Útlum velkých autosalonů pokračuje. Když nemáte novinku, ani velká značka jako Opel nevidí důvod, proč stavět svůj stánek...
Žádný smysl prý nemá z finančního hlediska účastnit se ženevského autosalonu, alespoň podle Opelu. Ten svůj záměr ústy mluvčího skupiny PSA sdělil pro Automotive News Europe.
Vše tedy souvisí se šetřením, které doprovází tyto měsíce stabilizace Opelu po docela divokém odkupu skupinou PSA od General Motors a především po letech ve ztrátě. Turbulentní byly minulé roky pro Opel i z hlediska modelové ofenzívy.
Nové modely Insignia, Crossland X a Grandland X nyní mají čekat nejprodávanější roky. Jedinou podstatnou novinkou bude nová generace malé dodávky Combo. Ta vznikne ve spolupráci s novým vlastníkem, sdílet komponenty tedy bude s novými evolucemi Citroënu Berlingo a Peugeotu Partner.
Následujíc obecný trend v automobilovém průmyslu se Opel bude soustředit především na své vlastní předváděcí akce. Přestože se ženevský autosalon mezi automobilkami těší většího zájmu, než ostatní podobné výstavy, je pravděpodobné, že Opel nebude jedinou významnou značkou, která se neúčastní. Ze skupiny PSA ve Švýcarsku každopádně neuvidíme luxusní divizi DS. Stánky Citroënu a Peugeotu však ano.