Opel Combo Tour, nový „offroad“ pro rodinu

Tým návrhářů a inženýrů z Mezinárodního technického centra pro rozvoj a GME Design Centrum v Russelsheimu představil studii kompaktního MPV, která je přepracovanou verzí dodávky Combo pro jízdu mimo zpevněné komunikace. Vzhled se příliš nezměnil, horní část čelního skla má antracitově šedou krycí fólii, což dodává vozu rozpustilou image. Na zadních dveřích pak najdete žebřík, který usnadňuje přístup ke střešnímu nosiči.

Nápravy jsou osazeny šestnáctipalcovými koly z lehkých slitin s pneumatikami o rozměrech 195/50. Podvozek je upraven pro jízdu mimo asfaltové silnice: oproti sériové verzi se zvedl o 20 milimetrů, krytem se zlepšila ochrana palivové nádrže, motoru a bylo vyztuženo také plátování okolo lanka ruční brzdy. Interiér je typický pro dodávky, velký, prostorný a pohodlný. Kůží potažený volant je doplněn matně chromovanými doplňky, základní výbava obsahuje například klimatizaci a rádio s CD přehrávačem.

Opel Combo Outdoor se bude dodávat s čtyřválcovým turbodieselem 1.7 CDTI o výkonu 74 kW (100 k). Maximální kroutící moment 240 Nm, je k dispozici již od 2300 ot. Motor splňuje emisní normu Euro 4 a výrobce udává kombinovanou spotřebu 5,2 litrů na 100 km, přičemž mimo město se dá jezdit i za 4,4 l/100 km.

Standardní Combo

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Combo Tour

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků