Opel Corsa Color Race: návrat „čmeláka“ po bezmála čtyřiceti letech

Německá automobilka Opel přichází na domácí trh se speciální verzí populárního modelu Corsa, který si obléknul slušivou sportovní soupravu odkazující na minulá léta. Celá edice Color Race má Opelu nejen přihrát pár dalších zákazníků, ale i připomenout dobu, kdy automobilky nebyly jen menšími částmi obřích koncernů a kdy se v takové míře nehledělo na co nejnižší náklady, spotřebu a vypuštěné emise. V tomto případě musíme zmínit rok 1971, kdy se zrodil speciální Opel Rallye Kadett B Sprint v působivém žluto-černém barevném provedení.

Opel Corsa, která se s výše zmíněnou legendou ukázala na společném promo videu, disponuje kromě speciálního lakování také 17-ti palcovými ráfky a ostřejším převodem řízení. V interiéru pak vaše smysly jistě zaujme dekorativní šití a kožený sportovně laděný tříramenný volant, více vzdušnosti se pak interiéru dostane přes standardně dodávané střešní okno. Nejste-li zrovna fanouškem žluté barvy, pro svoji „téměř sportovní“ Corsu si můžete vybrat ještě z bílé nebo červené.

I navzdory tomu, že Corsa Color Race může působit dravěji než jeho běžní sourozenci, z hlediska výkonu moc nemá čím překvapit. Automobilka jej bude nabízet se 1,4 litrovým benzínovým čtyřválcem s výkonem 87 koní, nebo 100 koní. K dispozici bude i dieselová varianta v podobě 1,7 litrového přeplňovaného motoru s výkonem 130 koní. Za Corsu Color Race vybavenou nejslabší motorizací zaplatíte v Německu 15 560 eur (zhruba 400 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Corsa Color Race
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků