Opel Astra sedan, nová verze pro východní trhy

Opel Astra sedan, nová verze pro východní trhy

Poslední karosářská verze, která doplní stávající nabídku u Opelu Astra, bude sedan. Novinka, která je určena pro méně náročné trhy střední a východní Evropy, bude v prodejích od podzimu příštího roku a vyrábět se bude v Polsku.

Čtyřdveřový vůz bude měřit na délku 4 620 mm, na šířku 1 750 mm a na výšku 1 460 mm. Co potěší určitě nejvíce bude rozvor o délce 2 700 mm, který by měl zajistit dostatek prostoru pro posádku. Zavazadlový prostor nabídne v základní konfiguraci až 500 litru.

Protože je vůz určen pro nenáročné trhy bude tomu přizpůsobená i nabídka motorů. Zákazník si tak bude moci vybrat pouze ze dvou benzínových a dvou naftových motorů o výkonech 90 až 140 koní.

Benzínový základ bude tvořit čtyřválec 1,4 16V o výkonu 66 kW (90 k), který doplní větší agregát 1,8 16V o výkonu 103 kW (140 k). Nafta bude ve složení 1,7 a 1,9 CDTi o výkonech 74 kW (100 k), resp. 88 kW (120 k).

Výbava by pak měla kopírovat nabídku hatchbacku a kombi, ovšem neměla by být tak obsáhlá. Určitě zde nenajdete podvozek IDS Plus, nebo bi-xenonové světlomety. Levná a nenáročná Astra to nebude mít na zmíněných trzích jednoduché. V místech, kde o koupi rozhoduje každá koruna, bude stěžejní cena, kterou zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Astra Sedan

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků