Opel chystá elektrickou dodávku Vivaro. Uvede ji příští rok, nabídne dojezd až 300 km

Paly  |  08. 11. 2019 20:10

500 kg 75 kwh baterka podstatne zníži užitočnú nosnosť.Veľmi to nevyváži ani ľahší elektromotor.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 11. 2019 22:19

Tomuhle přece nemůže nikdo věřit!

Odpovědět  |   | 

Věřit se dá jenom v boha. Tohle buď bude a nebo nebude.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 11. 2019 06:56

Dojezd až 300km... v reálu do 200km.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 11. 2019 19:29

Tech 200 km muze treba spedici/delivery firme (apod) ve vetsim meste stacit.

Odpovědět  |   | 
rudla  |  10. 11. 2019 20:06

Ja náhodou dodávkou najedu po praze za den (6-8hod. práce) průměrné 40 km, občas si to dám třeba i kousek k říčanům či zbraslavi, výjimečně kutná hora a i tak se do 200 km vejdu.

Odpovědět  |   | 
rudla  |  10. 11. 2019 20:08

Tím chci říct, že určitě stačí. Pokud nejste roztržitý šofér

Odpovědět  |   | 
rudla  |  10. 11. 2019 20:13

Akorat teda je trochu bordel v názvech, jednou vivaro, expert, jumpy, pak civilní zafira, traveller, spacetourer, do toho toyota proace a proace verso, ted zas má bejt proace city, potom opel combo, berlingo.. nemůžete spis udělat jednu "super" dodavku a nechat si zakanika zvolit, zda chce paket "citrón", "růžový pežot", opl, toyo... ještě vauxhall bych zapomněl, to je maglajs, omg

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 12. 2019 16:14

Za cenu kolem 550 000 Kč bych to okamžitě bral a byl by z toho prodejní hit. Jako řemeslník najedu s dodávkou max. 60 km denně. Jen někdy výjimečně víc. Ale myslím si, že cena nebude pod 900 000 Kč.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 201 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro