Opel Astra prozrazen! První oficiální fotky předčasně unikly do světa

Embargo nevydrželo ani u nové generace Opelu Astra. Italský magazín carpassion.it vypustil první a docela kvalitní oficiální fotografie nové Astry, která by se měla představit tento týden a veřejnost ji prvně uvidí v září na autosalonu ve Frankfurtu. Opel možná v reakci na únik fotek vydání tiskové zprávy urychlí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle jsou první fotky nové Astry. Automobilka zřejmě urychleně vypustí oficiální sadu včetně základních informací, aby předešla zavádějícím spekulacím

Ještě o technice nevíme nic, takže můžeme vycházet jen z toho, co už Opel prozradil dopředu.

Nový Opel Astra zhubne až 200 kg. Přijede už do Frankfurtu

Nový Opel Astra zhubne až 200 kg. Přijede už do Frankfurtu

Nová Astra vyjede na modulární platformě D2XX, bude výrazně lehčí než předchůdce (prý zhubne až 200 kg) a dostane spoustu bezpečnostních systémů a asistentů. Novinkou budou třeba inteligentní LED světla, samozřejmě ale za příplatek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru se usadil dotykový displej a je tu patrný úbytek tlačítek.
Opel už dříve tvrdil, že ergonomii zásadně vylepší

Pod kapotou se dají čekat moderní motory s přeplňováním včetně litrového tříválce, který si svou premiéru odbyl v modelu Opel Adam. Samozřejmě bude i turbodiesel 1.6 CDTI. Jak si můžete všimnout z prvních snímků, interiéru dominuje centrální dotykový displej, který zřejmě stojí za prořídnutím počtu tlačítek.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků