Opel: až třídenní testovací jízdy pro libovolně příchozí

O kvalitách modelů Opel se tak nejlépe budou moci na vlastní kůži přesvědčit i stovky potencionálních zákazníků v ČR. V ČR připravil Opel pro tříměsíční testování nazvané „Velkolepé testovací jízdy Opel" celkem 100 zkušebních vozů, pro SR čítá tato flotila 35 vozů. Na fotografiích: Corsa, Astra, Meriva a Combo Tour:

„Pro zákazníky máme připravené Corsy 1.2 Enjoy, Astry 1.6 Elegance, Merivy 1.6 Enjoy a Comba Tour 1.3 CDTI, přičemž všechny vozy mají klimatizaci," říká Ivan Růžička, generální ředitel společnosti Opel C&S. „Počítáme, že za tři měsíce „Velkolepých testovacích jízd Opel" proběhne v ČR a SR na 3500 kvalitních třídenních testů našich modelů, což považujeme za zcela mimořádnou příležitost jak oslovit potencionální zákazníky."

„Kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" souvisí s naší produktovou a marketingovou ofenzívou, která započala v roce 2002 uvedením Vectry nové generace a jasně dokládá, jak moc si věříme v souvislosti s neustále rostoucí kvalitou naší produkce i služeb," říká Roman Šubert, marketingový ředitel společnosti Opel C&S.

Ačkoli sama o sobě je vidina třídenního testování velmi lákavá, nabízí kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" ještě něco navíc: „Zájemci, kteří si po dobu testování nechají svůj osobní vůz jakékoliv značky v úschově u dealera, jej dostanou zpět nejenom kompletně umytý, ale také vizuálně zkontrolovaný po technické stránce. A pokud servis zjistí nějaké nedostatky a zákazník si objedná jejich odstranění, může počítat se dvacetiprocentní slevou. A jako bonus je připravena nabídka volného výběru příslušenství se slevou dokonce 25 procent," vysvětluje výhody spojené s kampaní „Velkolepé testovací jízdy Opel" Roman Šubert.

„Reklamní spoty v televizi nebo články v odborném tisku mohou zákazníkovi ten který vůz přiblížit, ale osobní třídenní zkušenost, podpořená stovkami najetých kilometrů má úplně jinou váhu," říká Ivan Růžička – a myslím, že každý motorista s ním souhlasí.

Zaregistrovat se pro testovací jízdu je mimořádně snadné: Stačí kontaktovat kteréhokoli dealera značky Opel nebo využít telefonní infolinku. Další možností je využít internetové stránky www.opel.cz, na Slovensku www.opel.sk. Centrálně vedený a průběžně vyhodnocovaný elektronický registrační systém umožní nejenom vzájemně optimalizovat „nabídku" testovacích vozů a „poptávku" zájemců o zkušební jízdy, ale dokáže i vyloučit pokusy o mnohonásobné registrace zákazníků, kteří by si prostě u různých dealerů pouze chtěli zapůjčovat další vozy stejného modelu na třídenní testování aniž by o ně měli jakýkoli hlubší zájem.

Opel C&S je připravený na to, že testovací jízdou nadšení zákazníci zatouží po některém z modelů Opel, a proto pro tříměsíční období zkušebních jízd připravil zvýhodněnou akční nabídku na většinu svých modelů.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků