Jako rozumné bych viděl uvedení předešlého modelu, jak to bylo donedávna u Astry H. Z důvodu nižších výrobních nákladů to dělat jen s jedním motorem, v omezené škále barev, s nějakou rozumnou vybavou, ani holátko, ani luxus. Uvažuji o novém voze. Ještě nedávno to byla Astra H, klasik. Už v nabídce není, tak sleduji skladové Corsa. Myslím že tímto způsobem je možné něco ušetřit.
chtels astru a ted koukas po corse? vidim ze nemas jasno co vlastne chces a potrebujes... hlavne ze usetris :-D
Chci Corsu, nebo Astru. Nevidím na tom nic divného. Jo, a na začátku věty se píší velká písmena! A taky je slušnost psát s diakritikou!
"Jednou je pokračování výroby některých modelů i po představení nových generací, což praktikovala třeba značka Škoda."Však Opel taky - viz Astra Classic, která byla podobně značně zvýhodněná jako Octavia Tour. U obou značek byly ovšem starší modely pořád výše než ty od Dacie.
a Wartburg je zase na světě :-D
s trochou nadsazky ano. Ale vec sa ma tak, ze ludia si uvedomili ze naco vyhadzovat horibilne sumy za nieco, co po par rokoch je zastarale a nemoderne (rozumej superdokonala, supermoderna a superekologicka a superbakelitova kara), ked to iste mozu mat za zlomok ceny a dokonca (vzhladom na jednoduchost), ten lowend vydrzi dlshie a zastara pomalsie a navyse ma jednu skvelu vlastnost a tou je OPRAVITELNOST? Moze si za to marketing sam. Kazda nova generacia (a pomaly kazdy rok) je predsa o tolko dokonalejsia, lepsia, lahsia, kompaktnejsia (moj obzvlast oblubeny marketingovy slovny zvratok, ktory sa do kazdeho katalogu dostane ako burina do zahrady) ze vlastne MUSIM mat nove a bez NOVEHO to nejde a jedine NOVE zabezpeci aby som bol ''in''. Chapeme ze po masirovani verejnosti takymito zvratkami to uz cele chuti sko presolene jedlo. Vysledok je potom ciry pragmatizmus.
Kvalitou už tam je, teď jen snížit cenu...:-D
...tak to nemusí, ty už totiž dávno dělá !!, akorát je draze prodává !!!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D
To isté napadlo aj mňa...:-D Ople nie sú síce levné, ale zato sú laciné. :-DBoli časy, boli, keď som Opel považoval za zaujímavú značku. Ale tie sa už dávno skončili...Za najväčšiu hlúposť všetkých čias v automobilovom priemysle považujem smerovky a stierače pracujúce na dotyk - páčka sa nedá aretovať v inej polohe. Človek je z toho na prášky už po krátkej jazde...
tak z toho může bejt na prášky jenom dement, každej normální člověk to po půl hodině pochopí, najezdil sem s tim stovky tisíc km a nikdy žádnej problém a abych ě uklidnil tak žádnej novej opel už to nemá, právě kvůli blbcům jako seš ty a novinářům
Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva:Ten systém môže vyhovovať len takým magorom ako si ty. Pochopiť je jedna vec a zvyknúť si naň vec druhá. Keď opúšťam kruhový objazd, a neviem, či sa mi smerovky vypli, tak čo mám urobiť? Pri používanie smeroviek som tak blikal jak vianočný stromček - raz z jednej strany, potom z druhej. Rovnaký nezmysel je to so stieračmi. Ako zistím, či mám zapnutý intervalové stierače alebo trvalé stierače? Žiadno, len musím vyskúšať všetky možnosti.S H-čkovou Astrou som najazdil pár tisíc kilometrov, ale ten paškvil som si nikdy nezvykol...
:-D Mam opel vectra OPC GTS 2,2dti, automat, prevodovka v porovnani s audi coz sem mel pred oplem je supr, radi hladce bez skubani, ty dotykove smerovky je vec zvyku, pokud do ni tuknu tak zablika 3x pokud ji podrzim delsi dobu o cca 1sekundu tak blika dokud nedam volant do rovne polohy. je hezky citit ze tam je ta poloha jen to chce zvyk ja si zvykal 30minut. a ze blika vidim prece na pristrojovem stitu:-), a ty sterace? pokud mam intervalove tak prece vidim ze nestiraji porad, a pak se ridim dle rychlosti, nebo sily deste, zalezi kdo si co koupi, jak ojety, jak zhuntovany od ceskych ridicu a cest,a kdo nadava na opel, svezte se treba v citroenu, nebo nissan primera p12, opel je proti tomu jednoduchy, sou lidi co si nezvyknou na asr, abs, budiky uprostred, ne kazdej dokaze jit s dobou, to je vsude stejny, oni skousej co bude vyhovovat, a treba 2 veci z 1 se nechytnou, dejte dedovi do rukou apple, a rekne vam ja chci tlacitkovej tel. tak asi tak. usmev a at jezdite bezpecne.
Opel je dobrá tradiční německá značka. Jako jediný výrobce se snaží v úplnnosti sortimentu stínovat vw a dělat mu konkurenta. Nevím proč značka Opel je zmiňována v souvislosti s konkurencí dacie. To je zcela mimo realitu.Co se týká GM, tak ten nebude mít problém vytvořit konkurenta dacii, protože mnohé jeho produkty už jsou technicky blízko, takže dacia jim dnes konkuruje. Jak říkal Piech, vyrábět levná auta na úrovni dacie jde poměrně snadno, lae je tam hrozně malý zisk a je otázkou, jestli to má vůbec smysl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.