Opel Corsa dostal motor 1.4 Turbo s výkonem 150 koní

Opel Corsa dostal motor 1.4 Turbo s výkonem 150 koní

Zájemci o nový Opel Corsa mají na výběr další motorizaci. Opel pod kopotu nově nasadil přeplňovanou benzínovou čtrnáctistovku s výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 220 Nm v rozsahu 3000 až 4500 ot./min. Malý Opel s ním zrychlí na stovku za 8,9 sekundy a rozjede se na 207 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důkladně přepracovaná čtrnáctistovka teď plní emisní normu Euro 6 a v kombinovaném cyklu si řekne o 5,9 litru na 100 km

Motor konstrukčně vychází ze známé přeplňované čtrnáctistovky. Má přímé vstřikování paliva, proměnné časování ventilů a plní emisní normu Euro 6. Opel změnil tvar výfukových svodů, do kterých integroval turbodmychadlo. To má zlepšit reakci na plyn a zkrátit typickou prodlevu přeplňovaného motoru v nízkých otáčkách.

Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

K vozu jde dokoupit paket Turbo Plus, který přiblíží vzhled modelu nejsilnější Corse OPC. Na rozdíl od ní si ale nelze připlatit například za samosvorný diferenciál. Automatická převodovka k tomuto motoru v nabídce není, standardem je šestistupňový manuál.

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

Motor 1.4 Turbo o výkonu 103 kW (140 k) se na našem trhu prodává od 355 900 korun. Počkejme si tedy, jaké ceny nasadí Opel na silnější model. Také ještě nevíme, jestli nový motor nahradí o deset koní slabší jednotku, nebo se budou prodávat současně.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků