Opel Corsa 2011: facelift oficiálně

A je to zde: Opel konečně oficiálně představil své modernizované mini Corsa. Nabídne vesměs očekávané inovace.

Postupně se na svět deroucí informace ke Corse pro modelový rok 2011 pro vás sledujeme průběžně, naposledy jsme o nich psali na tomto nebo také na tomto místě. Nyní je již vše jasné, Opel vůz oficiálně odhalil.

Decentní stylistické úpravy přicházejí čtyři roky pro premiéře čtvrté generace Opelu Corsa a necelý rok poté, co Opel modifikoval škálu pohonných jednotek a odladění podvozku. Na první pohled si všimneme ostřeji tvarované přídě s novými světlomety, maskou chladiče a nárazníkem, přepracovány byly též mlhovky. Seznam exteriérových modifikací zakončuje nabídka šesti nových sad litých kol a vylepšené logo Opel na výklopné zádi.

Všechny tyto modifikace mají Corsu přiblížit aktuálnímu stylistickému jazyku Opel, jímž hovoří kromě nové Astry také třeba Meriva, ale někteří mohou připomenout jistou podobnost s Mazdou 2. Interiér dostal modernizovanou palubní desku a všechny výbavové stupně se mohou pochlubit vylepšenými čalounickými a obkladovými materiály. V nabídce příslušenství se objevuje vylepšená navigace Touch & Connect schopná vyhodnocovat aktuální dopravní informace přes TMC, a to i v případě, že je navigace rovna vypnutá. 

Pro modelový rok 2011 přichází také nový výbavový stupeň Color Line, jenž bude dostupný na všech trzích napříč Evropou. Nečekejme zázraky, ale spíše hry s barevnými „rychlými“ pruhy, laděním zrcátek či litými, sedmnáctipalcovými koly.

V nabídce přibyla verze Corsa EcoFlex se vznětovým motorem 1,3 CDTI, jenž je vybaven soustavou start/stop. Díky tomu má Corsa EcoFlex s třídveřovou karoserií spotřebovat v kombinovaném cyklu jen 3,5 l/100 km (o 0,2 l/100 km méně než dosud), přičemž emise CO2 klesly z 98 na 94 g/km. Výraznější je zlepšení v městském cyklu, kde se spotřeba snížila o 0,4 l/100 km na výsledných 4,2 l/100 km.

Do prodejů se omlazené vozy Opel Corsa dostanou již během ledna příštího roku, významné změny v ceníku neočekáváme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Corsa s faceliftem pro rok 2011
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků