Pane Červenko, buďte v klidu, tady kolikrát čtu tak dementní názory, to člověk zírá! Tohle je jeden z nich. Děláte svoji práci skvěle, autorevue čtu velmi rád. Komu se to nelíbí, ať sem neleze a je to.
No a?Toyota Auris Touring Sports Hybrid ma objem az 1658 litrov :)
to jo ale jak strasne jsou ty nove toyoty osklive nato se neda koukat..
Proc neuvadite zakladni objem zavazadelniku?!?!?!
reaguji na Pepa | 10. 09. 2015 08:47 | [188.167.90.xxx] - myslel jsem, že šlo o ironickou otázku, ale další reakce potvrdila formování otázky typickým "českým" zákazníkem. "Zabedněnost" hraničící s fanatismem prokazuje i to, že o Škodě se stále mluví jako o českém autě a dokonce i testech se napíše že Civic Tourer se 612 litry má menší zavazadlový prostor a prohrává s Octavií se 605 litry zavazadlového prostoru. Přitom je v praxi zcela nevýznamný rozdíl nějakých 50-60 litrů a tak to bude i v případě nového kombíku ASTRA, který bude v souhrnu všech vlastností a parametrů naprosto porovnatelný s Octavií. Ale výsledek bude jednoznačný - český zákazník poběží koupit nové auto ke Škodě aniž by si předtím vyzkoušel Opela (nebo Forda, Toyotu, Peugeota, Hyundai, KIA,....) a nekoupí si auto, které by mu ve skutečnosti daleko více vyhovovalo. Pochybuji, že v dohledných 20 letech bude situace na českých silnicích podobná situaci na silnicích v západní Evropě, kde člověk vidí daleko větší pestrost vozového parku.
Stejně v dnešní době litry neodpovídají velikosti kufru, tak vlastně neva.
Protože v jediné tiskové informaci, která byla k nové Astře ST před její výstavní premiérou zveřejněna, ho neuvádí ani Opel.
Tak proc pouze probirate tiskove zpravy? Novinarina by mela byt o samostatnosti, zjistovani informaci... a nejenom pouhe prepsani tiskove zpravy. To umi i zak na ZS.
Jak by podle vás měla vypadat novinařina v tomto případě? Měli bychom poslat do Německa tým, který se vloupá na pozemky Opelu a pomocí VDO kvádrů, které si za tím účelem přiveze, změří velikost zavazadlového prostoru auta, které nejspíš stále podléhá nějakému režimu zvláštního nakládání i v rámci továrny? Nebo najmout hackery, aby prolomili intranet automobilky a vydolovali patřičný údaj z počítačů zaměstnanců? Jen se nestyďte, rád si nechám poradit.
Reakce na pana Červenku 10. 09. 2015 12:29 - obdivuji se Vám, že investujete své aktivity v oblasti, kde se uznání nedočkáte. Mám pocit, že zde v diskusích podle prezentace názorů stejně nevystupují skuteční uživatelé (a zákazníci) aut. Podle statistik je většina aut nakupovaných a provozovaných zákazníky v Česku nakupována v bazarech a dovážena ze Západu a při nákupu rozhodují jiná hlediska, než parametry a vlastnosti (kvalita) aut. A ti, kteří vědí, co chtějí a mají na to peníze, tak si své auto koupí bez ohledu na zdejší "diskuse" "znalců", jako například typického Zelí. Já jsem si svoje auto také tak koupil. Sem mne přivedly pouze "provokace" naprostého diletanta Zelí, který uváděl před několika měsíci, že americký trh a průmysl s osobními auty je zaostalý... Pokusil jsem se argumentovat předvedením nezpochybnitelných důkazů, které potvrdila třeba i současnost uvedením Mustanga na český trh. Stejně to nepomohlo a Zelí jemu podobní exoti si melou stále svoje. Tuto "zabedněnost" v podstatě dokumentuje i situace českého trhu s auty. Zabedněnci nedokáží pochopit i to, že například Hyundai se vypracoval na standardní úroveň evropských automobilových značek a obchodní výsledky ze západní Evropy a zejména v celosvětovém měřítku to prokazují. Přeji Vám hodně sil ve Vaší práci a držím Vám práce ve Vašem počínání.
Co takhle použít své kontakty a zdroje?
Dva dobre nápady už mate 😃
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.