Opel Astra začíná s cenou 319 900 korun. Diesel stojí o 75 000 korun víc

Automobilka nabízí na českém trhu novou Astru s devíti kombinacemi motoru a převodovky a čtyřmi stupni výbavy.
Opel Astra začíná s cenou 319 900 korun. Diesel stojí o 75 000 korun víc

Nový Opel Astra dostal český ceník a hned začíná s akční nabídkou. Základní model s jediným atmosférickým benzínovým motorem 1.4 16V koupíte od 319 900 korun, nejlevnější diesel stojí 394 900 korun. Tříválec 1,0 l o výkonu 77 kW začíná na 349 900 korun, přikoupit si můžete i nový robotizovaný automat Easytronic za 25 000 korun.

Základní verze Selection dostala vedle plné bezpečnostní výbavy také klimatizaci (manuální), dálkové centrální zamykání, elektrická zpětná zrcátka s vyhříváním, elektrická přední okna, nastavitelný volant a rádio R300 s Bluetooth. Má i denní LED světla, úchyty ISOFIX vzadu, zadní dělená sedadla a další detaily. To je na základní výbavu docela slušné.

Opel vysvětluje, jak dokázala nová Astra zhubnout až 200 kg

Opel vysvětluje, jak dokázala nová Astra zhubnout až 200 kg

Vyšší výbava Enjoy přidává tempomat s omezovačem, audio systém IntelliLink s dotykovým displejem pro propojení telefonu, multifunkční kožený volant, palubní počítač, loketní opěrku, elektrická zadní okna a výdechy klimatizace pro zadní sedačky.

Výbava Dynamic doplňuje k výbavě Enjoy 17" lité ráfky, přepínač sportovního režimu, sportovní přední sedadla, černé čalounění stropu, systém Opel Eye a hlídání opuštění jízdního pruhu, lepší audio systém a další komfortní a optické detaily.

Nejvyšší výbava Innovation přidává k výbavě Enjoy automatickou dvouzónovou klimatizaci a sadu luxusních a komfortních doplňků včetně elektrické parkovací brzdy či bezklíčového odemykání a startování.

Nový Opel Astra — český ceník
motor výkon převodovka Selection Enjoy Dynamic Innovation
1.4 16V 74 kW/100 k 5st. man 319 900,- 339 900,- - -
1.0 Turbo 77 kW/105 k 5st. man 349 900,- 369 900,- 409 900,- 419 900,-
1.0 Turbo 77 kW/105 k 5st. EasyT 374 900,- 394 900,- 434 900,- 444 900,-
1.4 Turbo 92 kW/125 k 6st. man - 389 900,- 429 900,- 439 900,-
1.4 Turbo 110 kW/150 k 6st. man - 419 900,- 459 900,- 469 900,-
1.6 CDTI 70 kW/95 k 6st. man 394 900,- 414 900,- - -
1.6 CDTI 81 kW/110 k 6st. man 409 900,- 429 900,- 469 900,- 479 900,-
1.6 CDTI 100 kW/136 k 6st. man - 459 900,- 499 900,- 509 900,-
1.6 CDTI 100 kW/136 k 6st. aut - 499 900,- 539 900,- 549 900,-

Motor 1.6 Turbo zatím v ceníku nefiguruje, šestistupňový automat by měl dorazit i k dalším motorizacím včetně 1.4 Turbo. Motor 1.4 16V přijde do výroby na začátku roku 2016.

Pokud jde o inovativní prvky výbavy, tak za adaptivní LED světla dáte ve výbavách Dynamic a Innovation 35 000 korun a za AGR sedadlo řidiče rozumných 9000 korun. Obě přední sedadla AGR stojí 15 000 korun. Masáž a ventilace předních sedaček ale stojí dalších 45 000 korun. Systém automatického parkování stojí 20 000 korun, za kožené sedačky dáte 35 000 korun a na střešní okno si připravte 25 000 korun.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků