Opel Corsa 1.3 CDTI: hlavně levně (kompaktní test)

109 komentářů

lukas
5. května • 13:13





meky
7. srpna • 17:13

ahojte,
jazdim na corse cdti sluzobne tak 200km denne a je to shit.
spotreba tak 4.8l, ale bolesti krizov su pre mna dolezitejsie ako uspornost. absolutne nepohodlne sedacky, stabilita slaba a hlavne hluk - nad 100kmh sa neda pocuvat radio - mimochodom to tovarenske 2003 je tiez riadna sracka. a ked sa chce clovek rozbehnut, musi naslapavat plyn, inak to zdochne. za tu cenu sa fakt da zohnat lepsie auto. a krajsie - lebo corsa je este aj dizajnovo biedna.
A ozaj - kolegovia corsu nazvali velmi prihodne: KOTRMELEC ;-

Dusan
20. června • 13:27

Jaky ma vyznam si priplatit takove penize na dieselovy motor pro nakupni tasku urcenou na jizdu do Delvity a zpet? Pri vetsine srovnani nakladu vychazi, ze diesel se vyplati pokud clovek najede rocne minimalne 25.000km (nekdy dokonce az 35.000+) a nikdo nemuze preci myslet vazne najezdit tolik v necem takovem jako je tohle.
Mnohem vyhodnejsi do pojizdne nakupni tasky mi prijde dat si tam nejaky zivejsi mensi moturek treba 1.4 (nevim jestli se do Corsy nejaky slusny dava) a nevyhazovat penize za neco co se mi zaplati za patnact let.

back
25. června • 10:12

Moje řeč, diesel se nemůže vyplatit nikdy. Vemte si, že benzín má o 1 litr větší spotřebu. Tzn na 100km se max. ušetří 40 Kč.

xxl
15. června • 19:37

Kde ste nabraly ze ten motor vadne uz pri 3000 otacok. Budem citovat Vasu konkurenciu "auto.cz" s ktorou suhlasi aj moja osobna skusenost. Ten motor je vyslovene tocivy...

Maloobjemový turbodiesel s nejvyšším výkonem 51 kW totiž pod dvěma tisíci otáček táhne jen velmi zlehka. Síla motoru pod 2000 ot/min stačí pouze ke zcela nespěchavé jízdě, potřeba svižnější akcelerace znamená bezpodmínečné podřazení. Na druhou stranu zátah motoru nepolevuje až do 5 tisíc ot., takže účinným řešením je prostě udržovat motor ve vyšších otáčkách.

koscj
15. června • 23:17

ja mam ten motor v Ignise a podla mojich skusenosti s nim (9300 km), nema zmysel ist na viac ako 3500 otacok. Potom to uz rapidne vadne... a spotreba stupa. Najlepsie je ist tak od 2000 do 3000 otacok.

Viados
16. června • 12:45

... jako s každým jiným dieselem v osobním autě

Lukke
16. června • 13:22

Mýlíš se. Jsou i dieselové motory v osobních autech, které táhnou konstantně až do nějakých 4900 otáček...

Petr Broža
17. června • 11:31

Ano, jsou, třeba BMW 330d; jenže to je šetiválec, dobré čtyřky táhnou max. do nějakých 4600-4700, ale i to je slušné (BMW 320d, Accord iCDTi).

Zbyněk A.
15. června • 17:27

Dávat za Corsu tyhle prachy je blbost. Corsa je teď v základu za 230000 včetně ABS, přidám paket s centrálem, el. oknama a orig. CD a za 260000 mám slušně vybavené auto na ježdění po městě a okolí, ve dvou i na dovolenou. A navíc litrový motor - malá spotřeba i pojistka. Ještě počkám jak bude vypadat auto z Kolína, jinak bych do ní šel.

---
15. června • 16:58

...je lepsi volbou za ty penize.... dostanete vice mista a nejlepsi podvozek a jizdni vlastnosti v tehle tride. motorove srovnatelne - 1.4/50kw, ale i pri papirove horsich hodnotach jede pruzneji a s vetsi maximalkou. spotreba stejna nebo i lepsi. jedina nevyhoda - o tridu vyssi povinne ruceni...

proste: i fiesta je tezce predrazena, ale rozhodne lepsi volba nez corsa.

bob
15. června • 15:12

http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=232

Tak jak to s tím rozvorem a rozchodem vážení redaktoři ?

Poučte se:
http://www.novinky.cz/01/04/64.html

Petr Broža
15. června • 15:36

Rozvor je 2 491 mm, čerpáno z tech. informací Opelu.

bob
15. června • 15:46

To bylo výše zmíněno, ale jeden říká v článku, že rozvor je malý, a druhý že je neobvykle velký, také jiné projevy jsou subjektivní. Prostě dva články na stejném serveru o stejném autě (karosérii) a zcela jinak napsané.

Petr Broža
15. června • 16:35

To máte těžké, každý pes (autor) jiná ves. Radek Šilhavý psal preview dle tiskové zprávy, V. Dolejš auto testoval. Na papíře vypadá hodnota fajn, ale  v reálu to tak být nemusí; a jak se zdá, není.

bob
15. června • 15:04

Zase nemůžu souhlasit s autorem článku:
Corsa má rozvor 2491 mm, což jsou skutečně slušné hodnoty. Je potřeba brát v úvahu třídu!

Viados
16. června • 12:43

Navíc malá kola a tím i malé podběhy. Ergo, místa vzadu je skutečně jako v Octávii. (Jel jsem Corsou i Octávií.)  Což není až tak dobrá známka pro Corsu, jak spíš hodně špatná pro Octávii.

trek
16. června • 16:38

člověk vysoký 180cm v zadu v Corse má nějaký prostor k relativně pohodlné jízdě za to v octávce nemůžete mít nohy rovně, musíte s nima sedět do strany doprostřed.

bob
15. června • 14:32

Nedokáži potvrdit, zda-li je v nové karoserii Corsy méně místa než v Bčku (do r. 2000), ale jednoznačně je v Corse B místa mnohem víc než v Octavii a vozím 4 lidi běžně, nikdy si na místo nestěžovali. Sám jsem si to mnohokrát vyzkoušel. Corsa má v dané třídě bezkonkurenční vnitřní prostor, což bylo několikrát v solidních testech zmíněno. Není jisté, zda-li autor vůbec vzadu seděl.

back
15. června • 14:59

Já jsem si do Corsy sedl a připadala mně o třídu níž než Polo. Tak málo místa jsem nečekal. No snad se v prostornosti povede příští verze Corsy.

Pierre
16. června • 11:34

Corsa je na tom stejně jako Fabie - jezdim s oběma. A Fabie je zase to same co Polo.

trick
16. června • 23:24

Jasně, až na ten kvalitnější motor, lehčí provedení, nižší spotřebu a levnější pojištění

Pierre
17. června • 10:08

Psal sem o prostornosti. Fabia ma "kvalitnejsi motor"? Ktery?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
trick
17. června • 11:15

Myšleno ve prospěch Corsy

Pierre
17. června • 14:33

Tak to chapu

jekl
15. června • 15:07

no zas bych neprehanel corsa je v pohode

Lukke
15. června • 12:39

Co je to ted za modu zminovat, ze nejdulezitejsi je kroutak? Rozhodujici je prece vzdy VYKON!!! Zalezi uz jen na zprevodovani. Predstavte si pomalu se otacejici mlynske kolo... muze mit kroutak 1000 nM, ale pritom ho dokaze pohanet moturek z pionyra, pokud je patricne zprevodovano... Takze vypovidaci hodnota = nula.

MHPlus
15. června • 15:44

A co tak asi kroutící moment je?

Nápověda: výkon vztažený k otáčkám.

Michal
11. února • 15:31

Prosil bych o podrobné vysvětlení kroutícího momentu. Děkuji

lubos
15. června • 13:29

Pokud neuvazujes spotrebu tak urcite ano.

Michal
15. června • 13:29

Tady někdo četl článek na honda klubu

Dinar
15. června • 12:31

Cenová politika, kterou evropské automobilky v tomto segmentu praktikují, se mi zdá dost krátkozraká. Spoléhají na loajalitu zákazníků, ale pořád se zvětšující počet malých korejců všude v Evropě svědčí spíše o tom, že pokud jde o malá auta (2.,3. v rodině) nakonec i Němec si koupí o 2tis. Eur levnější Getz než třeba Corsu, i když je léta zákazníkem Opelu a má od nich další dvě auta.

Pokud jde o diesely, udělal Opel nejlepší co mohl, vzal si motory od někoho, kdo je opravdu umí. Jak už tu někdo psal, tenhle konkrétní ale vyjde v Puntu podstatně levněji.

Informační hodnota sdělení, že motor má 170Nm podobně jako nějaký atmosferický dvoulitr je stejná, jako že obě auta mají čtyři kola. Fenomén "krouťák" teď  posedl většinu českých motoristických novinářů, bohužel většinou tak, že srovnávají hrušky s jablky.

back
15. června • 13:58

Moc se neoháněj Korejcama. I oni neustále zdražují, stejně jako naše Škoda.
Ještě k té motorizaci, 51 KW je naprosté minimum ( posilovač, klima ).
Nevím, jak by tento motor zápasil s Fabií combi. Tedy zaplatit za výhodnou spotřebu tolik korunek, no nevím.

bob
15. června • 14:53

Corsa má min. o 300-400 kg méně to je fakt

Petr Broža
15. června • 13:31

S tím točivým momentem máte pravdu, už jsem o tom sám ostatně na AR několikrát psal. Bohužel p. Dolejš tomu věnuje tolik místa, že kdybychom ten kousek textu umazali, už by nebylo téměř co číst

Doubt
15. června • 10:18

Je přece naprosto zřejmé, že "nové" Opelovy motory 1.3 CDTI a 1.9 CDTI jsou vlastně JTD od Fiatu. Nikde (ani v tištěných časopisech) se to nepíše - to se nesmí?

ad. spotřeba - jsem si jist, že s tímhle autem bych jezdil s kombinovanou spotřebou pod 4 litry. Páni redaktoři to většinou s plynem zachází dost necitlivě

ad. cena - strašné! za 450k bych čekal aspoň nějakou tu výbavu...

mahatma
17. června • 10:26

A co 1.7 cdti? Mam ho v Merivě a chrochtám blahem. Nevzpomínám si, že by Fiat vyráběl 1.7

jozef
18. června • 10:46

mahatma, môžeš prosím ťa napísať viac o svojej Merive 1,7 CDTI. Hlavne ma zaujímajú tri veci 1. spotreba a ako sa líši od papierovej 2. či je ten interiér naozaj taký flexibilný ako všade píšu 3. je kufor dostatočný pre rodinu s dvoma deťmi a s jedným detským kočíkom. Dík.

mahatma
18. června • 14:13

ad1: Nemám palubní počítač, ale ta spotřeba by mohla sedět. Mně vychází kolem 6l, ale nejezdím moc úsporně a rád využívám dynamiku vozu. (Na rozjezdu z křižovatky se málokdo chytá). Výborně se s ní jede na dálnici. Díky dlouhému rozvoru (větší než u nové Octavie) a širokým 15´´ gumám dobře drží směr i při rychlosti kolem 180km/h. Do kabiny ani v  rychlosti 160km/h nevniká aerodynamický hluk, ani motor neni moc slyšet, jen gumy ano. Při 160km/h točí motor asi 3500ot. (130 - 2500ot, 90 - 2000ot.). Pod 1500ot motor netáhne skoro vůbec, nad 1500 nic moc, 1800 - auto vystřelí a táhne az do 4000ot., pak začne vadnout. Trochu nepříjemné je to při rozjezdu na dvojku, kdy auto jakoby zaspí a pak prudce vyrazí kupředu.

ad2: Na délku je tu místa dost, horší je to na šířku. Flexibilní je opravdu hodně. Když sklopím zadní sedadla, tak se zapustí na úroveň podlahy a vznikne rovná plocha. Hlavě nemusím z auta nic vyndávat.

ad3: Kočárek jsem do kufru dát nezkoušel, ale když se zadní sedadla posunou dopředu, tak by se tam vlézt mohl a pro děti ještě stále na sedadlech zbyde dost místa. Zkusím ho někdy naložit a pak dám vědět.

MHPlus
20. června • 21:01

To z té Merivy vážně vytáhnete 180km/h? ...se mi nechce věřit....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mahatma
21. června • 6:19

Ale jo, trvale se 180 jet nedá, to tak 160, ale 180 to vytáhne. Hlavne však i ve 180 je auto naprosto klidné a poměrně tiché, jen od 170 už zrychluje velmi pomalu, při 180 točí 4500ot.

doubt
17. června • 22:55

Jasně, tenhle motor je totiž Opelův vlastní, ale moc o něm nevím ... Jinak Fiat kdysi dával do první generace Punta motory 1.7TD, ale to byl ještě klasický traktor, žádný common rail

mahatma
18. června • 9:43

Nevim, Meriva ma dva motory 1.7. DTI 75k (ten je asi od Opela) a CDTI 100k a ten mam ja, jenze nevim od koho.

mahatma
18. června • 9:42

Nevim, Meriva ma dva motory 1.7. DTI 75k (ten je asi od Opela) a CDTI 100k a ten mam ja, jenze nevim od koho.

rmira
18. června • 13:24

motor 1.7 ctdi 74 kW je vyšlechtěný motor od Isuzu, dává se i do Civiců, vyrábí se v Polsku. Předchůdce se dával do starších Oplů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jeremi
7. září • 19:49

Motor 1.7CTDI u Merivy sa nevyrába v Polsku ,ale v Japonsku.Mám to napísane v technickom preukaze.K ostatným príspevkom.Keby som si mal vybrať fabiu1.9 naftak,alebo túto Merivu,tak jedine Merivu.Cena je tam rovnaká,ale inak fabia vo všetkom zaostáva.Mimochodom podla testov,ale myslím,že i podľa skutočností je fabia najhlučnejšia.Až neznesitelne.Momentálne mám na Merive 12500km a spotreba je 5.6lCestujúci vzadu môžu za jazdy ležať.Majú na to 1.7m a cestu do Chorvátska si kludne odspia

Franta
15. června • 16:26

ono se to nepise protoze to neni pravda. Je velky rozdil jestli je motor "vyvinuty ve spolupraci s Fiatem" nebo "od Fiatu". Jedno z toho by se malo prodavalo - sam sice nevim proc, ja mam s benzinovyma motorama od Fiatu dobre zkusenosti.

Viktor
7. srpna • 16:42

Současné naftové motory pro Opel/Vauxhall a Fiat (1,3 JTD/CDTi) jsou vyrýběny a vyvíjeny v závodě Fiat GM Powertrain (joint-venture). Konstrukčně vycházejí ze starších motorů Fiat 1.9 JTD, sídlí v Turíně, je zodpovědná za vývoj motorů pro Alfa Romeo, Fiat, Chevrolet, Lancia, Opel a Saab, motory 1.3 JTD/CDTi se vyrábějí v Polsku (Bielsko-Biala, před lety továrna na Maluchy (viz např. http://www.saabnet.com/tsn/press/010210.html, http://www.opel-powertrain.at/page.asp?id=content&cat=2002052320083871MMt&bgext=_kap2).

IMHO se spíš jedná o motory Fiat než Opel, podle všeho 6stupňová převodovka ve Stilu bude nejspíš od Opla.

PS: Reakce typu "sračkovej motor z Polska" považuji za zbytečné - pisatel nechť si nejdříve zjistí, kde se vyrábějí SUV Porsche a VW. Malá nápověda - asi 60 km od Vídně.

Petr
15. června • 10:36

Po městě??? No to bych netvrdil. Ale měl jsem Fabii RS na víkend a mimo město v pohodě za 5,4.

Doubt
15. června • 10:56

No dyť píšu, že s kombinovanou S Mazdou 6 2.0 benzín teď jezdím za 6.6 (90% mimo město), zato v nějakým testu dosahovali dvojciferných hodnot... a to mě ještě nikdo nepředjel Chce to cit. Vím, že s TDI 81kW to jde snadno pod 5.

Petr
15. června • 12:07

No joooo, ale p. Dolejš asi jezdil furt po městě

jozef
15. června • 9:29

Pekné, usporné a pomerne priestranné malé auto. Ale príšerne drahé, na Slovensku to tuším začína na 450 tisíc. To radšej prihodiť ešte 100 a kúpiť niečo väčšie.

pepe
18. června • 15:34

kupuj ked bezi akcia napr. diesel za cenu benzinu...

dall
15. června • 9:36

Trochu mě mrzí, že sem nikde nenašel zmínku o tom, že se jedná o motor 1.3 JTD od Fiatu, pro zajímavost, Punto 5dv s tímto motorem a s klimou stojí v momentálně 360.000,-

petous
15. června • 9:18

Zase bláboly typu nejdůležitější je kroutící moment, krouťák jako dvoulitr atd., poměrně kontrastují s hodnocením dynamiky : nad 100km v hodině už to nechce moc akcelerovat..... Kterejpak benzinovej dvoulitr má problém nad 100km/h s akcelerací? Asi to není o kroutícím momentu na motoru ale na kolech.

Dalibor
15. června • 19:17

Drobny problem je, ze kroutak se u naftaku pohrbi o dost tezsimi prevody...
Takze to srovnani plati tak do mesta, ale pri vyssich rychlostech je treba neco vic

Bambul
15. června • 9:11

V takové ceně je možné si vybrat auto o třídu větší a lépe vybavené

Pierre
15. června • 12:00

Jaké?

tibor
15. června • 13:02

je videt,ze mate o autech prehledtakze napr.citroen xsara 1,6 400,000,nissan almera 1,5dci 450,000,honda civic 1,4 390,000,opel astra 400,000 atd.atd.myslim,ze to jsou auta o tridu vyse a hlavne komfort a kvalita jizdy bude znat...ale nerikam,ze ta corsa je spatna,ale proste bych se porozhlednul jinde

Pierre
15. června • 14:10

Ostatni uz odpovedeli za me, ale podivejte se jake je cenove rozpeti Corsy, v zakladu s timto motorem a 5 dvermi je levnejsi nez Fabia. K Almere - je to cena v akci (50000,- sleva), navic nema vybavu, napr. ABS. Corsa je navic ted s klimatizaci zdarma (35 700,-) kdyz uz chcete porovnavat akcni nabidky. Mel byste si rozsirit Vas "prehled"

tibor
15. června • 14:52

jo ajen tak mimochodem pierre ty asi nevis,ze srovnavat lze auta s podobnou cenou a urcite nebudu srovnavat holou a linou corsu za 260,000a almeru za 450,000srovnavam cenove srovnatelny a taky co za tu cenu dostanu,klidne si to corsu za vic nez 400,000 kup,ale urcite neudelas vyhodnou koupi,chce to poradne podivat rict si co za tu cenu dostanu a pro tebe prednostne CORSA=MINI vuz a ALMERA=NIZSI STREDNI,chapes?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pierre
15. června • 16:11

1) Pravda, u Nissanu to asi neni akce, prestoze pisou "aktualni cenové zvyhodneni", coz nemusi platit navzdy. 

2) Nesrovnaval sem Corsu za 260.000 s Almerou za 450.000. Jen sem reagoval na prispevek ze Corsa je draha. Kdyz si ji srovnas s konkurenty ve tride, jeji cena je uplne stejna nebo nizsi.

3) Corsu za vic nez 400.000 bych si nekoupil.

4) Corsa 1.3 CDTi Cosmo 5 dv. je s klima + ABS za 402.900, Almera je za 450.000 ale nema ABS ani za priplatek... Je jen ve vyssim modelu, za 470.000 ale to uz je pak pomerne velky cenovy rozdil. A za 470.000 uz si zase jen blazen koupi zastaralou Almeru. Pravda - v Corse je klimatizace seriove jen docasne.

Tim koncim tuhle nesmyslnou vymenu nazoru, mam prilis novy auto abych resil co si koupit

tibor
15. června • 18:37

a mimochodem do ty nesmyslnosti jste se dostal sam a to svou neznalosti aut na trhu a jejich cen

Pierre
16. června • 11:42

Podivej se na cenik Almery jeste jednou, uvidis ze verze za 450000 tisic nema ani bocni airbagy, ani ABS. Ma klimatizaci, proto jsem ji taky zminoval u Corsy. Jinak nerikam ze Almera je draha, naopak, vzhledem k malemu uspechu tohoto modelu udelali ceny velmi zajimave. Na druhou stranu, v konkurenci sve tridy je to auto technicky zastarale.

Marek
16. června • 12:35

Ja som kúpil Almeru 1.5 dCi 5-dv. v strednej výbave s klímou, elektrikou, 2*AB, diaľkovým centrálom a constructom za 421.000 KČ. Jediné, čo mi tam chýba, je ABS...

A v čom je, podľa teba, Almera zastaralá ?

Pierre
16. června • 12:41

Ve srovnani s moderni konkurenci v podobe Golfu, Astry, 307 uz moc neobstoji, viz test nedavno v AutoBildu, z 10 aut skoncila 3 od konce.

Marek
17. června • 9:19

Ale ja som sa nepýtal na testy, tie si viem prečítať aj ja... ja som sa pýtal konkrétne v čom je zastaralá. Myslel som, že to vieš a nielen o tom hovoríš, že si to kdesi čítal, prípadne počul... A keď hovoríš o testoch, v spomínanom teste SM si nevedie zle.

Pripomína mi to toho chlapíka, čo sa ho pýtali, či má rád bryndzové halušky. On hovorí, že nie. Tak sa ho opýtajú, či ich už jedol. A on: "Nie, ale moj starý otec videl, ako och jedli.".

Pierre
17. června • 10:06

Ve SM si vede dobre diky sve cene. Jinak srovnavaci test, kde pisou ze uz ma nejlepsi za sebou ma samozrejme velkou vypovidaci hodnotu, co jineho by ji melo byt. Tam probiha presne srovnani rychlosti, prostoru, kvality interieru atd. atd. Nemuzes snad tvrdit ze auto ktere skonci 7. z 10. je moderni ve srovnani s konkurenci. Navic si srovnej uroven testu v nemeckem tisku a v cechach, uvidis ze je nesrovnatelna. 

Marek
17. června • 14:06

Stále len opakuješ nejaké frázy a nekonkrétne veci... "ma nejlepsi za sebou a pod". Ja viem, že Almera nie je najnovší model (oproti Oct. 2, novej Astre, Golfu), ale chcel som vedieť KONKRÉTNE, v čom je, podľa teba Almera zastaralá ? Také frázy, že: "Jinak srovnavaci test, kde pisou ze uz ma nejlepsi za sebou ma samozrejme velkou vypovidaci hodnotu", to si nechaj... čo konkrétne ?

Jasné, v SM vedie vďaka cene, ktorá je naozaj dobrá. Ale asi nielen kvoli nej, nemyslíš ?

Ešte otázka na nemecký test: Ja som žiadny nevidel, nemecky neviem, v čom je lepší ? Je objektívnejší ?

Pierre
17. června • 14:31

Ja ti tady nebudu prekladat srovnavaci testy. Nemusis se hned tak jezit, nenapsal sem o Almere ze je to spatne auto. Jde mi jen o to, ze ve srovnani s konkurenci nedosahuje takovych kvalit - samozrejme protoze je konstrukcne starsi. Tomu take odpovida vysledek v testu a ceny za ktere se prodava - to je stejny pripad jako Astra II. Testy v nemeckych casopisech maji podle me vetsi vypovidajici hodnotu, protoze jejich bodove hodnoceni je mnohem detailnejsi nez je tomu ve SM. Tim se mnohem lepe rozeznaji drobne rozdily mezi auty. Pak je to samozrejme nevyhoda napriklad pro Almeru, ktera uz dnes v nicem nedotahne na spicku.

Marek
18. června • 12:34

Ja sa neježím... Auto som kupoval podľa určitých kritérii a keďže hodne najazdím, chcel som úsporný diesel. Kľudne priznám, že proste na modernejšie auto nemám... zatiaľ. Takže namiesto Mazdy3, novej Astry a pod., som siahol po dieselovej Almere. No a preto ma zaujímalo, v čom sa prejavuje tá zastaralosť a čo to vlastne pre bežného vodiča znamená ?

Jedna vec ma napadá hneď - nemám ABS, čo by sa hodilo, ale vzhľadom k cene som sa s tým zmieril. Čo sa týka motoru, je to CR od Renaultu, 60 kW. Tiež asi nie supermoderný, ale ja myslím, že úplne v pohode.

A napadá ma ešte jedna výhoda, s ktorou tiež Almera zabodovala v teste - výsledky štatistík poruchovosti TUV. No a, samozrejme, menšia obľuba u zlodejov, ako európske autá

Pierre
18. června • 12:56

Ja take netvrdim, ze Almera je spatna volba, naopak vzhledem k cenam, i k tomu co pises - spolehlivosti a mensi oblibenosti u zlodeju. Ja jen konstatoval, ze cena odpovida tomu, ze auto ve srovnani s dnesni novou konkurenci nedosahuje takovych kvalit.

tibor
20. června • 17:12

ale musis rict s jakou konkurencity jsi uplne mimo,poslyskdyz porovnam almeru se xsarou,astrou2,oktavii1,civicem,leonem,307 neni zaostala,s g5,astrou3,m3,o2 uz jo otom neni sporu,ale ty jsi porad nerekl vcem je horsi nez corsaa uz me to nebavi bavit se clovekem ktery je evidentne mimonazdar

Marek
18. června • 20:24

OK, takže zrejme sa zhodneme v tom, že na dnešné nové generácie už sice trochu stráca ( Mazda3, nová Astra...), ale keď sa jedná o pomer cena/užitná hodnota, pri zachovaní určitých požiadaviek, tak je v porovnaní s týmito modernými modelmi vo výhode.

Pierre
19. června • 12:07

Suhlas 

tibor
17. června • 14:46

ale almera je pri nejmensim stejne kvalitni jako astra,megane,xsara,civic,leon,oktavia1atd. chapes?nevim co porad mastady nejde o almeru,ale o corsu a na to jaksi zapominas

Pierre
17. června • 17:05

Ted si dokazal ze si ten test necetl, prave ze neni stejne kvalitni jako soucasna nizsi stredni trida - Ocatvia II, Astra III, Golf V, Megane, 307. Xsaru, Civic, Octavii I, Leona sem tahas ty. Naposledy pisu, ze netvrdim ze Almera je spatne auto, jen ze je ve srovnani s konkurenci ve sve tride zastarala. Proto se taky prodava levneji, myslim si ze takhle to je v poradku. Az vyjede Almera III., treba prevalcuje konkurenci, ja smeknu a konecne se shodneme

tibor
17. června • 17:40

tak ty jsi ten test vubec necetl poslysje tam totiz civic i leon a za temi rozhodne nezaostava...a uz vubec ne za astrou2,oktavkou1,xsarou,307...vazne se projed at muzes mit prehled a treba das AB zapravdu

Pierre
18. června • 9:50

Asi si sedis na vedeni. V tom testu Astra II, Octavia I vubec neni.

tibor
20. června • 17:09

bud jses dement nebo si delas srandu.myslim,ze to druhy bude asi pravda,ne?v testu samozrejme astra2 ani oktavia1 neni,ale leon i civic jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takze mily Pierre ty lzes a zase jsi prokazal neznalostpokud se podivas co jsem psal nahore tak zjistis,ze jsem almeru srovnaval prave s astrou2,o1,307,xsarou,civicem a na tema toho testu z AB jsme se bavily az pozdejinechci ti nejak radit,ale nemel bys mozna tolik hulit

tibor
17. června • 12:31

tak se podivej na test,myslim od automobilu,tam je zase jinyje to asi 2roky na zpatek

Pierre
17. června • 12:40

Prave, za dva roky se mnohe zmenilo

tibor
17. června • 13:54

a muzes rict s jakou konkurenci almeru testovali?to je dost podstatna otazka,nemyslis?

Pierre
17. června • 14:12

Vzdyt uz sem to psal, test srovnaval auta nizsi stredni tridy. Tady mas odkaz: http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=6246#

tibor
17. června • 14:44

tak mili Pierre prave jsem dokoncil prohlidku testu a nic nevypovida pro almeru hovori zpracovani,garance a proti vysoka pojisteni a odpovidajici mistoa nevim kde jsi vzal to poradi,protoze podle testu se to tam na poradi nedelanebo je tam snad napsany,ze civic je jeste horsi nez almera?kdyz je tam na 8,mistea leon je na 3,?mimochodem ja nepsal,ze almera je buhvi jak kvalitni a perfektni,pouze tady byla rec o tom,ze corsa s tim dieslema vybavou je draha a zatu cenu sezenu auta o tridu vyse at uz treba s benzinemtak se priste poradne púodivej a vte almere se projed at muzes sam tvrdit,ze je to zastarale auto...

Pierre
17. června • 17:00

Jo a mily Pierre, ne mili Pierre - ale to bude asi jeste setrvacnost ze cteni toho nemeckeho testu, co

Pierre
17. června • 16:59

Ja sem cerpal informace z tistene podoby AB, kde je test kompletni, take jsou tam udeleny jednotlive body a poradi v jakem auta skoncily. Proto tvrdim ze je to auto ve srovnani sve tridy zastarale, proto take tyhle nizke ceny. Stejne jako to u Astry II - neboduje technikou ale cenou.

tibor
17. června • 17:09

ja jsem taky informace cerpal z tisteneho automobilu a tam nedopadla almera vubec spatnejinak k ty technice,vis,ze almera ma vzadu multilink?tedy to co astra a ni xsara ani g4 nemaji?o zpracovani neni v testu zadna namitka spis naopak,takze mi ten test z AB nevychazi pro almeru vubec spatne...jinak mas samozrejme pravdu,ze dnes uz almera asi muze stezi konkurovat oktavce2,g5,astre3,meganu2,mazde3apod.,tedy konkurovat muze,ale jedine v cem je lepsi nez ty nove modely je cena,ale vybava apod. uz ma o2 i g5 asi lepsi,mily Pierre

Pierre
17. června • 17:18

Z tisteneho Automobilu, 2 roky stareho. Tehdy jeste Almera v konkurenci nezapadala. Ze ma Almera multilink vim, take vim ze to neni vsespasitelne - Astra III take nema multilink, presto ma lepe hodnoceny podvozek nez Golf V, ktery multilink ma. Jinak si dobry demagog, dole pises to same co ja, ze Almera je stezi muze konkurovat O2, G5, A3... Vzdyt to pisu celou dobu, tak o cem jeste diskutovat? O te lepsi vybave v O2 a G5 bych diskutoval, tady je podle me Almera lepsi, ale nehodlam uz vest jeste o tomhle dalsi sahodlouhou diskusi.

tibor
17. června • 17:34

ale ja se bavil o xsare,oktavii1,civicu,leonu,toledu,astre2 apod.to je konkurence pro almerudemagog jses jedine ty,prevadis diskuzi od corsy k almereo oktavce2 ani g5 jsem se nebavilpodivej se poradne co jsem psal,dikjinak ty asi nevis,ze abs,esp,6aiirbag,asr aj.se dnes do nizsi stredni bezne davaji,to almera asi nema,ne?nerikam o seriove vybave ale volitelne co muzes mit,samozrejme,ze ti do nejnizsi verze nedaj vsechy technicky novinky,ale proste jsou k dispoziciA opakuji almera je vyhodnejsi koupe nez corsa s 1,3 dtci a tady si me nepresvedcil ani omylem a ukazal jsem ti nekolik aut o tridu vyse,staci?

Pierre
18. června • 9:53

??? s Almerou si zacal ty. Jinak na dalsi nema cenu reagovat, diskuse s blbcem nikam nevede

tibor
20. června • 17:04

kdyz dojdou argumenty zacnou urazky,mimochodem toho blbce ze sebe delas akorat ty a to neznalosti a prehledem kolem aut,ukazal jsem ti,ze za cenu corsy mohu mit auta o tridu vyse a dal to nema cenu rozebirat,protoze ty vazne jsi nejak mimo

Pierre
23. června • 17:33

Uz si videl novy SM? Abysis rozsiril obzor o Almere

tibor
23. června • 18:33

vis Mily Pierre problem je vtom,ze ty jsi v almere nejel,ja jo, tudiz uz jenom touhle malickosti mam obzor daleko otevrenejsi nez tymam zkusenost i s corsou a prave tady jsi nikoho z diskutujicich nepresvedcil proc by si mel koupit drahou corsu za vic jak 400,000 nez plnohodnotny vuz nizsi stredni jako almera,ale i civic,xsara,astra2 aj.ktere jsou zbenzinovymi motory dokonce i levnejsi nez corsa tdcia kdyz mas takovy prehled,rekni nam jaky je rozdil mezi corsou a almerou?napovim jeden ztechto vozu patri do kategorie vozu tzv.mini a druhy do nizsi stredni,bingo

tibor
16. června • 14:58

tak mily Pierre,almera rozhodne neni zastaralapodivej se na xsaru,p307,astru/starsi/,civica a reknu ti,ze jsem jel vsemi jmenovanymi a treba podvozek me nadchnul,zpracovani daleko lepsi nez astra i xsara a za tu cenu je to vyhodna koupe,chce to se projet a pak mluvit o zastaralostitim jsem vycerpal veskere informace,ktere mam o almere

Pierre
16. června • 15:12

Hurá

Já sem pouze citoval test ktery jsem cetl, sedme misto z deseti nesvedci o  skvelych vlastnostech. A to jeste byla v testu verze diesel 2.2 oprotï slabsi konkurenci.

tibor
16. června • 15:23

ja jsem zase pred dvema lety videl test almery,civica,oktavie a golfa a je pravda,ze golf to vyhral,ale potom nasledovali ti japonci a oktavka uz nevim,jo jeste tam byl peugeot 307 a stary megane,takze zalezi hodne na konkretnim magazinech

jozef
16. června • 8:38

Súhlasím s tiborom. Pridávam malú úvahu. Ako som tak porovnal maloobjemové diesly a ich ceny, pričom uvažujem normálne vybavené auto (aspoň ABS, posilovač, 2xABG, centrál), tak mi to pripadá že sa výrobcovia dohodli a ceny sú +/- 30t, ale všetci nad 400t Skk. Spomínaná Corsa, Punto 1.3 JTD, Clio 1.5dCi, C3 1.4 HDI, ale napr aj taký Getz 1.5 CRDi je podstatne drahší ako jeho benzínový bratríčkovia. Čo vy na to? Nesmrdí to nejakou kartelovou dohodou? Prečo sú tie diesly o toľko drahšie ako 1.2 benzín?

tibor
15. června • 18:32

a mily pierre o znalosti veci svedci i vase zamlceni faktu,ze almera ma klimatizaci v seriipak kdo tady kyda

tibor
15. června • 17:43

1/neni to zadny akceakcni modely se jmenuji spring

2/no prave nechapu proc si sem motal tu corsu za 260,000,rec byla o autech nad 400,000a to ta corsa 1,3 cdti stoji

3/to je tvoje vec

4/no tak to pritlac,almera ma 4 airbag aj.navic si zapomel,ze corsa je mini vuz a almera plnohodnotny vuz nizsi strednitakze si kapanek mimoa navic ten diesel nissan je 1,5dci taky trochu rozdil oproti 1,3dtci

takze bych to uzavrel,ptal jsi se poprve aby ti nekdo ukazal auta za podobnou cenu lepe vybavena a otridu vyse...almera je sice o neco drazsi,ale jen s dieslem,benzinaky jsou levnejsi nez ta corsaa pak je tu civic,xsara,astra apod.,staci?tak proc se na neco ptas kdyz pak nechces nic resit?!

tibor
15. června • 14:46

co to povidas za nesmyslyta corsa s vybavou je  pres 400,000 to je proste holy fakt,tak nevim co to tady melesjo a ta almera neni zadna akce,ale regulerni cena nissan.cz podivej se poradne,dik...stim abs mas pravdu,ale jelikoz je tam sleva 50,000 tak tech 20,000 si klidne za to priplatim,ty ne?ale tobe jaksi unika ato svedci o tvojim prehledu,ze almera,xsara,civic atd. jsou auta o tridu vyse,pak mi neco vykladej ty pane prehlede

Petr
15. června • 13:27

No jo, ale mrkni na to s nafťákama, Corsa je taky levná s benzínem, 1.4 66 kW stojí tuším 310 tisíc.

tibor
15. června • 13:54

jo ata xsara 1,4hdi stoji 440,000

tibor
15. června • 13:52

no,ale maloobjemovy diesly do aut nizsi stredni nedavaj krome 1,4hdia almera 1,5dci stoji pod 450,000a nevim proc bych nemohl srovnavat benziny s naftakamajde oto mit za tu cenu poradny auto a jemi jedno jestli s naftou nebo benzinem,ale ty jaksi zapominas,ze ty mnou jmenovane auta jsou jaksi o tridu vyse

Zil
15. června • 8:51

tak se mi zdá že "poloměr otáčení, dosahuje téměř deseti a půl metru" to podle mne znamena že se vytočí na téměř 11 metrech to je na tom tatrovka o "trochu líp ne??

Zil
15. června • 8:54

chtěl jsem napsat že se vytočí na 21 metrech ... nějak mi po ranu selhava propojeni hlava-ruce

back
15. června • 8:06

ten si musí připlatit ( v tomto případě 450 000 ). I fabie s nejlevnějším nafťákem a s ABS příjde téměř na 400 000 Kč. A přitom mnoho řidičů chce auto do 300 000.
Kdy se má objevit nová Corsa? Tato stará se velice špatně prodává.

bob
16. června • 23:21

Do roka je tu. Je to ze zdrojů Opelu.

Petr
15. června • 8:27

Tahle je v prodeji od 2000, takže tipuju tak 2007.

Doporučujeme

Články odjinud