Opel Corsa 1,4 16V: dva kroky vpred (test)

50 komentářů

Oleg
3. srpna • 23:58

mne se libi diesel
a tady je test 1,3 CDTi 75 koni (doufam ze nekdo bude testovat taky 90k diesel se 6ti stupnovou prevodovkou)
http://automix.centrum.sk/testy/clanek.phtml?id=100001232dalsi clanek benzinove Corsy 1,4ky +diskuse k nemu
http://auto.server.sk/diskusia---automobily-redakcne-testy-opel-corsa-1-4-dobry-zaklad--category-je-8-x-id-je-20914

DANA
2. června • 16:53

CHYSTÁM SE KOUPIT NOVÝ OPEL CORSA 1,2 16V (59KW/80K)ENJOY.MÁ JIŽ NĚKDO S TÍMTO VOZEM ZKUŠENOSTI?DĚKUJI.

akeer
6. března • 19:03

neviete niekto ako je to s pripojenim iPodu? (myslim priamu integraciu napr. aj s ovladanim na volante atd.) Niekde na nemeckych weboch som to cital, ale na SK/CZ sa ku tomu nejako neviem dohrabat...

dag
14. února • 1:52

chlapec sa uvedom testujes corsu ne lamborgini more. si myslis ze 1,4l motor bude robit zazraky a na cenu nekukaj omg je to novinka co cakas vevericky. sa pozri na ine automobilky ked vydaju nejaku novinku jaku davaju tie cenu a potom porovnavaj. vsimol som si ze komentujes uplne secko ja ti poviem jedno komu sa corsa lubi ten si ju kupi aj bez toho aby si cital ze volado napise ze to neni porsche!

majitel swifta
17. prosince • 18:44

popros niekoho nech ťa odvezie na swifte,pri 6000 ot na trojke
sa z toho posereš a potom uvidíš aké zázraky robí 1,33

Oleg
12. února • 19:11

Perfektni recenze - muj obdiv! Jenom mi tam chybi porovnani s jinymi automobili stejne tridy
proto doporucuji do pozornosti http://auto.etrend.sk/90133/auto-testy/trend-test-opel-corsa-14-16v-enjoy
napriklad mne by potesilo srovnani s modely jako grande punto, mitsubishi colt , toyota yaris, peugeot 207, ford fiesta, wv polo, chevrolet spark, hyunday getz, nissan micra visia renault clio, suzuki swift atd atd.

novz
15. dubna • 7:34

Pozri tu: http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=3226259

fordak
12. února • 8:22

Skvela a profesionalne napisana recenzia. Moje uznanie.

jansko
7. února • 13:05

teda aspoň zozadu je to čisté clio, nápad nula bodov

Pierre
7. února • 15:47

Podoba tam je, ale "ciste Clio"?
http://www.auto.cz/index.php?seo_rubrika=999&im_id=43533448a755e&ga_id=43533448bfbfb&cr=1http://www.autorevue.cz/ShowArticleImages.aspx?file=91107&article=11101

jansko
7. února • 13:04

teda aspoň zozadu :-D3-[

Ital
10. února • 0:18

Tak, jak mohl tento paskvil, vyhrát auto roku-ostuda!

xxx
20. října • 13:16

spamataj sa ty si paskvil

RRAAFF
10. února • 18:25

Vidíš, jak se ten paskvil dobře prodává. Já bych si Corsu vybral třeba radši než Grande Punto, ty paskvile:-D:-P

Dr.120L
7. února • 10:31

asi sem divnej ale po dlouhý době jsem nedočetl test automobilu kvůli slovenštině ... krásnej jazyk ale ...

jansko
7. února • 12:59

...no dopovedz to ale.
Mňa to zaujíma. No flame.

Pierre
7. února • 15:42

Ja sem to teda docetl, ale musim rict, ze ta slovenstina ani pro me neni moc pohodlna. Myslim si, ze na ceskych internetovych strankach by se melo psat cesky... Nebo se vstupem do EU zase sjednocujeme? ;-)

Radek Ondrášík
8. února • 12:21

Koncovka za doménou ovšem automatický neznamená, že se bude psát jenom v daném jazyce. Neco je snad každý "com" web psán v angličtině?Autorevue navštěvuje velké množství našich východních sousedů a není jediný důvod nepřinášet nejen zprávy ze slovenského trhu, ale není ani důvod, proč občas nenapsat článek ve slovenštině. Udržování schopnosti číst atd. v tomto jazyce je jen k dobru věci.

Pierre
8. února • 20:58

Netvrdim, ze koncovka urcuje jazyk, i kdyz .com je tusim "univerzalni" - ne?A proc neudelat dve verze, autorevue.cz, autorevue.sk - temer identicke az na bleskovky, ktere se tykaji toho ktereho trhu. Prelozit text do sj/cj preci neni tezke, a jiste by se to obema stranam lepe cetlo.Ohledne zapominani slovenstiny bych strach nemel, hypermarkety a tv nova nase znalosti udrzuji ;-)Nicmene - dulezitejsi je obsah, nez jazyk. A v tomhle test rozhodne nezklamal, je velice dobry :-)

Dotaz
6. února • 18:46

Motor 1.2 je vynikajúci, mám možnosť ho vyskúšať každý deň cestou do práce kedže som šťastným vlastníkom novej corsy. Jazdím ako v mesto tak aj asi 8 km po diaľnici denne a takže fabia 1.2 sa nechyta. Mal som pred corsou fábiu 1.2 HTP otrassssssss! drnčiace plasty, hluk od motora, a chudobná základná výbava. Myslím že nový opel corsa dobra kúpa!!!

xxx
20. října • 13:12

praaawda

RRAAFF
5. února • 19:56

No nárůst hmotnosti je znát, tento motor v Corse C měl 100Km rychlost za 11,5s. Taková nová 1,6 od Opla 85kw by se tam docela hodila.
Jinak hezké vozítko, do města super. Navíc materiály se zdají být hodně kvalitní (a to jsem seděl v úplným základu Essentia bez klimy, bez...).
I když zase asi ne o moc dráž půjde sehnat Astra, na kterou Opel poskytne zcela určitě větší slevu než na v postatě nový model Corsa.

fanda
5. února • 17:27

spíš 2 kroky vpřed a 3 vzad, že?

Delphin
5. února • 15:03

Proč jsou proboha ceny uvedeny ve slovenských korunách? To autor není schopen kontaktovat českého dealera a získat český ceník? 3-[

Tomáš Babič
5. února • 15:16

Tu nejde o to, ze autor neni schopen, ale o to, ze auto bolo poziciavane od slovenskeho importera. Ceny verzii sa po prepocte takmer nelisia a test ma odhalit klady a zapory auta. Myslim si, ze pokial ma clovek uz o konkretne auto zaujem, nerobi mu problem do cennika nahliadnut (mimochodom ten najdete aj na strankach www.opel.cz) a nie ceny vycitavat z testu :-)

Paly
5. února • 15:45

Kvoli objektivite by bolo asi vhodne uviest aj CZ ceny a vybavu uz len kvoli tomu, ze niektore modely sa mozu lisit aj seriovou vybavou rozdielnou medzi CZ a SK.
Inac slusna recenzia na pekne auto, ta 1.2 bude asi fakt vhodnejsia podla toho co som si precital.

majitel
5. února • 14:30

Ke třetí kapitole bych rád přidal vlastní zkušenost. Motor 1.2 59kW Twinport má vynikající spotřebu (není vyšší než 1.0 12V z r. 2000) při běžné jízdě je má spotřeba 5.5-6L/100, z 80% město, 20% meziměsto. Teď tomu dávám shell v-power, a je to znát při studených startech (je to jako startovat zahřátý motor) a odjezdech z křižovatek ;-), kdy za sebou zanechávám těžké 3t offroady, a veškeré vozy od 1.3-1.6. Je to i tím, že mám elektronickou spojku. Prostě 80koní na tunu je pro město více než skvělé, málokterý vůz má tento výkon v daném objemu, neumí si vzpomenout
Podle mě je 1.4 66kW blbost, zaplatíte ve všech případech víc a min. rozdíl. Berte 1.2 nebo se Corse vyhněte obloukem.B-];-)

dag
14. února • 2:06

mam corsu B 1,2i a poviem ti nikdy v zivote by som si nekupil uz 1,2i mozno v papieroch je rozdiel medzi 1,2 a 1,4 len 7kW ale zabudas na jednu vec a to je jazda do kopca. ked behas po rovinke tak aj trabant ide jak drak ale posli ho do kopca a pri prvom vyjazde sa dobre zapoti. porovnaval som svoje zo svagrovou tigrou a ta ani nevie ze nejake kopce su a to sme v nej isli namackany 5 ludia co je 1 clovek nad nosnost vozidla a pod kapotu ma 1,4i 16v ekotec.

josh
5. února • 18:13

"..odjezdech z křižovatek , kdy za sebou zanechávám těžké 3t offroady, a veškeré vozy od 1.3-1.6" Tí ďalší motoristi ťažko tušia, že sa práve mal konať v meste a na danej križovatke nejaký pretek :-D:-D

Dan
5. února • 15:37

Hmmm tak s takovou spotřebou jezdíš s hoodně lehou nohou a většině 3t offrodou se díváš akorát tak na zadek, pokud je vůbec stihneš zahlédnout. Při běžné jízdě si nová Corsa 1,2 vezme po Praze 8l/km, při ostřejší 10litrů!

rada
28. února • 13:21

Přesně tak plně souhlasím. To jezdí tak okolo 1500ot./min po městě a víc ani omylem. Jinak jak píšeš. Hold to papá.

fuRt
5. února • 22:34

Vy máte fakt na corse spotřebu 10litrů :-O:-O:-O Tak to jsem ještěš neslyšel

Dannyq
5. února • 19:49

Nevím,jak Vy,ale já měl půjčenou předváděcí Corsu D 1.2 59 kW,dával jsem jí docela zabrat,šlapal jí na krk co to šlo a průměrná spotřeba (město a dálnice) se nedostala přes 9,5litrů.

Dannyq
5. února • 19:52

A ještě něco-tahle Corsa s motorem 1.2 59 kW má určitě na to,aby se minimálně za těmi offroady držela.Sám mám Corsu B 1.2 48 kW a těmto autům v pohodě stačím a nejen jim.Nezdá mi však,že by se jejich řidiči nesnažili mi ujet. :-/

fiatak
5. února • 17:53

jo ta 1.2 je perfektní motor, koneckonců je fiaťácký motor, který se dával např do stila a do punta

Pierre
5. února • 20:22

To je blbost, co jsi napsal. Jedna se o 1.2 ECOTEC, ktery se objevil v 97 roce jako 1.0 trivalec a o neco pozdeji 1.2 ctyrvalec. Nejdriv v Corse B se 65 koni, pak v Corse C se 75, od 2004 jako Twinport s 80 koni. Ten samy je i v Corse D. Ze spoluprace s Fiatem ma Opel jenom Diesely 1.3 a 1.9...

jarda
5. února • 11:29

Ale to oranžové osvětlení přístrojů, to je teda hnus. Kdy už výrobci přijdou na to, že na oči v noci působí nelépe modrá, potom zelená, a pak už dlouho nic.

mrazik
5. února • 13:13

Modra ? To si delas srandu ? Nejlepe je na tom zelena, modra je pro dost lidi drazdiva a za sera spatne citelna.

Snehulak
5. února • 16:48

Zelena je hnusna ...

Hehehe
9. února • 19:28

ty si mentos

remont
8. října • 14:11

Nejméně oslňuje červená barva! Je to fyzika. Jděte se někdy podívat po hvězdárnách - všude červené žárovky pro noční provoz těchto objektů.

TomZ
5. února • 12:25

Modra a potom zelena?
Podle me spis naopak.. nejmene drazdiva je zelena.. a pak modra a cervena a oranzova uz jsou na to podobne..

Filip
5. února • 11:46

TO by pak nevěděl Mercedes ani BMW co je správné :-)

Spock
5. února • 7:53

Moc, se jim u noveho vozu nepodarilo uhlidat hmotnost, 1150kg na auto do mesta je skoro i moc ...

Roman
5. února • 16:49

A jsou i horsi .... Peugeot 1007, 207 ....
Ja se jen porad koukam do technicaku a nemuzu verit ze moje kOktafka ma 1190kg....

ja
5. února • 9:04

Je v tom 1.4 motor a 75kg ridic.

Josef
5. února • 7:26

Opel již odepisuje tuto řadu motorů a vrhá se na VVT.

smil
8. února • 15:10

Jsou to motory od Fiatu,ale pořád dobrý,sjed jsi s nima.

fuRt
5. února • 22:47

...a nějaký zdroj této informace?

Josef
6. února • 7:02

V Autobildu jsem četl o nových motorech. Začíná to 1,6 VVT a také se objevují nové diesely 1,7.

Doporučujeme

Články odjinud