Opel: až třídenní testovací jízdy pro libovolně příchozí

Opel: až třídenní testovací jízdy pro libovolně příchozí

O kvalitách modelů Opel se tak nejlépe budou moci na vlastní kůži přesvědčit i stovky potencionálních zákazníků v ČR. V ČR připravil Opel pro tříměsíční testování nazvané „Velkolepé testovací jízdy Opel" celkem 100 zkušebních vozů, pro SR čítá tato flotila 35 vozů. Na fotografiích: Corsa, Astra, Meriva a Combo Tour:

„Pro zákazníky máme připravené Corsy 1.2 Enjoy, Astry 1.6 Elegance, Merivy 1.6 Enjoy a Comba Tour 1.3 CDTI, přičemž všechny vozy mají klimatizaci," říká Ivan Růžička, generální ředitel společnosti Opel C&S. „Počítáme, že za tři měsíce „Velkolepých testovacích jízd Opel" proběhne v ČR a SR na 3500 kvalitních třídenních testů našich modelů, což považujeme za zcela mimořádnou příležitost jak oslovit potencionální zákazníky."

„Kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" souvisí s naší produktovou a marketingovou ofenzívou, která započala v roce 2002 uvedením Vectry nové generace a jasně dokládá, jak moc si věříme v souvislosti s neustále rostoucí kvalitou naší produkce i služeb," říká Roman Šubert, marketingový ředitel společnosti Opel C&S.

Ačkoli sama o sobě je vidina třídenního testování velmi lákavá, nabízí kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" ještě něco navíc: „Zájemci, kteří si po dobu testování nechají svůj osobní vůz jakékoliv značky v úschově u dealera, jej dostanou zpět nejenom kompletně umytý, ale také vizuálně zkontrolovaný po technické stránce. A pokud servis zjistí nějaké nedostatky a zákazník si objedná jejich odstranění, může počítat se dvacetiprocentní slevou. A jako bonus je připravena nabídka volného výběru příslušenství se slevou dokonce 25 procent," vysvětluje výhody spojené s kampaní „Velkolepé testovací jízdy Opel" Roman Šubert.

„Reklamní spoty v televizi nebo články v odborném tisku mohou zákazníkovi ten který vůz přiblížit, ale osobní třídenní zkušenost, podpořená stovkami najetých kilometrů má úplně jinou váhu," říká Ivan Růžička – a myslím, že každý motorista s ním souhlasí.

Zaregistrovat se pro testovací jízdu je mimořádně snadné: Stačí kontaktovat kteréhokoli dealera značky Opel nebo využít telefonní infolinku. Další možností je využít internetové stránky www.opel.cz, na Slovensku www.opel.sk. Centrálně vedený a průběžně vyhodnocovaný elektronický registrační systém umožní nejenom vzájemně optimalizovat „nabídku" testovacích vozů a „poptávku" zájemců o zkušební jízdy, ale dokáže i vyloučit pokusy o mnohonásobné registrace zákazníků, kteří by si prostě u různých dealerů pouze chtěli zapůjčovat další vozy stejného modelu na třídenní testování aniž by o ně měli jakýkoli hlubší zájem.

Opel C&S je připravený na to, že testovací jízdou nadšení zákazníci zatouží po některém z modelů Opel, a proto pro tříměsíční období zkušebních jízd připravil zvýhodněnou akční nabídku na většinu svých modelů.

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 428 km
Cena: 94 000 Kč
Opel Astra 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 129 003 km
Cena: 36 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2011
Stav: 168 569 km
Cena: 191 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 146 961 km
Cena: 191 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 508 km
Cena: 191 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 165 318 km
Cena: 191 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků