Opel Corsa ecoFlex: ekonovinka si vystačí s 3,5 l paliva na 100 km

Na autosalonu v Boloni představila automobilka Opel nejhospodárnější model své stávající nabídky. Jde o faceliftovanou Corsu v provedení ecoFlex, o jejíž pohon se stará turbodiesel 1,3 CDTI naladěný na výkon 95 koní (70 kW) kombinovaný s pětistupňovou, manuálně řazenou převodovkou.

Díky použití soustavy start/stop má třídveřové provedení vykazovat průměrnou spotřebu nafty v kombinovaném cyklu ve výši jen 3,5 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti 98 g/km. Opel Corsa ecoFlex však nebude žádnou brzdou městského provozu, z klidu na 100 km/h totiž zrychlí za 12,3 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 177 km/h.

Tento model má být jedním z nejhospodárnějších evropských automobil, ačkoli třeba Volkswagen Polo BlueMotion je na tom v otázce spotřeby paliva a emisí CO2 ještě o něco lépe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Corsa 2011
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků