Opel Corsa Easytronic

Easytronic je dalším přírůstkem do rodiny převodovek kombinujících manuální a automatické řazení. Easytronic bude poprvé přestaven v novém OPELu Corsa na podzim tohoto roku.
Opel Corsa Easytronic
Easytronic je dalším přírůstkem do rodiny převodovek kombinujících manuální a automatické řazení. Easytronic bude poprvé přestaven v novém OPELu Corsa na podzim tohoto roku. U tohoto systému si může řidič vybrat mezi manuálním řazením s automatickou spojkou nebo plně automatickým režimem.

Výhodou systému Easytronic je jeho nízká hmotnost a prostorová skromnost. Pro zákazníky je také důležitý poměrně malý příplatek, pokud se pro Easytronic rozhodnou. Příplatek totiž činí cca polovinu toho, co je třeba zaplatit za klasickou čtyřstupňovou automatickou převodovku.

Easytronic bude zpočátku nabízen pouze k motoru 1.2 s výkonem 75 ks. Později by však měl být k dispozici také pro ostatní motory. K samotnému ovládání spojky a přeřazování rychlostních stupňů slouží 3 elektromotorky, které pracují rychleji než hydraulický systém. Při zkouškách přeřazování bylo dosahováno průměrných časů 300 ms, když nejlepší časy byly cca 240 ms. 

Převodovka Easytronic je také vybavena systémem Kick-down, tedy je schopna zařadit nižší rychlostní stupeň při prudkém sešlápnutí akcelerátoru. Dalším prvkem je odpojování spojky při brždění nebo schopnost se „plížit“ a tím usnadňovat ovládání automobilu v nízkých rychlostech např. při parkování.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků