Opel chce změnit jméno modelu Vectra

Vedení evropské divize General Motors oznámilo, že s nástupcem nové generace Vectry zřejmě přijde i nové jméno. Dle prezidenta GM Europe bude totiž nová generace natolik odlišná a specifická, že s původním sedanem a liftbackem Vectry nebude mít již nic společného.

Dle strohých informací se totiž Opel zaměří na originální pojetí a nová Vectra by se měla odít do kabátu podobného Mercedesu CLS, tedy do designu jakéhosi čtyřdveřového coupé. Nová generace má vycházet z konceptu Insignia, který Opel představil v roce 2003.

Pokud Opel opravdu opustí název Vectra, půjde o poměrně razantní krok, protože vozy s tímto jménem brázdí silnice již 18 let a zákazníci jsou na něj zvyklí. Ovšem podobné kroky nejsou ničím ojedinělým, např. Toyota před nedávnem opustila Corollu a nově bude pojmenovávat svůj model nižší střední třídy Auris.

Tip: Přečtěte si velký test současného Opelu Vectra ve vrcholné verzi GTS V6 turbo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků