Opel chystá ostrou naftovou verzi Astry OPC

9 komentářů

René
16. listopadu • 6:50

A ten pruser az dolehne plna palba na predni napravu.

Johan
11. listopadu • 11:44

dufam, ze sa Opel umudri a konecne da aj OPC verziu 5dv. Astry. Mam 1.8 sport, dalsia by mohla byt s tym super dieselom, ale mozem mat len 5D :(

LeonardoCupranek
11. listopadu • 11:42

Podle me motor 2.0 TDI 125kW (Octavia, Golf, Passat, ...) pujde bez problemu na tech 155kW upravit. A to bez pouziti druheho turba.
Nasazeni dvojiteho turba u naftaku VW je zatim ve hvezdach    Nebo ne?
 

Cynik
16. listopadu • 17:57

Klasicky turbodiesel se od dvoustupnove preplnovaneho lisi stejne jako atmsofericky diesel od turbodieselu. Nejde zdaleka jen o vykon, ale take o to, ze ho mas k dispozici prakticky kdykoli - muzes jezdit po meste kolem 1.000 ot/min uplne bez problemu a stejne tak muzes tocit pres 5.000 a porad mas k dispozici vykon. A ten linearni zatah od 1.000 az do 5.500 ot/min musi byt okouzlujici. Takto mi to aspon popisoval kamarad, ktery ridil 535d. Kazdopadne az budu kupovat pristi auto, tak jdu do auta s twinturbo dieselem, i kdyby to mel byt Opel Ale chce to prave aspon stredni tridu.

Martin
11. listopadu • 13:43

No a nepujde ta astra taky cipnout jeste vic nez tech 155 kW??

LeonardoCupranek
11. listopadu • 22:09

To je otazka, jaka je tam nechana rezerva, nebo naopak nakolik to je nadoraz.
Ale zvysovat samozrejme jde vzdy. Treba na moje TDI ted lze koupit sadu lepsich vstrikovacu a vetsiho turba, ktera zvysi vykon na 180kW. Samozrejme zivotnost je pak otazkou, minimalne by to chtelo prikoupit jeste keramickou spojku (uz ted ma plny brejle tech 410Nm).
Negativem vetsiho turba je ale samozrejme jeho pozdejsi nastup (cili biturbo je urcite dobra cesta).

Radek Ondrášík
12. listopadu • 1:07

Nechci byt nosič špatných zpráv, ale keramickou spojku si v autě, ve kterém se má i jen trochu běžně jezdit nedovedu představit. Ona ta spojka nemá díky své konstrukci téměř žádný proklut, tzn. buď je seplá, nebo prosutí vše. Jsou to pak docela pecky do zad a nějaké prokluzy při rozjezdu nejsou téměř možné. Proto bych nad ní, v případě, že auto má sloužit i jinde naž na okruhu nebo na závodní jízdy, moc nepřemýšlel

blazer
11. listopadu • 13:38

VW je a stale bude len ludove vozidlo a za tie ceny je predrazeny...co stale vw, vw? Sa uvedom a pozri sa aj na ine automobilky..omg

Cynik
11. listopadu • 11:30

Vyborne. Doufam, ze se tento motor objevi i ve Vectre OPC (nebo jeho silnejsi verze). To je totiz presne motor pro me. Zatim jediny dvoustupnove preplnovany diesel, o kterem vim, je 35d v 5tkovem BMW, a ten je (zatim?) jaksi mimo moje moznosti...

Doporučujeme

Články odjinud