velké části populace velmi špatná pověst značky." - Ano, ale tenhle kontext se dost přeceňuje."Corsa je novinka s prvky výbavy požadovanými EU, a ty něco stojí." - Každé auto, které se momentálně prodává, musí splňovat požadavky, jinak by se nemohlo prodávat. A o ceně těch cingrlátek jsme se už jednou bavili."No a na závěr - člověk, který chce moderní malé auto, nebude opravdu uvažovat o (pro něj) obludné i30." - Já jsem zrovna příklad, který tuto teorii vyvrací. Uvažuji o obou variantách, reálně.PS: Aby to někdo špatně nepochopil, nemám nic proti Corse. V podstatě ani nemůžu, když mi stojí v garáži. Jen poslední dobou kroutím hlavou nad ceníky, všeobecně, a nestačím se divit.
Takže prostě chceš co největší auto za nějaké peníze, ne nutně malé auto.O ceně výbavy jsme se bavili, to je fakt. Ty jsi házel nepodloženými domněnkami, jak jsou to všechno korunové položky, ačkoli je to samozřejmě pěkná kravina.O cenách obecně píšu výše, ale není se čemu divit.
"Takže prostě chceš co největší auto za nějaké peníze, ne nutně malé auto." - Ne, klidně to může být Abarth 595. Jen jsem tím chtěl říct, že když někdo uvažuje o malém autě, tak to automaticky neznamená, že zároveň neuvažuje i o větším. U mě to nakonec bude o tom, co vyhraje. Jestli srdce, rozum nebo ego.
No, ono na tom trošku něco je, Korejcům se pořád ještě nedaří tak masivně proniknout do fleetů, které dělají Škodovce snad 80%. A ty turbomotory o něco horší než téesíčka prostě jsou. Pokud někdo těch 30 cm (auta) navíc nepotřebuje, nemá pro upgrade ani důvod. Kromě toho mají Korejci v této třídě ještě i20.
Evropa si sama tu výrobu aut opravdu zahubí, i když je to poslední průmysl, který nám ještě neutekl do světa. Auto velikosti Felicie, které se tak tak vleze pod 300 tisíc, má podobně jako ta felda 55 kW a ocelová kola. Ale hlavně to má díky předpisům třikrát víc senzorů než Apollo 11 a to nejdůležitější, displej přilepený na palubce.
Pro Feldu bylo 55 kW vrchol, tady je to základ. Kolik že stála ta vrcholná Felda, kde kvůli airbagu spolujezdce nebyla ani schránka v palubce?Jsi mimo a ještě se tím chlubíš.
To je irelevantní argument srovnávat cen z doby před víc jak dvaceti roky. Kolik například stojí dnes mobilní telefon v porovnání s výkonným počítačem z dob minulých a s porovnáním jejich výkonů a výbavy?
Tak se podívej, kdo s tou argumentací začal...
Asi tak, krátká Felda s 1.6 GLX začínala na tehdy na 305 tisících, s výbavou šla cena extrémně nahoru. Klima myslím za dalších 25.000.
Ale hlavně, těch tehdejších 305tis bylo cca jako dneska 705tis, takže to srovnání je úplně mimo...
Ono to celé (stejně jako Shimi níže) působí jako sockařský pohled. Nová auta zkrátka už nějakou dobu zdražují. Je otázkou, zda oprávněně či ne, kolik z toho je snaha výrobců udělat si finanční polštář pro případnou krizi, kolik skutečný růst cen v důsledku nových technologií a postupů. Osobně se divím, že do malých aut se veškerá výbava vůbec ještě vejde s tím, kolik toho je požadováno.
Když máš roční inflaci 2,5%, máš za pět let všechno o 13% dražší.... To je u takovýho auta třeba 30 000.
No ono nominálně všechno tak nějak zdražuje. Rotačky centrálních bank jedou na 200% a to se prostě projevuje nejen u nemovitostí, potravin, atd, nýbrž i u aut. Že jsou i malá auta stále složitější a že tak výrobci logicky nemůžou udržet v B segmentu cenu 250tis Kč, je taky pravda.
Ne ne, nemusíme si pospíšit, protože tyhle akční ceny budou i dále. Osobně smysl těch "akcí" vůbec nechápu. Stejně vědí, že za ty ceníkově nesmyslné částky to nikdy prodávat nebudou, tak proč je vůbec uvádějí?Jinak výbavy jsou jak 208 přes kopírák.
Spíš přibydou jiné "akční" verze s trochu jinak poskládanou výbavou. Jinak tohle rozdělení na Peugeot na Opel není úplně marné, kdo chce "stylovější" vzhled a interiér vzhůru nohama, má na výběr 208, Corsa se stejnou technikou, klasickým interiérem a usedlým (pardón, tradičním) vzhledem může být zajímavá pro zbytek zájemců.
Tu první výbavu mohli klidně vypustit, když je rozdíl cen deset tisíc, a i ten základní motor zvládá klimatizaci. Trochu by se to odlišilo. Ještě jsem zvědav na porovnání prostoru. 208 je docela fajn, ale pocitově taková "stíhačkově" stísněná. Místa je ovšem dost. Tak jsem zvědav na Corsu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.