Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

34 komentářů

allf11
6. října • 8:13

Dávám Oplu max. 5let :-/

Matyáš
10. října • 14:03

Tak tak, měl jsem tři Oply a byly dobré, ale po změně ceníku v minulém roce a nemožnosti objednat benzín ve 4 kolce jsem si už neměl z čeho vybrat. No skončil jsem u Škodovky, už mám objednaného druhého Kodiaka v plné palbě a neměnil bych. Oplu je škoda, poslední Insignia je fakt povedená, luxusní v nejvyšší výbavě, jen ty ořezané nabídky motorů a šílené ceny od roku 2018 to zabíjí, Opel ztratil dalšího věrného zákazníka. Do Francouze bych nešel.

Libor
3. října • 16:18

Tříválce dobré tak do motorky, převodovka vhodná do skútru, tak proč to stojí takovou raketu?

Shimi
3. října • 14:09

Co na tohle říci, to je naprostý zmar. Tahle značka je prostě mrtvá. Když se podívám do ceníku Hyundai, který je platný od 1.10. a vidím tam i30 HB 1.4T R4 103 kW v plné palbě včetně Bi-LED světel a navigace za 430.000,-, tak se ptám pánů z českého zastoupení Opelu, co konkrétně mě má přesvědčit, abych si místo i30 šel koupit Astru? Vy už jste se museli nadobro zbláznit.

Kalous ušatý
3. října • 15:49

I30, 1.4t, dct v plné palbě stojí 530 tis. Jaké dávají slevy, nevím.

mpolan
3. října • 19:59

O DCT ale nikdo nemluvil... Už si zase stavíš zbytečně nesmyslné podmínky. Aktuální ceník je skutečně za 430 tisíc. Za rovný půlmilión s maximem výbavy bez zbytečností typu panoramatické střechy a zbytečně přerostlých kol.

neodborník
3. října • 15:28

A proč jako zrovna Hyundai, to je jediným výběrovým kritériem cena a odfajfkované kolnky v tabulce výbavy ?

Shimi
3. října • 18:05

neodborník: Pointu mého příspěvku by měl pochopit i úplný manták. Můžeš si tam místo Hyundai doplnit třeba Renault apod. Pořád to bude lepší nabídka než to, co předvádí automobilka Opel. Respektive to torzo co z ní zbylo. A to říkám jako majitel, bohužel.

mpolan
3. října • 20:01

Je smutné, že německou značku, která se pod americkou nadvládou dostala do úplných sraček, bude muset zachraňovat nenáviděná Francie. A potrvá hodně let, než to dotáhnou do dobré formy...
Proč brát Opel namísto Peugeotu, například?

neodborník
3. října • 19:13

Ajéje, zase jeden my, co tu mluví za všechny se svým jediným správným názorem na to, co je lepší. A kdo mu odporuje, toho smete sprškou urážek. To vypadá na první lajnu montáže v Nošovicích, tam to mají jednoduché na rozhodování a hrubá síla vítězí, hořkost v praxi.

Shimi
3. října • 19:39

neodborník: Kde konkrétně mluvím za všechny?PS: Podcenil jsem tě, ty budeš ještě "chytřejší", než jsem předpokládal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
neodborník
5. října • 17:09

Starého psa slušnosti nikdo nenaučí, nejsem naivní. Tak alespoň teď mluvíte opravdu za sebe. A všichni ať to vědí !

Vasek
3. října • 14:21

Souhlas, jen bohužel Hyundai má zatím řídkou servisní síť.

Quebe
3. října • 13:49

Když se tak dívám na ty parametry, tak nechápu, proč nabízejí tolik variant - všechno prašť jako uhoď, rozdíl sem tam nějaká desetinka.

Takurcite
3. října • 18:30

Presne, vsechno trivalce, zrychleni plusminus pul vteriny, mohli nechat jen tu slabsi a nejsilnejsi variantu, protoze tohle sekani po deseti kiloWattech je opravdu trapas.
O dynamice si kazdy udela obrazek sam, fabie s litrem bude sviznejsi :|

kari
3. října • 13:18

To je jedno "velký špatný" . Popravdě tříválece nemusím, ale na druhou stranu, pokud bude povedený, tak se to dá přežít (v triumph rocket je tříválcová atmosférická 2,5 a to v motorce a jak parádní ty tříválce v triumphech jsou) ale největší problém vidím v tom, že nejvhodnější motor, benzínová 1,4 je jen s CVT. Tím to zazdili úplně.

Kalous ušatý
3. října • 15:47

Cvt v Opelu má při sešlápnutí plynu virtuální stupně. Nenastává u ní podtáčení, do města není nic vhodnějšího. Honda, Toyota, Mitsubishi, Subaru, ti všichni jsou na cvt. Jediný strašák je jízda konstantní rychlostí na dálnicích. U audin se vydřely v daném místě kužely (jestli se tomu tak říká) a pak to škubalo. Minimálně by to chtělo nebýt beta tester.

kari
4. října • 8:34

Takže stejně jen "rovnák na ohýbák". Přitom tomu motoru by manuál seděl jak pr.. na hrnec.

Karel.
3. října • 12:27

Tříválcový dehet, tak to musí být pěkné sado-maso pro ty nejotrlejší fajnšmekry.

Kolchozník
9. října • 11:57

Tříválcový diesel měla už v osmdesátých letech Alfa Romeo a počátkem milénia se používal tříválcové diesely i Hyundai a světe div se, zatímco spousta německých aut z počátku milénia už je dávno ve šrotu, Hyundaie člověk furt potkává.

Jedna Bedna
3. října • 12:30

Nedivil bych se ani trochu, kdyby ten tříválcový dehet byl v reálu o dost čistší, než tříválcová parodie na zážehový motor. A to nejen u CO2, kde je to sichr....

OTTO
3. října • 12:51

Jediná výhoda dieselu v osobním autě je dotovaná nafta a na to kolenovrti dobře slyší. Aby pak obhájili svou volbu a lhaní si do kapsy, vymýšlejí často neuvěřitelné báchorky...

Michal
3. října • 12:21

Jen tak dál a brzo bude i litrový jednoválec za 500tyček...

Ota
3. října • 15:56

a od ledna to bude o nejaky dalsich 70 tacu drazsi

.
3. října • 12:03

Můžete mít jakýkoliv motor když to bude tříválec. Tohle od Fordu kopírovat zrovna nemuseli.

Mirek
4. října • 6:03

To máš trochu špatné informace. Pokud jde o Ford a Focus, tak ten má jen dva benzínové motory tříválcové, dieselové motory a 2,3 EB jsou čtyřválce. Astra to tedy dotáhla ještě o kus dál.

jogurt
3. října • 12:27

můžete mít motor nebo tříválec

jogurt
3. října • 12:28

vlastně ne, u Astry motor mít nemůžete :-D

eLzyx
3. října • 11:41

půl mega za tříválcového ratlíka :-D

Emil
3. října • 14:05

Zlatá 1,33 TCe od Renaultu,tichý chod,bez vibrací,parádní;-)

jogurt
3. října • 23:52

jak dlouho????

Kalous ušatý
3. října • 12:10

Tohle nikoho nezajímá, všichni jdou po ceně a provozních nákladech. Kdo nejde po ceně, na Opla se vůbec nepodívá. Jediný paradox je, že Opel má dost drahé nd.

Jaroslav
4. října • 19:59

Zdravím a chci se tady jako majitel Opel Astra J sedan diesel vyjádřit k Vašemu, že Opel má drahé náhradní díly ! ANO,ALE JENOM V ČECHÁCH !moje PRVNÍ garační prohlídka v ČR . + montáž zamykání řadící páky cena = 9206 kč
druhá garační prohlídka Autorizovaný servis SWIDNICA = výměna oleje 199 zlotých = 1213 kč !A jezdím tam dodnes !Jaroslav

jogurt
3. října • 12:27

Zdaleka ne všichni

Doporučujeme

Články odjinud