Dávám Oplu max. 5let :-/
Tak tak, měl jsem tři Oply a byly dobré, ale po změně ceníku v minulém roce a nemožnosti objednat benzín ve 4 kolce jsem si už neměl z čeho vybrat. No skončil jsem u Škodovky, už mám objednaného druhého Kodiaka v plné palbě a neměnil bych. Oplu je škoda, poslední Insignia je fakt povedená, luxusní v nejvyšší výbavě, jen ty ořezané nabídky motorů a šílené ceny od roku 2018 to zabíjí, Opel ztratil dalšího věrného zákazníka. Do Francouze bych nešel.
Tříválce dobré tak do motorky, převodovka vhodná do skútru, tak proč to stojí takovou raketu?
Co na tohle říci, to je naprostý zmar. Tahle značka je prostě mrtvá. Když se podívám do ceníku Hyundai, který je platný od 1.10. a vidím tam i30 HB 1.4T R4 103 kW v plné palbě včetně Bi-LED světel a navigace za 430.000,-, tak se ptám pánů z českého zastoupení Opelu, co konkrétně mě má přesvědčit, abych si místo i30 šel koupit Astru? Vy už jste se museli nadobro zbláznit.
I30, 1.4t, dct v plné palbě stojí 530 tis. Jaké dávají slevy, nevím.
O DCT ale nikdo nemluvil... Už si zase stavíš zbytečně nesmyslné podmínky. Aktuální ceník je skutečně za 430 tisíc. Za rovný půlmilión s maximem výbavy bez zbytečností typu panoramatické střechy a zbytečně přerostlých kol.
A proč jako zrovna Hyundai, to je jediným výběrovým kritériem cena a odfajfkované kolnky v tabulce výbavy ?
neodborník: Pointu mého příspěvku by měl pochopit i úplný manták. Můžeš si tam místo Hyundai doplnit třeba Renault apod. Pořád to bude lepší nabídka než to, co předvádí automobilka Opel. Respektive to torzo co z ní zbylo. A to říkám jako majitel, bohužel.
Je smutné, že německou značku, která se pod americkou nadvládou dostala do úplných sraček, bude muset zachraňovat nenáviděná Francie. A potrvá hodně let, než to dotáhnou do dobré formy...Proč brát Opel namísto Peugeotu, například?
Ajéje, zase jeden my, co tu mluví za všechny se svým jediným správným názorem na to, co je lepší. A kdo mu odporuje, toho smete sprškou urážek. To vypadá na první lajnu montáže v Nošovicích, tam to mají jednoduché na rozhodování a hrubá síla vítězí, hořkost v praxi.
neodborník: Kde konkrétně mluvím za všechny?PS: Podcenil jsem tě, ty budeš ještě "chytřejší", než jsem předpokládal.
Starého psa slušnosti nikdo nenaučí, nejsem naivní. Tak alespoň teď mluvíte opravdu za sebe. A všichni ať to vědí !
Souhlas, jen bohužel Hyundai má zatím řídkou servisní síť.
Když se tak dívám na ty parametry, tak nechápu, proč nabízejí tolik variant - všechno prašť jako uhoď, rozdíl sem tam nějaká desetinka.
Presne, vsechno trivalce, zrychleni plusminus pul vteriny, mohli nechat jen tu slabsi a nejsilnejsi variantu, protoze tohle sekani po deseti kiloWattech je opravdu trapas.O dynamice si kazdy udela obrazek sam, fabie s litrem bude sviznejsi :|
To je jedno "velký špatný" . Popravdě tříválece nemusím, ale na druhou stranu, pokud bude povedený, tak se to dá přežít (v triumph rocket je tříválcová atmosférická 2,5 a to v motorce a jak parádní ty tříválce v triumphech jsou) ale největší problém vidím v tom, že nejvhodnější motor, benzínová 1,4 je jen s CVT. Tím to zazdili úplně.
Cvt v Opelu má při sešlápnutí plynu virtuální stupně. Nenastává u ní podtáčení, do města není nic vhodnějšího. Honda, Toyota, Mitsubishi, Subaru, ti všichni jsou na cvt. Jediný strašák je jízda konstantní rychlostí na dálnicích. U audin se vydřely v daném místě kužely (jestli se tomu tak říká) a pak to škubalo. Minimálně by to chtělo nebýt beta tester.
Takže stejně jen "rovnák na ohýbák". Přitom tomu motoru by manuál seděl jak pr.. na hrnec.
Tříválcový dehet, tak to musí být pěkné sado-maso pro ty nejotrlejší fajnšmekry.
Tříválcový diesel měla už v osmdesátých letech Alfa Romeo a počátkem milénia se používal tříválcové diesely i Hyundai a světe div se, zatímco spousta německých aut z počátku milénia už je dávno ve šrotu, Hyundaie člověk furt potkává.
Nedivil bych se ani trochu, kdyby ten tříválcový dehet byl v reálu o dost čistší, než tříválcová parodie na zážehový motor. A to nejen u CO2, kde je to sichr....
Jediná výhoda dieselu v osobním autě je dotovaná nafta a na to kolenovrti dobře slyší. Aby pak obhájili svou volbu a lhaní si do kapsy, vymýšlejí často neuvěřitelné báchorky...
Jen tak dál a brzo bude i litrový jednoválec za 500tyček...
a od ledna to bude o nejaky dalsich 70 tacu drazsi
Můžete mít jakýkoliv motor když to bude tříválec. Tohle od Fordu kopírovat zrovna nemuseli.
To máš trochu špatné informace. Pokud jde o Ford a Focus, tak ten má jen dva benzínové motory tříválcové, dieselové motory a 2,3 EB jsou čtyřválce. Astra to tedy dotáhla ještě o kus dál.
můžete mít motor nebo tříválec
vlastně ne, u Astry motor mít nemůžete :-D
půl mega za tříválcového ratlíka :-D
Zlatá 1,33 TCe od Renaultu,tichý chod,bez vibrací,parádní;-)
jak dlouho????
Tohle nikoho nezajímá, všichni jdou po ceně a provozních nákladech. Kdo nejde po ceně, na Opla se vůbec nepodívá. Jediný paradox je, že Opel má dost drahé nd.
Zdravím a chci se tady jako majitel Opel Astra J sedan diesel vyjádřit k Vašemu, že Opel má drahé náhradní díly ! ANO,ALE JENOM V ČECHÁCH !moje PRVNÍ garační prohlídka v ČR . + montáž zamykání řadící páky cena = 9206 kčdruhá garační prohlídka Autorizovaný servis SWIDNICA = výměna oleje 199 zlotých = 1213 kč !A jezdím tam dodnes !Jaroslav
Zdaleka ne všichni
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.