Opel Combo Tour, nový „offroad“ pro rodinu

Tým návrhářů a inženýrů z Mezinárodního technického centra pro rozvoj a GME Design Centrum v Russelsheimu představil studii kompaktního MPV, která je přepracovanou verzí dodávky Combo pro jízdu mimo zpevněné komunikace. Vzhled se příliš nezměnil, horní část čelního skla má antracitově šedou krycí fólii, což dodává vozu rozpustilou image. Na zadních dveřích pak najdete žebřík, který usnadňuje přístup ke střešnímu nosiči.

Nápravy jsou osazeny šestnáctipalcovými koly z lehkých slitin s pneumatikami o rozměrech 195/50. Podvozek je upraven pro jízdu mimo asfaltové silnice: oproti sériové verzi se zvedl o 20 milimetrů, krytem se zlepšila ochrana palivové nádrže, motoru a bylo vyztuženo také plátování okolo lanka ruční brzdy. Interiér je typický pro dodávky, velký, prostorný a pohodlný. Kůží potažený volant je doplněn matně chromovanými doplňky, základní výbava obsahuje například klimatizaci a rádio s CD přehrávačem.

Opel Combo Outdoor se bude dodávat s čtyřválcovým turbodieselem 1.7 CDTI o výkonu 74 kW (100 k). Maximální kroutící moment 240 Nm, je k dispozici již od 2300 ot. Motor splňuje emisní normu Euro 4 a výrobce udává kombinovanou spotřebu 5,2 litrů na 100 km, přičemž mimo město se dá jezdit i za 4,4 l/100 km.

Standardní Combo

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Combo Tour

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků