Opel Astra třetí generace míří do prodeje (doplněno)

V Německu se začnou od 13. ledna přijímat objednávky na Astru třetí generace v provedení hatchback. Základní verze s pěti dveřmi s motorem 1.4 66 kW a manuálním pětikvaltem bude stát 15 200 eur. Největší konkurent, Volkswagen Golf páté generace stojí s motorem 1.4 55 kW a třemi dveřmi 15 220 eur, verze s motorem 1.4 FSI 63 kW pak stojí 16 200 eur (opět s trojicí dveří). Zajímavá je standardní výbava, kam patří šestice airbagů či ESP.

Kompletní ceník (doplněno):

Astra III Basis Enjoy Elegance Sport Cosmo
Benzínové motory
1.4 65 kW 15 200 € 15 735 € 16 615 € 16 770 € 16 915 €
1.6 77 kW 16 460 € 16 995 € 17 875 € 18 030 € 18 175 €
1.8 92 kW 17 010 € 17 545 € 18 425 € 18 580 € 18 725 €
2.0T 125 kW   20 900 € 21 215 € 21 150 € 21 515 €
Naftové motory
1.7 CTDi 59 kW 16 935 € 17 470 € 18 350 € 18 505 € 18 650 €
1.7 CDTi 74 kW 17 460 € 17 995 € 18 875 € 19 030 € 19 175 €

Tip: Kompletní představení Astry III na AutoRevue.cz, první jízdní dojmy německých redaktorů

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Pár obrázků jako ochutnávka...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků