Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

eLzyx  |  03. 10. 2019 11:41

půl mega za tříválcového ratlíka

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  03. 10. 2019 12:10

Tohle nikoho nezajímá, všichni jdou po ceně a provozních nákladech. Kdo nejde po ceně, na Opla se vůbec nepodívá. Jediný paradox je, že Opel má dost drahé nd.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 12:27

Zdaleka ne všichni

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  04. 10. 2019 19:59

Zdravím a chci se tady jako majitel Opel Astra J sedan diesel vyjádřit k Vašemu, že Opel má drahé náhradní díly ! ANO,ALE JENOM V ČECHÁCH !

moje PRVNÍ garační prohlídka v ČR . + montáž zamykání řadící páky cena = 9206 kč
druhá garační prohlídka Autorizovaný servis SWIDNICA = výměna oleje 199 zlotých = 1213 kč !

A jezdím tam dodnes !

Jaroslav

Odpovědět  |   | 
Emil  |  03. 10. 2019 14:05

Zlatá 1,33 TCe od Renaultu,tichý chod,bez vibrací,parádní

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 23:52

jak dlouho????

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 10. 2019 12:03

Můžete mít jakýkoliv motor když to bude tříválec. Tohle od Fordu kopírovat zrovna nemuseli.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 12:27

můžete mít motor nebo tříválec

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 12:28

vlastně ne, u Astry motor mít nemůžete

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 10. 2019 06:03

To máš trochu špatné informace. Pokud jde o Ford a Focus, tak ten má jen dva benzínové motory tříválcové, dieselové motory a 2,3 EB jsou čtyřválce. Astra to tedy dotáhla ještě o kus dál.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 12:21

Jen tak dál a brzo bude i litrový jednoválec za 500tyček...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 10. 2019 15:56

a od ledna to bude o nejaky dalsich 70 tacu drazsi

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 10. 2019 12:27

Tříválcový dehet, tak to musí být pěkné sado-maso pro ty nejotrlejší fajnšmekry.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  03. 10. 2019 12:30

Nedivil bych se ani trochu, kdyby ten tříválcový dehet byl v reálu o dost čistší, než tříválcová parodie na zážehový motor. A to nejen u CO2, kde je to sichr....

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 10. 2019 12:51

Jediná výhoda dieselu v osobním autě je dotovaná nafta a na to kolenovrti dobře slyší. Aby pak obhájili svou volbu a lhaní si do kapsy, vymýšlejí často neuvěřitelné báchorky...

Odpovědět  |   | 
Kolchozník  |  09. 10. 2019 11:57

Tříválcový diesel měla už v osmdesátých letech Alfa Romeo a počátkem milénia se používal tříválcové diesely i Hyundai a světe div se, zatímco spousta německých aut z počátku milénia už je dávno ve šrotu, Hyundaie člověk furt potkává.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2019 13:18

To je jedno "velký špatný" . Popravdě tříválece nemusím, ale na druhou stranu, pokud bude povedený, tak se to dá přežít (v triumph rocket je tříválcová atmosférická 2,5 a to v motorce a jak parádní ty tříválce v triumphech jsou) ale největší problém vidím v tom, že nejvhodnější motor, benzínová 1,4 je jen s CVT. Tím to zazdili úplně.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  03. 10. 2019 15:47

Cvt v Opelu má při sešlápnutí plynu virtuální stupně. Nenastává u ní podtáčení, do města není nic vhodnějšího. Honda, Toyota, Mitsubishi, Subaru, ti všichni jsou na cvt. Jediný strašák je jízda konstantní rychlostí na dálnicích. U audin se vydřely v daném místě kužely (jestli se tomu tak říká) a pak to škubalo. Minimálně by to chtělo nebýt beta tester.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 10. 2019 08:34

Takže stejně jen "rovnák na ohýbák". Přitom tomu motoru by manuál seděl jak pr.. na hrnec.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 10. 2019 13:49

Když se tak dívám na ty parametry, tak nechápu, proč nabízejí tolik variant - všechno prašť jako uhoď, rozdíl sem tam nějaká desetinka.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  03. 10. 2019 18:30

Presne, vsechno trivalce, zrychleni plusminus pul vteriny, mohli nechat jen tu slabsi a nejsilnejsi variantu, protoze tohle sekani po deseti kiloWattech je opravdu trapas.
O dynamice si kazdy udela obrazek sam, fabie s litrem bude sviznejsi :|

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2019 14:09

Co na tohle říci, to je naprostý zmar. Tahle značka je prostě mrtvá. Když se podívám do ceníku Hyundai, který je platný od 1.10. a vidím tam i30 HB 1.4T R4 103 kW v plné palbě včetně Bi-LED světel a navigace za 430.000,-, tak se ptám pánů z českého zastoupení Opelu, co konkrétně mě má přesvědčit, abych si místo i30 šel koupit Astru? Vy už jste se museli nadobro zbláznit.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  03. 10. 2019 14:21

Souhlas, jen bohužel Hyundai má zatím řídkou servisní síť.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 10. 2019 15:28

A proč jako zrovna Hyundai, to je jediným výběrovým kritériem cena a odfajfkované kolnky v tabulce výbavy ?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2019 18:05

neodborník: Pointu mého příspěvku by měl pochopit i úplný manták. Můžeš si tam místo Hyundai doplnit třeba Renault apod. Pořád to bude lepší nabídka než to, co předvádí automobilka Opel. Respektive to torzo co z ní zbylo. A to říkám jako majitel, bohužel.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 10. 2019 19:13

Ajéje, zase jeden my, co tu mluví za všechny se svým jediným správným názorem na to, co je lepší. A kdo mu odporuje, toho smete sprškou urážek. To vypadá na první lajnu montáže v Nošovicích, tam to mají jednoduché na rozhodování a hrubá síla vítězí, hořkost v praxi.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2019 19:39

neodborník: Kde konkrétně mluvím za všechny?

PS: Podcenil jsem tě, ty budeš ještě "chytřejší", než jsem předpokládal.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 10. 2019 17:09

Starého psa slušnosti nikdo nenaučí, nejsem naivní. Tak alespoň teď mluvíte opravdu za sebe. A všichni ať to vědí !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2019 20:01

Je smutné, že německou značku, která se pod americkou nadvládou dostala do úplných sraček, bude muset zachraňovat nenáviděná Francie. A potrvá hodně let, než to dotáhnou do dobré formy...
Proč brát Opel namísto Peugeotu, například?

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  03. 10. 2019 15:49

I30, 1.4t, dct v plné palbě stojí 530 tis. Jaké dávají slevy, nevím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2019 19:59

O DCT ale nikdo nemluvil... Už si zase stavíš zbytečně nesmyslné podmínky. Aktuální ceník je skutečně za 430 tisíc. Za rovný půlmilión s maximem výbavy bez zbytečností typu panoramatické střechy a zbytečně přerostlých kol.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  03. 10. 2019 16:18

Tříválce dobré tak do motorky, převodovka vhodná do skútru, tak proč to stojí takovou raketu?

Odpovědět  |   | 
allf11  |  06. 10. 2019 08:13

Dávám Oplu max. 5let

Odpovědět  |   | 
Matyáš  |  10. 10. 2019 14:03

Tak tak, měl jsem tři Oply a byly dobré, ale po změně ceníku v minulém roce a nemožnosti objednat benzín ve 4 kolce jsem si už neměl z čeho vybrat. No skončil jsem u Škodovky, už mám objednaného druhého Kodiaka v plné palbě a neměnil bych. Oplu je škoda, poslední Insignia je fakt povedená, luxusní v nejvyšší výbavě, jen ty ořezané nabídky motorů a šílené ceny od roku 2018 to zabíjí, Opel ztratil dalšího věrného zákazníka. Do Francouze bych nešel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 101 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A