Opel Corsa-e se zimy bát nebude. Ve standardu má vychytávku z vyšších tříd

Nový Opel Corsa-e bude vybavený funkcí nezávislého topení a klimatizace již ve standardu.

Do nového elektrického hatchbacku s bleskem ve znaku dorazila bohatá standardní výbava, včetně nezávislého topení. Sbohem můžete dát škrabce na led i věčnému větrání v létě. Funkce nezávislého nastavení teploty v autě bude fungovat i přes mobilní aplikaci „myOpel“.

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Vedle vyhřívání kabiny má funkce vliv i na rozmrazování oken. Opel uvádí, že při teplotách -20°Celsia se dokáže elektrická Corsa zcela odmrazit za 45 minut. Pokud je vůz připojený na nabíječku, bere si šťávu ze zásuvky a baterie tak zůstává nedotčena. Velmi zajímavá vychytávka by mohla být skrytou zbraní malého Opelu.

Plug-in hybridní Opel Grandland X má české ceny. Vejde se těsně pod milion korun

Plug-in hybridní Opel Grandland X má české ceny. Vejde se těsně pod milion korun

K dalším prvkům standardní výbavy se řadí například dešťový senzor, automatické přepínání světel, vnitřní zrcátko s automatickou clonou, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, 7palcový infotainment s podporou Apple CarPlay a Android Auto, automatická klimatizace nebo 16palcová ocelová kola.

Tato vstupní výbava Edition vyjde na 739.990 Kč. S touto cenovkou se nová Corsa-e řadí k těm dostupnějším elektromobilům na trhu. Opel Corsa-e dorazí k prodejcům již toto jaro a vůz je již možné objednávat.

Opel Corsa-e – technické údaje a české ceny
Pohon elektromotor
Největší výkon [kW] 100
Točivý moment [N.m] 260
Max. rychlost [km/h] 150
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,1
Kapacita akumulátoru [kWh] 50
Max. dojezd WLTP [km] 337
Dobíjení DC 100 kW na 80 % [min] cca 30
Provozní hmotnost [kg] 1530
Akční cena Edition [Kč] 739.990
Akční cena Elegance [Kč] 779.990
Akční cena GS Line [Kč] 789.990
Akční ceny jsou zvýhodněním 50.000 Kč pro všechny výbavy. Ceník platí do 31. 3. 2020.
 

[********************] 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 84 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků