Nový Opel Corsa má české ceny. Vešel se pod 300.000 Kč, bez slevy to ale nešlo

mpolan  |  21. 11. 2019 09:01

Ne ne, nemusíme si pospíšit, protože tyhle akční ceny budou i dále. Osobně smysl těch "akcí" vůbec nechápu. Stejně vědí, že za ty ceníkově nesmyslné částky to nikdy prodávat nebudou, tak proč je vůbec uvádějí?
Jinak výbavy jsou jak 208 přes kopírák.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  21. 11. 2019 10:11

Spíš přibydou jiné "akční" verze s trochu jinak poskládanou výbavou. Jinak tohle rozdělení na Peugeot na Opel není úplně marné, kdo chce "stylovější" vzhled a interiér vzhůru nohama, má na výběr 208, Corsa se stejnou technikou, klasickým interiérem a usedlým (pardón, tradičním) vzhledem může být zajímavá pro zbytek zájemců.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 11:00

Tu první výbavu mohli klidně vypustit, když je rozdíl cen deset tisíc, a i ten základní motor zvládá klimatizaci. Trochu by se to odlišilo. Ještě jsem zvědav na porovnání prostoru. 208 je docela fajn, ale pocitově taková "stíhačkově" stísněná. Místa je ovšem dost. Tak jsem zvědav na Corsu.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  21. 11. 2019 10:25

Evropa si sama tu výrobu aut opravdu zahubí, i když je to poslední průmysl, který nám ještě neutekl do světa. Auto velikosti Felicie, které se tak tak vleze pod 300 tisíc, má podobně jako ta felda 55 kW a ocelová kola. Ale hlavně to má díky předpisům třikrát víc senzorů než Apollo 11 a to nejdůležitější, displej přilepený na palubce.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 11:03

Pro Feldu bylo 55 kW vrchol, tady je to základ. Kolik že stála ta vrcholná Felda, kde kvůli airbagu spolujezdce nebyla ani schránka v palubce?
Jsi mimo a ještě se tím chlubíš.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  21. 11. 2019 11:21

Asi tak, krátká Felda s 1.6 GLX začínala na tehdy na 305 tisících, s výbavou šla cena extrémně nahoru. Klima myslím za dalších 25.000.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 11. 2019 11:39

Ale hlavně, těch tehdejších 305tis bylo cca jako dneska 705tis, takže to srovnání je úplně mimo...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 13:47

Ono to celé (stejně jako Shimi níže) působí jako sockařský pohled. Nová auta zkrátka už nějakou dobu zdražují. Je otázkou, zda oprávněně či ne, kolik z toho je snaha výrobců udělat si finanční polštář pro případnou krizi, kolik skutečný růst cen v důsledku nových technologií a postupů.
Osobně se divím, že do malých aut se veškerá výbava vůbec ještě vejde s tím, kolik toho je požadováno.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 11. 2019 18:53

No ono nominálně všechno tak nějak zdražuje. Rotačky centrálních bank jedou na 200% a to se prostě projevuje nejen u nemovitostí, potravin, atd, nýbrž i u aut. Že jsou i malá auta stále složitější a že tak výrobci logicky nemůžou udržet v B segmentu cenu 250tis Kč, je taky pravda.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  23. 11. 2019 22:55

Když máš roční inflaci 2,5%, máš za pět let všechno o 13% dražší.... To je u takovýho auta třeba 30 000.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  21. 11. 2019 15:22

To je irelevantní argument srovnávat cen z doby před víc jak dvaceti roky. Kolik například stojí dnes mobilní telefon v porovnání s výkonným počítačem z dob minulých a s porovnáním jejich výkonů a výbavy?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 22:43

Tak se podívej, kdo s tou argumentací začal...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 11. 2019 13:24

Jasně, 1.2T v základu za 330.000,-? Tak ten byl dobrej. A ten naftovej byl ještě lepší.

Jen namátkou:
Corsa 1.2T 74 kW - Edition - 330.000,-
i30 1.0T 88 kW - Trikolor - 350.000,-

Corsa 1.2T 74 kW - Elegance - 370.000,-
i30 1.0T 88 kW - Komfort - 370.000,-

Corsa 1.5CDTI 75 kW - Edition - 380.000,-
i30 1.6CRDi 85 kW - Trikolor - 390.000,-

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 13:44

Jo, Hyundai nemá na vybranou, než jít s cenami dolů. Tragický motor, co nejede a jen žere fakt nejde srovnávat s velmi povedenou dvanáctistovkou. U velké části populace velmi špatná pověst značky. Prodeje na českém trhu jim poslední rok moc nejdou.
Corsa je novinka s prvky výbavy požadovanými EU, a ty něco stojí. Kde má i30 třeba e-call? Není to věc, po které bych toužil, ale taky není zadarmo.
No a na závěr - člověk, který chce moderní malé auto, nebude opravdu uvažovat o (pro něj) obludné i30.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  21. 11. 2019 14:43

No, ono na tom trošku něco je, Korejcům se pořád ještě nedaří tak masivně proniknout do fleetů, které dělají Škodovce snad 80%. A ty turbomotory o něco horší než téesíčka prostě jsou. Pokud někdo těch 30 cm (auta) navíc nepotřebuje, nemá pro upgrade ani důvod. Kromě toho mají Korejci v této třídě ještě i20.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 11. 2019 15:01

"Jo, Hyundai nemá na vybranou, než jít s cenami dolů." - To píšeš, jak kdyby na tom byl Opel jinak.
"Tragický motor, co nejede a jen žere fakt nejde srovnávat s velmi povedenou dvanáctistovkou." - Tohle bude v reálu řešit promile kupujících. Navíc, nechci nikoho urazit, ale drtivá sorta lidí pohybující se v tomto cenovém "písečku" nemá o tomto kontextu ani ánung.
"U velké části populace velmi špatná pověst značky." - Ano, ale tenhle kontext se dost přeceňuje.
"Corsa je novinka s prvky výbavy požadovanými EU, a ty něco stojí." - Každé auto, které se momentálně prodává, musí splňovat požadavky, jinak by se nemohlo prodávat. A o ceně těch cingrlátek jsme se už jednou bavili.
"No a na závěr - člověk, který chce moderní malé auto, nebude opravdu uvažovat o (pro něj) obludné i30." - Já jsem zrovna příklad, který tuto teorii vyvrací. Uvažuji o obou variantách, reálně.

PS: Aby to někdo špatně nepochopil, nemám nic proti Corse. V podstatě ani nemůžu, když mi stojí v garáži. Jen poslední dobou kroutím hlavou nad ceníky, všeobecně, a nestačím se divit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 16:13

Takže prostě chceš co největší auto za nějaké peníze, ne nutně malé auto.
O ceně výbavy jsme se bavili, to je fakt. Ty jsi házel nepodloženými domněnkami, jak jsou to všechno korunové položky, ačkoli je to samozřejmě pěkná kravina.
O cenách obecně píšu výše, ale není se čemu divit.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 11. 2019 16:59

"Takže prostě chceš co největší auto za nějaké peníze, ne nutně malé auto." - Ne, klidně to může být Abarth 595. Jen jsem tím chtěl říct, že když někdo uvažuje o malém autě, tak to automaticky neznamená, že zároveň neuvažuje i o větším. U mě to nakonec bude o tom, co vyhraje. Jestli srdce, rozum nebo ego.

Odpovědět  |   | 
Malovenkovan  |  21. 11. 2019 20:08

Hyundai a Kia naopak můžou s cenami zůstat v klidu tam , kde jsou. Tragický motor , co nejede a žere ? Tak dobrá. Manželka v současné době vlastní poslední verzi KIA RIO. Tzv. nové RIO. motor 1,25 CVVT, klasický čtyřválec bez turba, tichý, 82 koní. V současné době najeto 25.000 km. Nulová sptřeba oleje, spotřeba benzinu lehce přes 5 litrů na 100. Myslím, že stejný motor dává Huyndai i do i20. Takže ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 22:44

Co zkusit číst celé vlákno a přemýšlet, hlupáčku?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  22. 11. 2019 05:55

Sám jsi hlupáček, hlupáčku.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  21. 11. 2019 13:58

Hyundai i30 byl, je a bude ošklivým autem, kterého si kupují tak trochu zoufalci, která mají o auta zájem asi takový jako Robert Rosenberg o jadernou fyziku ... nová Corsa je pěkné auto a Opel dělal vždy dobrá auta.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 11. 2019 14:29

Rolf: Jasně, "ošklivou", o třídu větší a dražší i30 si kupují zoufalci zato "pěknou", o třídu menší a levnější Corsu si kupují vytříbení autonadšenci. Tak ten byl taky dobrej Máš v záloze ještě nějakou perlu?

PS: Na druhou stranu to je pro mě vlastně kompliment, páč mi jedna Corsa stojí v garáži.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  21. 11. 2019 14:54

Tebe to v těch Butovicích opravdu baví? )) Jako ty Hyundaie jsou tragicky ošklivý ... ale ty na tom nebudeš jinak, viď.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 11. 2019 15:56

Rolf: No mě hlavně baví tvá až roztomilá hloupost.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  22. 11. 2019 09:38

To víš, že jo .... )

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 11. 2019 15:03

"Opl delal vzdy dobra auta" tak to nevypusti ani jeho generalni manazer.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 11. 2019 18:59

No když srovnám třeba Astru s "etalonem" Golfem, tak je fakt, že je Opel prostě nedoceněný, ve spoustě věcí je prostě lepší (sedačky (a to i ty v Golfu jsou výborné), podvozek, antikorozní ochrana).

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  21. 11. 2019 21:02

Moje první auto byla Corsa rv.98. Ze samozřejmých důvodů to bylo to nejlepší auto na světě, jasná věc. Ovšem v tomto životě se už budu Oplům vyhýbat obloukem. Nejdražší náhradní díly jsou už nej třešničkou na dortu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 11. 2019 21:10

zadny "nedoceneny" opel neexistuje, ze se povede v modelu jedna-dve veci lip nez konkurenci nestaci. Vectry, syntry, omegy, insignie, astry, corsy atd. byly vzdycky z nemeckych automobilek to nejhorsi

Odpovědět  |   | 
jarda  |  22. 11. 2019 17:50

V cem byli nejhorsi?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  24. 11. 2019 00:01

Například si tě v nich nikdo nevšimne. To takový BMW každý druhý týden upoutá pozornost lidí v pražských tunelech tím, že tam shoří

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2019 20:03

V 80. letech Rohrl vyhral s Oplem WRC a Vatanen Rallye Safari

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  21. 11. 2019 18:07

To je neskutečné co někteří diskutéři dokáží vyzvracet za snůšku nesmyslů

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  21. 11. 2019 15:27

Autíčko je to moc hezké, ovšem nabízet jenom tříválce je katastrofa a prodeje díky tomu nebudou valné. A rozhodně to vevylepší ani elektropohon. Nedivím se, že prodeje globálně klesají když není výběr žádaných motorů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 16:15

Prodeje aut s tříválci jdou, navzdory pláči hlupáků, vytrvale nahoru. Pokles prodejů v globálu s motorizacemi opravdu nemá nic společného, ale je mi jasné, že na něčem sis svůj mindrák musel ukojit.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  21. 11. 2019 20:52

Je zajímavé, že když člověk vyjádří svůj názor získaný fakty, stane se terčem urážek a nadávek lidí kteří uznávají jenom ten svůj pohled. Ti lidé mi nestojí za to, abych jim cokoli vysvětloval nebo je poučoval. Bylo by to zbytečné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 22:45

Tak sem dej ta fakta, ty genialito... Baví mě topit neznalé a hloupé na jejich vlastních chybách.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  22. 11. 2019 07:49

Myslíš si že automobilky tyto motory vyrábí kvůli tomu že jsou lepší nebo jsou k tomu nuceni kvůli tabulkových spotrebam?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 11. 2019 09:09

No vidíš... výpočet emisí a spotřeby se změnil, a kde je ta motorová revoluce? WLTP by nemělo nahrávat malým motorům, a přesto stále jedou.
A jestli má motor tři nebo čtyři válce je to poslední, co činí nějaký problém. Problém s tím mají jen zaostalí čecháčci.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  22. 11. 2019 07:47

Tak to je asi tím že výrobci nabízejí ve většině případů už pouze je ne?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 11. 2019 09:10

Skutečně? Nechceš se podívat do ceníků a svůj názor si poopravit?

Odpovědět  |   | 

a kdo žádá jaký motory?

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  21. 11. 2019 20:52

To bys nepochopil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2019 22:57

Neni to tak davno, co byla za 300 tisic nova Astra

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 11. 2019 09:07

Jo, bez výbavy, a vše za příplatek. A plno věcí v ní ani být nemohlo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2019 12:02

1.4 (74kW/100k) Start/Stop

Elektronický stabilizační systém ESP
Protiblokovací systém brzd ABS
Systém kontroly tlaku v pneumatikách
Elektronický posilovač řízení SSPS
Systém uvolnění pedálů PRS
Čelní, boční a hlavové airbagy
Deaktivace airbagu spolujezdce
Signalizace nezapnutých předních i zadních
bezpečnostních pásů
ISOFIX na zadních sedadlech
LED denní svícení
Manuální klimatizace
Audiosystém R300
Bluetooth handsfree
4 reproduktory
Jednobarevný grafi cký informační displej
Výškově a podélně nastavitelný volant
Elektrické ovládání předních oken
Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
v barvě karoserie
Dělená zadní sedadla 40/60
Osvětlení zavazadlového prostoru
Kliky dveří v barvě karoserie
Černé lišty okolo bočních oken
B-sloupky v černé barvě
Dálkové ovládání centrálního zamykání
Dva sklopné klíče
15“ ocelové ráfky s kryty
Sada na opravu pneumatik

Co zasadniho tomu chybi?

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  22. 11. 2019 12:11

V rámci výbavy ti chybí:
třetí brzdové světlo
přední světlomet na straně řidiče a na straně spolujezdce
čelní sklo

Dvě třetiny věcí jsou totiž povinné, aby vůz dostal homologaci, tak by jsi měl zmínit i tohle.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2019 12:50

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 11. 2019 12:20

Radši nové auto za 300 než O1.Když se tyto 2auta čelně potkají dejme tomu oba ve 100km/h tak z 1vozu odejde po svých.Druhý pokud nepojede domů v penálu už nikdy chodit nebude.(felicie je ještě 3*větší masakr).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Lídr trhu stojí stejně jako Škoda Kamiq

Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Líd…

Městské crossovery nejsou levné, zvykejme si na to. Na český trh právě vstupuje Peugeot 2008, jedno z nejúspěšnějších B-SUV v Evropě, nebude tedy škodit malé cenové srovnání.

8.  1.  2020 | | 75 N/A