Rozhodne sa nemozem stazovat na Astru predoslej generacie. Zatial sluzi bez problemov. Mozno je to aj tym, ze sa o nu stara kamarat priamo zo znackoveho servisu. Asi si pockam na kombik a dajaky cas kym sa zabehne vyroba. Predpokladam ze na nu bude zaruka 3 roky a teda cely cas bude v zaruke a potom sa preda.
mě to designově připomíná almeru
Slusny vuz. Prizniva cena, alespon ve srovnani s hlavnimi konkurenty. No uvidime. Snad si jen prat, aby ta kvalita, jak se tu o ni nekdo zminuje, byla opravdu lepsi, nez u prechoziho modelu.
Pěkný autíčko. Škoda že ten diesel tak slabej, ale někde jsem četl že tam bude nějaký 1.9CDTI 110Kw
Myslím že 74kW v tomto relativně malém autě je pro ty co nechtějí porušovat předpisy až až . . . (a taky 1,7 má proti 1,9 výhodu nižšího povinného ručení)
Suhlasim, pekne auto... vonkajsi dizajn, aj interier, dal by som sa nahovorit
jojo, se vsim souhlas, jen ma to auticko jednu mensi vadu, a tou je napis OPEL na kastli, delal jsem 3 roky v jejich servisu takze za sebe urcite vim, ze pri koupi auta tudy cesta urcite nepovede...
Kup si Fiata a buď v klidu....... Já zůstanu u Opla - najeto 165 tis. a kromě dvou špatných termostatů (nepočítám náplně, desky apod.) vše OK (Corsa 1.4).
Možná taky záleží jak se k auto kdo chová. Znám plno prasat, kteří jezdí díra nedíra apod. Já mám Corsičku od novoty, mám ji rád (ne, úchyl nejsem ) a taky se o ni starám, ale ne extrémně zase.
Jenže trojka je úplně jiné auto než dvojka, jiné technologie výroby, lepší kvalita apod. Tomu věřte
pán písal, že pracoval v servise, nie v predaji, kapito?
no ci pan pracoval v servise alebo nie je celkom jedno, pokial nepovie ake zavady tam boli od vyroby (aj u opelu take su). Mame niekolko opelov niekolko rokov a ziadne problemy ako u inych nemenovanych "kvalitnych" znaciek. Jednoducho normalne auta na normalne jazdenie za normalne ceny. A najma s normalnym servisom a pristupom k ludom.
Aha, jasně, to už asi opravil hodně Oplů třetí generace, že?
v tomto prípade je úplne jedno, či je v oprave auto 1, 2, alebo 25 generácie. Kvalita práce v SERVISE sa prejaví rovnako. Keď učeň v servise nedotiahne šroub na Astre 1, bude to stále len a len nedotiahnutý šroub, rovnako ako na Astre III.
Ale o tom diskuse není; pán nahoře psal o kvalitě Oplů, ne servisu. Mimochodem, v servisu každé značky se najde někdo, kdo zapomene utáhnout šroubek, ale to nemá nic společného s kvalitou Oplů.
Já měl sužební Astru G 1.4 66 kw, vrátil jsem ji když měla 150000km a kromě spálených žárovek jsem měl jediný problém a to špatný čtvrtý vstřikovač ve asi 100000km ( ale jelo to, jen cukalo v určitém režimu otáček), takže nikdy mě nenechala na holičkách, možná je to i o štěstí...Ale dával jsem ji co proto, a přesto O.K., jen bych si dal pozor všeobecně u všech značek na ty úplně nové typy, kde se budou vychytávat mouchy.
Kompletní přehled motorů najdete v našem článku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.