Opel Combo kombinuje práci s odpočinkem

Dnešní životní styl si žádá i k tomu vhodně uzpůsobené automobily. Nový Opel Combo Tour kombinuje pracovní aktivitu s rodinnými výlety.
Opel Combo kombinuje práci s odpočinkem
Ne každý si může dovolit vlastnit několik aut, která by mu plnila různé motoristické potřeby. Opel Combo Tour v sobě spojuje alespoň dvě z nich – přes týden jej lze využít pro přepravu rozličného zboží, o víkendu ho pak můžeme naložit všelijakými věcmi a spolu s celou rodinou vyrazit na chatu, chalupu či jen tak na výlet.

Osobní a užitková verze

Stejně jako dvoumístná užitková dodávka Combo i nový model Combo Tour vyniká dobrými jízdními Klepněte pro větší obrázekvlastnostmi a nízkými provozními náklady. Na evropském trhu se tento model objeví na jaře 2002, o něco později – na podzim – vyjede i špičkově vybavená verze se standardně montovanou dvojicí bočních posuvných dveří. Opel předpokládá, že prodeje obou nových verzí budou představovat asi 30 procent z celkových prodejů všech vozů řady Opel Combo.

K pohonu těchto praktických automobilů bude sloužit trojice výkonných a zároveň hospodárných motorů – zážehový čtyřválec o objemu 1,6 litru (64 kW) a dva turbodiesely řady ECOTEC o shodném objemu 1,7 litru s výkony 48 a 55 kW.

Hodně prostoru

Při kompaktních vnějších rozměrech (4323x1685x1801 mm) nabízí nový Opel Combo Tour velmi prostorný interiér, za což vděčí především propracované koncepci karosérie typu monocab. Střecha plynule navazuje v rozmáchlém oblouku na rozměrné čelní sklo, což je zárukou dostatku místa nad hlavami pasažérů. Praktický Opel převyšuje většinu konkurentů velikostí svého vnitřního prostoru, umocněného velmi dlouhým rozvorem (2716 mm). Řidič a jeho spolujezdec mají tady k dispozici na výšku přesně 1039 mm volného prostoru. Cestujícím vzadu je zase k dispozici 125 mm volného místa v oblasti kolen, což je v této automobilové třídě skutečně špičková hodnota.

Opel Combo Tour byl konstruován tak, aby dokázal přepravit značné množství zavazadel. Nákladový prostor je dobře přístupný bočními dveřmi nebo zadními dvoukřídlými dveřmi. Díky vysoké užitné hmotnosti (až 565 kg) nečiní tomuto Opelu problém ani převoz skutečně těžkých předmětů.

Za své největší rivaly tato nová akvizice s bleskem ve znaku považuje francouzské modely Renault Kangoo, Citroën Berlingo a Peugeot Partner a také italský Fiat Doblo. Uvidí se, ale buď jak buď, nový Opel Combo není v žádném případě předělaná Corsa jako dřív, ale plnohodnotné a originální auto.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků