Opel Corsa ecoFlex: ekonovinka si vystačí s 3,5 l paliva na 100 km

Na autosalonu v Boloni představila automobilka Opel nejhospodárnější model své stávající nabídky. Jde o faceliftovanou Corsu v provedení ecoFlex, o jejíž pohon se stará turbodiesel 1,3 CDTI naladěný na výkon 95 koní (70 kW) kombinovaný s pětistupňovou, manuálně řazenou převodovkou.

Díky použití soustavy start/stop má třídveřové provedení vykazovat průměrnou spotřebu nafty v kombinovaném cyklu ve výši jen 3,5 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti 98 g/km. Opel Corsa ecoFlex však nebude žádnou brzdou městského provozu, z klidu na 100 km/h totiž zrychlí za 12,3 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 177 km/h.

Tento model má být jedním z nejhospodárnějších evropských automobil, ačkoli třeba Volkswagen Polo BlueMotion je na tom v otázce spotřeby paliva a emisí CO2 ještě o něco lépe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Corsa 2011
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků