Opel: až třídenní testovací jízdy pro libovolně příchozí

O kvalitách modelů Opel se tak nejlépe budou moci na vlastní kůži přesvědčit i stovky potencionálních zákazníků v ČR. V ČR připravil Opel pro tříměsíční testování nazvané „Velkolepé testovací jízdy Opel" celkem 100 zkušebních vozů, pro SR čítá tato flotila 35 vozů. Na fotografiích: Corsa, Astra, Meriva a Combo Tour:

„Pro zákazníky máme připravené Corsy 1.2 Enjoy, Astry 1.6 Elegance, Merivy 1.6 Enjoy a Comba Tour 1.3 CDTI, přičemž všechny vozy mají klimatizaci," říká Ivan Růžička, generální ředitel společnosti Opel C&S. „Počítáme, že za tři měsíce „Velkolepých testovacích jízd Opel" proběhne v ČR a SR na 3500 kvalitních třídenních testů našich modelů, což považujeme za zcela mimořádnou příležitost jak oslovit potencionální zákazníky."

„Kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" souvisí s naší produktovou a marketingovou ofenzívou, která započala v roce 2002 uvedením Vectry nové generace a jasně dokládá, jak moc si věříme v souvislosti s neustále rostoucí kvalitou naší produkce i služeb," říká Roman Šubert, marketingový ředitel společnosti Opel C&S.

Ačkoli sama o sobě je vidina třídenního testování velmi lákavá, nabízí kampaň „Velkolepé testovací jízdy Opel" ještě něco navíc: „Zájemci, kteří si po dobu testování nechají svůj osobní vůz jakékoliv značky v úschově u dealera, jej dostanou zpět nejenom kompletně umytý, ale také vizuálně zkontrolovaný po technické stránce. A pokud servis zjistí nějaké nedostatky a zákazník si objedná jejich odstranění, může počítat se dvacetiprocentní slevou. A jako bonus je připravena nabídka volného výběru příslušenství se slevou dokonce 25 procent," vysvětluje výhody spojené s kampaní „Velkolepé testovací jízdy Opel" Roman Šubert.

„Reklamní spoty v televizi nebo články v odborném tisku mohou zákazníkovi ten který vůz přiblížit, ale osobní třídenní zkušenost, podpořená stovkami najetých kilometrů má úplně jinou váhu," říká Ivan Růžička – a myslím, že každý motorista s ním souhlasí.

Zaregistrovat se pro testovací jízdu je mimořádně snadné: Stačí kontaktovat kteréhokoli dealera značky Opel nebo využít telefonní infolinku. Další možností je využít internetové stránky www.opel.cz, na Slovensku www.opel.sk. Centrálně vedený a průběžně vyhodnocovaný elektronický registrační systém umožní nejenom vzájemně optimalizovat „nabídku" testovacích vozů a „poptávku" zájemců o zkušební jízdy, ale dokáže i vyloučit pokusy o mnohonásobné registrace zákazníků, kteří by si prostě u různých dealerů pouze chtěli zapůjčovat další vozy stejného modelu na třídenní testování aniž by o ně měli jakýkoli hlubší zájem.

Opel C&S je připravený na to, že testovací jízdou nadšení zákazníci zatouží po některém z modelů Opel, a proto pro tříměsíční období zkušebních jízd připravil zvýhodněnou akční nabídku na většinu svých modelů.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků