Nový Opel Corsa má české ceny. Vešel se pod 300.000 Kč, bez slevy to ale nešlo

50 komentářů

Michal
24. listopadu • 12:20

Radši nové auto za 300 než O1.Když se tyto 2auta čelně potkají dejme tomu oba ve 100km/h tak z 1vozu odejde po svých.Druhý pokud nepojede domů v penálu už nikdy chodit nebude.(felicie je ještě 3*větší masakr).

bzzz
21. listopadu • 22:57

Neni to tak davno, co byla za 300 tisic nova Astra ;-)

mpolan
22. listopadu • 9:07

Jo, bez výbavy, a vše za příplatek. A plno věcí v ní ani být nemohlo.

bzzz
22. listopadu • 12:02

1.4 (74kW/100k) Start/StopElektronický stabilizační systém ESP
Protiblokovací systém brzd ABS
Systém kontroly tlaku v pneumatikách
Elektronický posilovač řízení SSPS
Systém uvolnění pedálů PRS
Čelní, boční a hlavové airbagy
Deaktivace airbagu spolujezdce
Signalizace nezapnutých předních i zadních
bezpečnostních pásů
ISOFIX na zadních sedadlech
LED denní svícení
Manuální klimatizace
Audiosystém R300
Bluetooth handsfree
4 reproduktory
Jednobarevný grafi cký informační displej
Výškově a podélně nastavitelný volant
Elektrické ovládání předních oken
Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
v barvě karoserie
Dělená zadní sedadla 40/60
Osvětlení zavazadlového prostoru
Kliky dveří v barvě karoserie
Černé lišty okolo bočních oken
B-sloupky v černé barvě
Dálkové ovládání centrálního zamykání
Dva sklopné klíče
15“ ocelové ráfky s kryty
Sada na opravu pneumatikCo zasadniho tomu chybi?

Revizor
22. listopadu • 12:11

V rámci výbavy ti chybí:
třetí brzdové světlo
přední světlomet na straně řidiče a na straně spolujezdce
čelní skloDvě třetiny věcí jsou totiž povinné, aby vůz dostal homologaci, tak by jsi měl zmínit i tohle.

bzzz
22. listopadu • 12:50

;-)

Kaa
21. listopadu • 15:27

Autíčko je to moc hezké, ovšem nabízet jenom tříválce je katastrofa a prodeje díky tomu nebudou valné. A rozhodně to vevylepší ani elektropohon. Nedivím se, že prodeje globálně klesají když není výběr žádaných motorů.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 17:05

a kdo žádá jaký motory?

Karlos
21. listopadu • 20:52

To bys nepochopil.

mpolan
21. listopadu • 16:15

Prodeje aut s tříválci jdou, navzdory pláči hlupáků, vytrvale nahoru. Pokles prodejů v globálu s motorizacemi opravdu nemá nic společného, ale je mi jasné, že na něčem sis svůj mindrák musel ukojit.

Ffff
22. listopadu • 7:47

Tak to je asi tím že výrobci nabízejí ve většině případů už pouze je ne?

mpolan
22. listopadu • 9:10

Skutečně? Nechceš se podívat do ceníků a svůj názor si poopravit?

Kaa
21. listopadu • 20:52

Je zajímavé, že když člověk vyjádří svůj názor získaný fakty, stane se terčem urážek a nadávek lidí kteří uznávají jenom ten svůj pohled. Ti lidé mi nestojí za to, abych jim cokoli vysvětloval nebo je poučoval. Bylo by to zbytečné.

mpolan
21. listopadu • 22:45

Tak sem dej ta fakta, ty genialito... Baví mě topit neznalé a hloupé na jejich vlastních chybách.

Ffff
22. listopadu • 7:49

Myslíš si že automobilky tyto motory vyrábí kvůli tomu že jsou lepší nebo jsou k tomu nuceni kvůli tabulkových spotrebam?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
22. listopadu • 9:09

No vidíš... výpočet emisí a spotřeby se změnil, a kde je ta motorová revoluce? WLTP by nemělo nahrávat malým motorům, a přesto stále jedou.
A jestli má motor tři nebo čtyři válce je to poslední, co činí nějaký problém. Problém s tím mají jen zaostalí čecháčci.

Shimi
21. listopadu • 13:24

Jasně, 1.2T v základu za 330.000,-? Tak ten byl dobrej. A ten naftovej byl ještě lepší.Jen namátkou:
Corsa 1.2T 74 kW - Edition - 330.000,-
i30 1.0T 88 kW - Trikolor - 350.000,-Corsa 1.2T 74 kW - Elegance - 370.000,-
i30 1.0T 88 kW - Komfort - 370.000,-Corsa 1.5CDTI 75 kW - Edition - 380.000,-
i30 1.6CRDi 85 kW - Trikolor - 390.000,-

Rolf
21. listopadu • 13:58

Hyundai i30 byl, je a bude ošklivým autem, kterého si kupují tak trochu zoufalci, která mají o auta zájem asi takový jako Robert Rosenberg o jadernou fyziku ... nová Corsa je pěkné auto a Opel dělal vždy dobrá auta.

Ffff
21. listopadu • 18:07

To je neskutečné co někteří diskutéři dokáží vyzvracet za snůšku nesmyslů

homer
21. listopadu • 15:03

"Opl delal vzdy dobra auta" tak to nevypusti ani jeho generalni manazer.

OTTO
21. listopadu • 18:59

No když srovnám třeba Astru s "etalonem" Golfem, tak je fakt, že je Opel prostě nedoceněný, ve spoustě věcí je prostě lepší (sedačky (a to i ty v Golfu jsou výborné), podvozek, antikorozní ochrana).

homer
21. listopadu • 21:10

zadny "nedoceneny" opel neexistuje, ze se povede v modelu jedna-dve veci lip nez konkurenci nestaci. Vectry, syntry, omegy, insignie, astry, corsy atd. byly vzdycky z nemeckych automobilek to nejhorsi

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
22. listopadu • 20:03

V 80. letech Rohrl vyhral s Oplem WRC a Vatanen Rallye Safari ;-)

jarda
22. listopadu • 17:50

V cem byli nejhorsi?

Tommy
24. listopadu • 0:01

Například si tě v nich nikdo nevšimne. To takový BMW každý druhý týden upoutá pozornost lidí v pražských tunelech tím, že tam shoří :-D

Revizor
21. listopadu • 21:02

Moje první auto byla Corsa rv.98. Ze samozřejmých důvodů to bylo to nejlepší auto na světě, jasná věc. Ovšem v tomto životě se už budu Oplům vyhýbat obloukem. Nejdražší náhradní díly jsou už nej třešničkou na dortu.

Shimi
21. listopadu • 14:29

Rolf: Jasně, "ošklivou", o třídu větší a dražší i30 si kupují zoufalci zato "pěknou", o třídu menší a levnější Corsu si kupují vytříbení autonadšenci. Tak ten byl taky dobrej :-D Máš v záloze ještě nějakou perlu?PS: Na druhou stranu to je pro mě vlastně kompliment, páč mi jedna Corsa stojí v garáži.

Rolf
21. listopadu • 14:54

Tebe to v těch Butovicích opravdu baví? :-)))) Jako ty Hyundaie jsou tragicky ošklivý ... ale ty na tom nebudeš jinak, viď. ;-)

Shimi
21. listopadu • 15:56

Rolf: No mě hlavně baví tvá až roztomilá hloupost. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rolf
22. listopadu • 9:38

To víš, že jo .... :-)))

mpolan
21. listopadu • 13:44

Jo, Hyundai nemá na vybranou, než jít s cenami dolů. Tragický motor, co nejede a jen žere fakt nejde srovnávat s velmi povedenou dvanáctistovkou. U velké části populace velmi špatná pověst značky. Prodeje na českém trhu jim poslední rok moc nejdou.
Corsa je novinka s prvky výbavy požadovanými EU, a ty něco stojí. Kde má i30 třeba e-call? Není to věc, po které bych toužil, ale taky není zadarmo.
No a na závěr - člověk, který chce moderní malé auto, nebude opravdu uvažovat o (pro něj) obludné i30.

Malovenkovan
21. listopadu • 20:08

Hyundai a Kia naopak můžou s cenami zůstat v klidu tam , kde jsou. Tragický motor , co nejede a žere ? Tak dobrá. Manželka v současné době vlastní poslední verzi KIA RIO. Tzv. nové RIO. motor 1,25 CVVT, klasický čtyřválec bez turba, tichý, 82 koní. V současné době najeto 25.000 km. Nulová sptřeba oleje, spotřeba benzinu lehce přes 5 litrů na 100. Myslím, že stejný motor dává Huyndai i do i20. Takže ?

mpolan
21. listopadu • 22:44

Co zkusit číst celé vlákno a přemýšlet, hlupáčku?

Ludek_II
22. listopadu • 5:55

Sám jsi hlupáček, hlupáčku.

Shimi
21. listopadu • 15:01

"Jo, Hyundai nemá na vybranou, než jít s cenami dolů." - To píšeš, jak kdyby na tom byl Opel jinak.
"Tragický motor, co nejede a jen žere fakt nejde srovnávat s velmi povedenou dvanáctistovkou." - Tohle bude v reálu řešit promile kupujících. Navíc, nechci nikoho urazit, ale drtivá sorta lidí pohybující se v tomto cenovém "písečku" nemá o tomto kontextu ani ánung.
"U velké části populace velmi špatná pověst značky." - Ano, ale tenhle kontext se dost přeceňuje.
"Corsa je novinka s prvky výbavy požadovanými EU, a ty něco stojí." - Každé auto, které se momentálně prodává, musí splňovat požadavky, jinak by se nemohlo prodávat. A o ceně těch cingrlátek jsme se už jednou bavili.
"No a na závěr - člověk, který chce moderní malé auto, nebude opravdu uvažovat o (pro něj) obludné i30." - Já jsem zrovna příklad, který tuto teorii vyvrací. Uvažuji o obou variantách, reálně.PS: Aby to někdo špatně nepochopil, nemám nic proti Corse. V podstatě ani nemůžu, když mi stojí v garáži. Jen poslední dobou kroutím hlavou nad ceníky, všeobecně, a nestačím se divit.

mpolan
21. listopadu • 16:13

Takže prostě chceš co největší auto za nějaké peníze, ne nutně malé auto.
O ceně výbavy jsme se bavili, to je fakt. Ty jsi házel nepodloženými domněnkami, jak jsou to všechno korunové položky, ačkoli je to samozřejmě pěkná kravina.
O cenách obecně píšu výše, ale není se čemu divit.

Shimi
21. listopadu • 16:59

"Takže prostě chceš co největší auto za nějaké peníze, ne nutně malé auto." - Ne, klidně to může být Abarth 595. Jen jsem tím chtěl říct, že když někdo uvažuje o malém autě, tak to automaticky neznamená, že zároveň neuvažuje i o větším. U mě to nakonec bude o tom, co vyhraje. Jestli srdce, rozum nebo ego.

ijon
21. listopadu • 14:43

No, ono na tom trošku něco je, Korejcům se pořád ještě nedaří tak masivně proniknout do fleetů, které dělají Škodovce snad 80%. A ty turbomotory o něco horší než téesíčka prostě jsou. Pokud někdo těch 30 cm (auta) navíc nepotřebuje, nemá pro upgrade ani důvod. Kromě toho mají Korejci v této třídě ještě i20.

XYZ
21. listopadu • 10:25

Evropa si sama tu výrobu aut opravdu zahubí, i když je to poslední průmysl, který nám ještě neutekl do světa. Auto velikosti Felicie, které se tak tak vleze pod 300 tisíc, má podobně jako ta felda 55 kW a ocelová kola. Ale hlavně to má díky předpisům třikrát víc senzorů než Apollo 11 a to nejdůležitější, displej přilepený na palubce.

mpolan
21. listopadu • 11:03

Pro Feldu bylo 55 kW vrchol, tady je to základ. Kolik že stála ta vrcholná Felda, kde kvůli airbagu spolujezdce nebyla ani schránka v palubce?
Jsi mimo a ještě se tím chlubíš.

Kaa
21. listopadu • 15:22

To je irelevantní argument srovnávat cen z doby před víc jak dvaceti roky. Kolik například stojí dnes mobilní telefon v porovnání s výkonným počítačem z dob minulých a s porovnáním jejich výkonů a výbavy?

mpolan
21. listopadu • 22:43

Tak se podívej, kdo s tou argumentací začal...

ijon
21. listopadu • 11:21

Asi tak, krátká Felda s 1.6 GLX začínala na tehdy na 305 tisících, s výbavou šla cena extrémně nahoru. Klima myslím za dalších 25.000.

OTTO
21. listopadu • 11:39

Ale hlavně, těch tehdejších 305tis bylo cca jako dneska 705tis, takže to srovnání je úplně mimo...

mpolan
21. listopadu • 13:47

Ono to celé (stejně jako Shimi níže) působí jako sockařský pohled. Nová auta zkrátka už nějakou dobu zdražují. Je otázkou, zda oprávněně či ne, kolik z toho je snaha výrobců udělat si finanční polštář pro případnou krizi, kolik skutečný růst cen v důsledku nových technologií a postupů.
Osobně se divím, že do malých aut se veškerá výbava vůbec ještě vejde s tím, kolik toho je požadováno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tommy
23. listopadu • 22:55

Když máš roční inflaci 2,5%, máš za pět let všechno o 13% dražší.... To je u takovýho auta třeba 30 000.

OTTO
21. listopadu • 18:53

No ono nominálně všechno tak nějak zdražuje. Rotačky centrálních bank jedou na 200% a to se prostě projevuje nejen u nemovitostí, potravin, atd, nýbrž i u aut. Že jsou i malá auta stále složitější a že tak výrobci logicky nemůžou udržet v B segmentu cenu 250tis Kč, je taky pravda.

mpolan
21. listopadu • 9:01

Ne ne, nemusíme si pospíšit, protože tyhle akční ceny budou i dále. Osobně smysl těch "akcí" vůbec nechápu. Stejně vědí, že za ty ceníkově nesmyslné částky to nikdy prodávat nebudou, tak proč je vůbec uvádějí?
Jinak výbavy jsou jak 208 přes kopírák.

ijon
21. listopadu • 10:11

Spíš přibydou jiné "akční" verze s trochu jinak poskládanou výbavou. Jinak tohle rozdělení na Peugeot na Opel není úplně marné, kdo chce "stylovější" vzhled a interiér vzhůru nohama, má na výběr 208, Corsa se stejnou technikou, klasickým interiérem a usedlým (pardón, tradičním) vzhledem může být zajímavá pro zbytek zájemců.

mpolan
21. listopadu • 11:00

Tu první výbavu mohli klidně vypustit, když je rozdíl cen deset tisíc, a i ten základní motor zvládá klimatizaci. Trochu by se to odlišilo. Ještě jsem zvědav na porovnání prostoru. 208 je docela fajn, ale pocitově taková "stíhačkově" stísněná. Místa je ovšem dost. Tak jsem zvědav na Corsu.

Doporučujeme

Články odjinud