Zajimave, zda se, ze vetsine lidi se to libi.Me se ten design nelibi, pripada mi to stary uz ted a celkove nedodelany. Ale tak to je asi subjektivni.
To není subjektivní pocit. To je tím, že vymaštěnej ko.ot.
Koupil jsem si 4 roky starý Kodiaq v ropě za 620000 Kč km 140 tis Style 4x4 Má to vše co potřebuju i tažnéKaždý mě můž vykouřit vocas
140 tis po stočení a 3x přes střechu 😀…-)
Ať jsou EV jaký chcou se všema nevýhodama který maj....nevibrují, nehučí, topí hned, neohřívají benzín, nemají filtry PČ.. a netrpí tolik závadami hnacího ústrojí. Pokles ceny např. u MG5 nebo ID.3 bude podobný jak této Astry 1,2 R3 turbo a za to dostanete mnohem komfortnější a příjemnější auto do města. Když budu chtít polykače km, vezmu naftu a smysl toho PHEV za milion+ mi uniká úplně.
Takže plug-in aktuálně stojí tolik co Tesla Y? A Číňani klepou na dveře...(Např MG EHS za 900).A elektro Astra má být s 50 kWh baterkou a 150hp draží než Tesla 3\Y? Nejsem fanda Tesly, ale když si člověk dá čísla vedle sebe...
Auto je to pěkné, teď je otázka zda to za ty prachy někdo bude kupovat. Vzpoměl jsem si na cenový jemnocit.
Jedním slovem je to TRAGÉDIE !!!!
1.2T R3 v základu za 600? Jo, tak ten byl dobrej :-D
Dyk je to kombajn ne? Kratkej golf začíná na kolika?
Prostě odložme všichni na chvíli nákup auta (stačí do 2024, až se vyprázdní objednávkové knihy, které jsou pro 2023 dost plné). Trh bude muset zareagovat a reklamy nebudou jen, že mají auto skladem, ale zase začnou být zajímavé slevy a speciální modely s extra výbavou za dobrou cenu..
Plné jsou ale nejraději by je proškrtali protože to jsou auta objednaná ještě za levněji. Rádi by aby lidi objednali znovu za víc, ale lidi ani firmy teď moc neobjednávají. Ceny aut se dostaly za hranu normálnosti. Jako zdražit auto za rok o víc jak 30% je úlet(Citroen, Peugeot) Koukal jsem na statistiky prodejů a Stellantis značky v ČR dost propadly. Nabízejí roky to samé a zdražují o 106
Hmm, rok nekupovat a pak co? 1/7 2025 je tu Euro 7 a úplně jiný pokuty za emise. U blbeho ayga bude polovina ceny emisní pokuta. Co si spalovacího a nebo i HEV člověk nekoupil do 2025 tak už nikdy...
Spalovací? Už prosím tě přestaň vlhnout a někdy si vyzkoušej elektrické auto v každodenním provozu alespoň týden.
Schéma emisních pokut za CO2 se nemění. A právě Toyota je v tomto díky svým hybridům nejlépe, takže v minulých letech na tom vydělávala tím, že prodávala volné emisní kredity Mazdě, Subaru a Suzuki, případně jim prodávala celá hybridní auta, aby je mohli prodávat pid svou značkou.Ano, nabídka aut se u většiny výrobců jen a jen zhoršuje a bude zhoršovat. Toyota si může dovolit jít proti proudu a třeba Corolla má dnes motory s vyšším objemem než v minulosti. Pamatuju si, že byly doby, kdy končila na 1.6 a dnes motorem 1.8 začíná.
Zapomněl jsi ovšem napsat, že všechny verze jsou hybridy. Honda má lepší hybrid v Civicu, než používá Toyota. Má však méně místa na hlavu pro vyšší postavy.
Ano, jednoduché, efektivní a spolehlivé hybridy, které zároveň tvoří velmi dobrou alternativu pro zájemce o automatickou převodovku.Honda má sériový hybrid. Do města lepší, ale na dálnici neefektivní. Honda se to snaží řešit přepnutím auta z hybridního na normální pohon, ale pouze s jedním kompromisním převodem.
Můžeš se sám podívat, abys i pochopil, že převodovka není vůbec potřeba, tedy není to kompromis, jak se snažíš naznačovat. Toyota při kicdownu začne podřazovat a výt, to Civic nedělá. https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
Podívej se na srovnávací test Civic Corolla. Civic je ve všech parametrech co se týče zrychlení, pružného zrychlení, spotřeby paliva a ovladatelnosti na tom lépe, než Corolla. Maximální rychlost je prakticky stejná. Tak co řešíš s jedním převodem, kdy se stejně spalovací motor připojuje někde kolem dálniční rychlosti, kdy se používá u manuálu šestka.
A myslíš si, že když trh bude reagovat, že se v těch autech objeví místo těchto podměrečných motorů motory, které by si tam trh představoval? To asi ne, a bude to stále horší. Tak k čemu sleva, když nebude z čeho vybírat.
Ono bude stacit u vetsiny automobilek pockat pul roku. Ceny bidne, urokove sazby vysoko.Astra pekna, ale za tuto cenu za me urcite ne, kor s 1,2.
Prodejcům Opelu jejich situaci nezávidím. Cena i nabídka motorů tohle auto zabíjí.
Jelikož se osobně znám s panem Dobrovolným dealerem Opelu, tak mě říkal, že nebýt Peugeotu byl by konec a že mu prodej vyletěl raketově vzhůru. Nejvíc Moka
Bez Peugeotu by asi byl rychlý konec, ale:Za posledních 5 let klesl prodej Opelů v ČR zhruba na polovinu. A líp asi nebude.Mokka se velmi dobře prodávala na začátku minulého roku, kdy přišla jako novinka. Ale za rok zdražila o neuvěřitelných 150 tisíc Kč. Pochybuju, že letos bude mít podobné "raketové" prodeje. Navíc Peugeot doslova zařízl modely Combo a Zafira Life tím, že je Opel může prodávat jen s elektrickým pohonem. Zkuste s dealerem Opelu promluvit, jak se mu daří letos.
Pokud bych si kupoval nové Combi určitě bych chtěl elektrické.
Taky bych řekl, letos bude mít problém kde kdo, prodat ty auta bez motorů. Astra s 3hrnkem je zoufalost (ač není špatný v Corse), ale mít v nižší střední na výběr jen 3hrnek a těžký a hodně drahý Plugin je výsměch …
To děláš dobře. 😉
Design je povedenej. Opel v rukou Peugeotu vypadá prostě skvěle. Ale ta technika v poměru výkon/cena nic moc. Tím nemyslím, ten kw výkon, ale obecně jsou ty ceny hodně sebevědomé, na to že jde "jen o Opel".
Problém, je, že i ten design vypadá lacině a brzy zastará. To Golf sice není žádná designová pecka, ale ani za 10 let se z něj nestane designová ostuda a člověk v něm nebude vypadat jako socka (což v případě i této Astry platit bude a bude mu prd platné, že dal za novou 1.2 mega :-D )
Nesouhlasím. Zrovna současná Astra vypadá právě jako Golf, kdyby ho ještě ve VW uměli nakreslit. Současný Golf je naopak designově hodně lacinej kolotoč zvenčí i zevnitř. Ale Golf má obecně sestupnou tendenci cca od páté generace.
To se právě uvidí až v roce 2033...
Na naši Škodovku nemá, ta je bezkonkurenční!
už jsi ejakuloval?
A co máte za škodovku?
Jedničkovo Fobií f benzínu f tipů na hlínách po servisem. A chlapákům v kolbence vykládá, jak lepší auto není a že Okamura je borec.
Oplu jsem vždy fandil- že to bylo něco mezi drahým WW a horšími francouzi. Navíc měli program se slevami které dosahovaly i 160 000,- kč oproti ceníku. Sám jsem si tak 2x Opel koupil. Dostal jsem se tak pod cenu korejců se super výbavou nebo silným motorem.Nyní je ale se slevami konec - dosahují max. 9-11% u této astry. Bývalo i 27 % před covidem.Kombík je pro mě designově moc hezký - odlišuje se od konkurence. Ale ty ceny a motory jej srážejí. Zaregistroval jsem , že už i některé firmy místo škodovek kupují korejce - nic proti.Fyzickým osobám už asi nic jiného nezbyde. Ve finále se sem natlačí číňani a bude vymalováno ,,milý,, Brusele.
Opel mal speci program na zlavy - skutocne byvali celom slusne (na Opel ).Program pokracuje aj nadalej (aj ked majitelom oplu je uz pezot), ale zlavy su zasadne nizsie.teraz sa to vola opel-partner.sk Jediny problem okrem ceny a pezotovej kvality je sibnuta cena.
pardon, tak to bolo predtym - teraz je to mobility partner.Ceny po zlave: max -11%, napr Astra Elegance, AT, 96 kw: 26160 €, GS line MT, 96 kw: 25010 €, ..
Oplu jsem vždy fandil- že to bylo něco mezi drahým WW a horšími francouzi.Ty vole co to meleš za hovna 😆😆😆
Astry byly takový dostupnější golf. Měli úsporné diesely pro cestaky a nebo živější výkonné benzíny. Ty motory byly fakt dobré na svoji dobu. Akorát snaha konkurovat VW je finančně vyčerpala a teď jsou jen Peugeot s jinejma plastama.Nabídka motorů nic extra. Čili jen na masu. Plug in je za tu cenu ustrel. Navíc úplně nevím proč to a ne p308.Stály se z toho takový nemastný anti auta.
K nákupu fyzických soukromých osob byla dnes publikována zajímavá statistika. Nejzajímavější údaj je, že Škodu Octavii porazil v roce 2022 u českých zákazníků dokonce SsangYong Korando.Ale zpět k Opelu Astra. Ten jde od desíti k pěti nejen u nás, ale i v domovském Německu.
Grétu na tebe!
Ještě by to chtělo nějaký slušný motor, tříhrneček, dieselový podměrák a neohrabaný hybrid to je hodně chudá nabídka.
No měl by jsi sám něco vyrobit a ukázat světu. Ale chápu, že jsi dokázal velký hovno a nemáš ani na zánovní auto a v 6 stojíš v kolbence u pásu.
Jak víš, že hybrid je neohrabaný? Jel jsi s ním?
Ani nemusí, 1650kg pohotovostní hmotnosti stačí, maximální 2.2t na 1.6THP 133kw je dost. Tahá proti RS Octavii IV 2.0TSI (jako TOP verze) 200kg elektrického balastu navíc :-)Hybridní verze OIV je pak hmotnostně podobná, jen je vyšší výkon o 20k...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.