Opel: až třídenní testovací jízdy pro libovolně příchozí

O kvalitách modelů Opel se tak nejlépe budou moci na vlastní kůži přesvědčit i stovky potencionálních zákazníků v ČR. V ČR připravil Opel pro tříměsíční testování nazvané „Velkolepé testovací jízdy Opel" celkem 100 zkušebních vozů, pro SR čítá tato flotila 35 vozů. Na fotografiích: Corsa, Astra, Meriva a Combo Tour:

„Pro zákazníky máme připravené Corsy 1.2 Enjoy, Astry 1.6 Elegance, Merivy 1.6 Enjoy a Comba Tour 1.3 CDTI, přičemž všechny vozy mají klimatizaci," říká Ivan Růžička, generální ředitel společnosti Opel C&S. „Počítáme, že za tři měsíce „Velkolepých testovacích jízd Opel" proběhne v ČR a SR na 3500 kvalitních třídenních testů našich modelů, což považujeme za zcela mimořádnou příležitost jak oslovit potencionální zákazníky."

„Kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" souvisí s naší produktovou a marketingovou ofenzívou, která započala v roce 2002 uvedením Vectry nové generace a jasně dokládá, jak moc si věříme v souvislosti s neustále rostoucí kvalitou naší produkce i služeb," říká Roman Šubert, marketingový ředitel společnosti Opel C&S.

Ačkoli sama o sobě je vidina třídenního testování velmi lákavá, nabízí kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" ještě něco navíc: „Zájemci, kteří si po dobu testování nechají svůj osobní vůz jakékoliv značky v úschově u dealera, jej dostanou zpět nejenom kompletně umytý, ale také vizuálně zkontrolovaný po technické stránce. A pokud servis zjistí nějaké nedostatky a zákazník si objedná jejich odstranění, může počítat se dvacetiprocentní slevou. A jako bonus je připravena nabídka volného výběru příslušenství se slevou dokonce 25 procent," vysvětluje výhody spojené s kampaní „Velkolepé testovací jízdy Opel" Roman Šubert.

„Reklamní spoty v televizi nebo články v odborném tisku mohou zákazníkovi ten který vůz přiblížit, ale osobní třídenní zkušenost, podpořená stovkami najetých kilometrů má úplně jinou váhu," říká Ivan Růžička – a myslím, že každý motorista s ním souhlasí.

Zaregistrovat se pro testovací jízdu je mimořádně snadné: Stačí kontaktovat kteréhokoli dealera značky Opel nebo využít telefonní infolinku. Další možností je využít internetové stránky www.opel.cz, na Slovensku www.opel.sk. Centrálně vedený a průběžně vyhodnocovaný elektronický registrační systém umožní nejenom vzájemně optimalizovat „nabídku" testovacích vozů a „poptávku" zájemců o zkušební jízdy, ale dokáže i vyloučit pokusy o mnohonásobné registrace zákazníků, kteří by si prostě u různých dealerů pouze chtěli zapůjčovat další vozy stejného modelu na třídenní testování aniž by o ně měli jakýkoli hlubší zájem.

Opel C&S je připravený na to, že testovací jízdou nadšení zákazníci zatouží po některém z modelů Opel, a proto pro tříměsíční období zkušebních jízd připravil zvýhodněnou akční nabídku na většinu svých modelů.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků