Opel Combo kombinuje práci s odpočinkem

Dnešní životní styl si žádá i k tomu vhodně uzpůsobené automobily. Nový Opel Combo Tour kombinuje pracovní aktivitu s rodinnými výlety.
Opel Combo kombinuje práci s odpočinkem
Ne každý si může dovolit vlastnit několik aut, která by mu plnila různé motoristické potřeby. Opel Combo Tour v sobě spojuje alespoň dvě z nich – přes týden jej lze využít pro přepravu rozličného zboží, o víkendu ho pak můžeme naložit všelijakými věcmi a spolu s celou rodinou vyrazit na chatu, chalupu či jen tak na výlet.

Osobní a užitková verze

Stejně jako dvoumístná užitková dodávka Combo i nový model Combo Tour vyniká dobrými jízdními Klepněte pro větší obrázekvlastnostmi a nízkými provozními náklady. Na evropském trhu se tento model objeví na jaře 2002, o něco později – na podzim – vyjede i špičkově vybavená verze se standardně montovanou dvojicí bočních posuvných dveří. Opel předpokládá, že prodeje obou nových verzí budou představovat asi 30 procent z celkových prodejů všech vozů řady Opel Combo.

K pohonu těchto praktických automobilů bude sloužit trojice výkonných a zároveň hospodárných motorů – zážehový čtyřválec o objemu 1,6 litru (64 kW) a dva turbodiesely řady ECOTEC o shodném objemu 1,7 litru s výkony 48 a 55 kW.

Hodně prostoru

Při kompaktních vnějších rozměrech (4323x1685x1801 mm) nabízí nový Opel Combo Tour velmi prostorný interiér, za což vděčí především propracované koncepci karosérie typu monocab. Střecha plynule navazuje v rozmáchlém oblouku na rozměrné čelní sklo, což je zárukou dostatku místa nad hlavami pasažérů. Praktický Opel převyšuje většinu konkurentů velikostí svého vnitřního prostoru, umocněného velmi dlouhým rozvorem (2716 mm). Řidič a jeho spolujezdec mají tady k dispozici na výšku přesně 1039 mm volného prostoru. Cestujícím vzadu je zase k dispozici 125 mm volného místa v oblasti kolen, což je v této automobilové třídě skutečně špičková hodnota.

Opel Combo Tour byl konstruován tak, aby dokázal přepravit značné množství zavazadel. Nákladový prostor je dobře přístupný bočními dveřmi nebo zadními dvoukřídlými dveřmi. Díky vysoké užitné hmotnosti (až 565 kg) nečiní tomuto Opelu problém ani převoz skutečně těžkých předmětů.

Za své největší rivaly tato nová akvizice s bleskem ve znaku považuje francouzské modely Renault Kangoo, Citroën Berlingo a Peugeot Partner a také italský Fiat Doblo. Uvidí se, ale buď jak buď, nový Opel Combo není v žádném případě předělaná Corsa jako dřív, ale plnohodnotné a originální auto.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků