Zkuste ho mít ve třicetistupňových mrazem a povíme si, jak se zimy bát nebude. Se to vytopí, baterky v mrazu budou "skučet" a dojede vedle do vsi a tam ho to nechá.
Mrazy znižuju dojazd takmer na polovicu.Test rôznych EV pri teplote -6.6 Chttps://newsroom.aaa.com/2019/02/cold-weather-redu... ...
no páni... jen 3/4 milionu za Corsu, která má dojezd cca. 300 km a umí se odmrazit za 45minut. To budou fronty zájemců.
A já myslel, že se tohle dá považovat u EV za standart. Však to auto nic nestartuje, tak bych čekal, že sepnutí klíčkem/mobilem a nebo časovačem bude v nákladech nula prd a tím pádem to bude v každém EV.
On to také standard u elektrik je. Ne tak pro redaktora, pro které je to asi první setkání s elektrikou.Očekávám článek, že u elektriky se nemusíte bát nabíjet "špatnou" elektrikou, jako u nafťáka natankovat špatnou naftu... :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.