Opel Combo kombinuje práci s odpočinkem

Dnešní životní styl si žádá i k tomu vhodně uzpůsobené automobily. Nový Opel Combo Tour kombinuje pracovní aktivitu s rodinnými výlety.
Opel Combo kombinuje práci s odpočinkem
Ne každý si může dovolit vlastnit několik aut, která by mu plnila různé motoristické potřeby. Opel Combo Tour v sobě spojuje alespoň dvě z nich – přes týden jej lze využít pro přepravu rozličného zboží, o víkendu ho pak můžeme naložit všelijakými věcmi a spolu s celou rodinou vyrazit na chatu, chalupu či jen tak na výlet.

Osobní a užitková verze

Stejně jako dvoumístná užitková dodávka Combo i nový model Combo Tour vyniká dobrými jízdními Klepněte pro větší obrázekvlastnostmi a nízkými provozními náklady. Na evropském trhu se tento model objeví na jaře 2002, o něco později – na podzim – vyjede i špičkově vybavená verze se standardně montovanou dvojicí bočních posuvných dveří. Opel předpokládá, že prodeje obou nových verzí budou představovat asi 30 procent z celkových prodejů všech vozů řady Opel Combo.

K pohonu těchto praktických automobilů bude sloužit trojice výkonných a zároveň hospodárných motorů – zážehový čtyřválec o objemu 1,6 litru (64 kW) a dva turbodiesely řady ECOTEC o shodném objemu 1,7 litru s výkony 48 a 55 kW.

Hodně prostoru

Při kompaktních vnějších rozměrech (4323x1685x1801 mm) nabízí nový Opel Combo Tour velmi prostorný interiér, za což vděčí především propracované koncepci karosérie typu monocab. Střecha plynule navazuje v rozmáchlém oblouku na rozměrné čelní sklo, což je zárukou dostatku místa nad hlavami pasažérů. Praktický Opel převyšuje většinu konkurentů velikostí svého vnitřního prostoru, umocněného velmi dlouhým rozvorem (2716 mm). Řidič a jeho spolujezdec mají tady k dispozici na výšku přesně 1039 mm volného prostoru. Cestujícím vzadu je zase k dispozici 125 mm volného místa v oblasti kolen, což je v této automobilové třídě skutečně špičková hodnota.

Opel Combo Tour byl konstruován tak, aby dokázal přepravit značné množství zavazadel. Nákladový prostor je dobře přístupný bočními dveřmi nebo zadními dvoukřídlými dveřmi. Díky vysoké užitné hmotnosti (až 565 kg) nečiní tomuto Opelu problém ani převoz skutečně těžkých předmětů.

Za své největší rivaly tato nová akvizice s bleskem ve znaku považuje francouzské modely Renault Kangoo, Citroën Berlingo a Peugeot Partner a také italský Fiat Doblo. Uvidí se, ale buď jak buď, nový Opel Combo není v žádném případě předělaná Corsa jako dřív, ale plnohodnotné a originální auto.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků