Opel Corsa 2011: facelift oficiálně

A je to zde: Opel konečně oficiálně představil své modernizované mini Corsa. Nabídne vesměs očekávané inovace.

Postupně se na svět deroucí informace ke Corse pro modelový rok 2011 pro vás sledujeme průběžně, naposledy jsme o nich psali na tomto nebo také na tomto místě. Nyní je již vše jasné, Opel vůz oficiálně odhalil.

Decentní stylistické úpravy přicházejí čtyři roky pro premiéře čtvrté generace Opelu Corsa a necelý rok poté, co Opel modifikoval škálu pohonných jednotek a odladění podvozku. Na první pohled si všimneme ostřeji tvarované přídě s novými světlomety, maskou chladiče a nárazníkem, přepracovány byly též mlhovky. Seznam exteriérových modifikací zakončuje nabídka šesti nových sad litých kol a vylepšené logo Opel na výklopné zádi.

Všechny tyto modifikace mají Corsu přiblížit aktuálnímu stylistickému jazyku Opel, jímž hovoří kromě nové Astry také třeba Meriva, ale někteří mohou připomenout jistou podobnost s Mazdou 2. Interiér dostal modernizovanou palubní desku a všechny výbavové stupně se mohou pochlubit vylepšenými čalounickými a obkladovými materiály. V nabídce příslušenství se objevuje vylepšená navigace Touch & Connect schopná vyhodnocovat aktuální dopravní informace přes TMC, a to i v případě, že je navigace rovna vypnutá. 

Pro modelový rok 2011 přichází také nový výbavový stupeň Color Line, jenž bude dostupný na všech trzích napříč Evropou. Nečekejme zázraky, ale spíše hry s barevnými „rychlými“ pruhy, laděním zrcátek či litými, sedmnáctipalcovými koly.

V nabídce přibyla verze Corsa EcoFlex se vznětovým motorem 1,3 CDTI, jenž je vybaven soustavou start/stop. Díky tomu má Corsa EcoFlex s třídveřovou karoserií spotřebovat v kombinovaném cyklu jen 3,5 l/100 km (o 0,2 l/100 km méně než dosud), přičemž emise CO2 klesly z 98 na 94 g/km. Výraznější je zlepšení v městském cyklu, kde se spotřeba snížila o 0,4 l/100 km na výsledných 4,2 l/100 km.

Do prodejů se omlazené vozy Opel Corsa dostanou již během ledna příštího roku, významné změny v ceníku neočekáváme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Corsa s faceliftem pro rok 2011
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků