Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

eLzyx  |  03. 10. 2019 11:41

půl mega za tříválcového ratlíka

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  03. 10. 2019 12:10

Tohle nikoho nezajímá, všichni jdou po ceně a provozních nákladech. Kdo nejde po ceně, na Opla se vůbec nepodívá. Jediný paradox je, že Opel má dost drahé nd.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 12:27

Zdaleka ne všichni

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  04. 10. 2019 19:59

Zdravím a chci se tady jako majitel Opel Astra J sedan diesel vyjádřit k Vašemu, že Opel má drahé náhradní díly ! ANO,ALE JENOM V ČECHÁCH !

moje PRVNÍ garační prohlídka v ČR . + montáž zamykání řadící páky cena = 9206 kč
druhá garační prohlídka Autorizovaný servis SWIDNICA = výměna oleje 199 zlotých = 1213 kč !

A jezdím tam dodnes !

Jaroslav

Odpovědět  |   | 
Emil  |  03. 10. 2019 14:05

Zlatá 1,33 TCe od Renaultu,tichý chod,bez vibrací,parádní

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 23:52

jak dlouho????

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 10. 2019 12:03

Můžete mít jakýkoliv motor když to bude tříválec. Tohle od Fordu kopírovat zrovna nemuseli.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 12:27

můžete mít motor nebo tříválec

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 10. 2019 12:28

vlastně ne, u Astry motor mít nemůžete

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 10. 2019 06:03

To máš trochu špatné informace. Pokud jde o Ford a Focus, tak ten má jen dva benzínové motory tříválcové, dieselové motory a 2,3 EB jsou čtyřválce. Astra to tedy dotáhla ještě o kus dál.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 12:21

Jen tak dál a brzo bude i litrový jednoválec za 500tyček...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 10. 2019 15:56

a od ledna to bude o nejaky dalsich 70 tacu drazsi

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 10. 2019 12:27

Tříválcový dehet, tak to musí být pěkné sado-maso pro ty nejotrlejší fajnšmekry.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  03. 10. 2019 12:30

Nedivil bych se ani trochu, kdyby ten tříválcový dehet byl v reálu o dost čistší, než tříválcová parodie na zážehový motor. A to nejen u CO2, kde je to sichr....

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 10. 2019 12:51

Jediná výhoda dieselu v osobním autě je dotovaná nafta a na to kolenovrti dobře slyší. Aby pak obhájili svou volbu a lhaní si do kapsy, vymýšlejí často neuvěřitelné báchorky...

Odpovědět  |   | 
Kolchozník  |  09. 10. 2019 11:57

Tříválcový diesel měla už v osmdesátých letech Alfa Romeo a počátkem milénia se používal tříválcové diesely i Hyundai a světe div se, zatímco spousta německých aut z počátku milénia už je dávno ve šrotu, Hyundaie člověk furt potkává.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2019 13:18

To je jedno "velký špatný" . Popravdě tříválece nemusím, ale na druhou stranu, pokud bude povedený, tak se to dá přežít (v triumph rocket je tříválcová atmosférická 2,5 a to v motorce a jak parádní ty tříválce v triumphech jsou) ale největší problém vidím v tom, že nejvhodnější motor, benzínová 1,4 je jen s CVT. Tím to zazdili úplně.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  03. 10. 2019 15:47

Cvt v Opelu má při sešlápnutí plynu virtuální stupně. Nenastává u ní podtáčení, do města není nic vhodnějšího. Honda, Toyota, Mitsubishi, Subaru, ti všichni jsou na cvt. Jediný strašák je jízda konstantní rychlostí na dálnicích. U audin se vydřely v daném místě kužely (jestli se tomu tak říká) a pak to škubalo. Minimálně by to chtělo nebýt beta tester.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 10. 2019 08:34

Takže stejně jen "rovnák na ohýbák". Přitom tomu motoru by manuál seděl jak pr.. na hrnec.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 10. 2019 13:49

Když se tak dívám na ty parametry, tak nechápu, proč nabízejí tolik variant - všechno prašť jako uhoď, rozdíl sem tam nějaká desetinka.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  03. 10. 2019 18:30

Presne, vsechno trivalce, zrychleni plusminus pul vteriny, mohli nechat jen tu slabsi a nejsilnejsi variantu, protoze tohle sekani po deseti kiloWattech je opravdu trapas.
O dynamice si kazdy udela obrazek sam, fabie s litrem bude sviznejsi :|

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2019 14:09

Co na tohle říci, to je naprostý zmar. Tahle značka je prostě mrtvá. Když se podívám do ceníku Hyundai, který je platný od 1.10. a vidím tam i30 HB 1.4T R4 103 kW v plné palbě včetně Bi-LED světel a navigace za 430.000,-, tak se ptám pánů z českého zastoupení Opelu, co konkrétně mě má přesvědčit, abych si místo i30 šel koupit Astru? Vy už jste se museli nadobro zbláznit.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  03. 10. 2019 14:21

Souhlas, jen bohužel Hyundai má zatím řídkou servisní síť.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 10. 2019 15:28

A proč jako zrovna Hyundai, to je jediným výběrovým kritériem cena a odfajfkované kolnky v tabulce výbavy ?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2019 18:05

neodborník: Pointu mého příspěvku by měl pochopit i úplný manták. Můžeš si tam místo Hyundai doplnit třeba Renault apod. Pořád to bude lepší nabídka než to, co předvádí automobilka Opel. Respektive to torzo co z ní zbylo. A to říkám jako majitel, bohužel.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 10. 2019 19:13

Ajéje, zase jeden my, co tu mluví za všechny se svým jediným správným názorem na to, co je lepší. A kdo mu odporuje, toho smete sprškou urážek. To vypadá na první lajnu montáže v Nošovicích, tam to mají jednoduché na rozhodování a hrubá síla vítězí, hořkost v praxi.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2019 19:39

neodborník: Kde konkrétně mluvím za všechny?

PS: Podcenil jsem tě, ty budeš ještě "chytřejší", než jsem předpokládal.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 10. 2019 17:09

Starého psa slušnosti nikdo nenaučí, nejsem naivní. Tak alespoň teď mluvíte opravdu za sebe. A všichni ať to vědí !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2019 20:01

Je smutné, že německou značku, která se pod americkou nadvládou dostala do úplných sraček, bude muset zachraňovat nenáviděná Francie. A potrvá hodně let, než to dotáhnou do dobré formy...
Proč brát Opel namísto Peugeotu, například?

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  03. 10. 2019 15:49

I30, 1.4t, dct v plné palbě stojí 530 tis. Jaké dávají slevy, nevím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2019 19:59

O DCT ale nikdo nemluvil... Už si zase stavíš zbytečně nesmyslné podmínky. Aktuální ceník je skutečně za 430 tisíc. Za rovný půlmilión s maximem výbavy bez zbytečností typu panoramatické střechy a zbytečně přerostlých kol.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  03. 10. 2019 16:18

Tříválce dobré tak do motorky, převodovka vhodná do skútru, tak proč to stojí takovou raketu?

Odpovědět  |   | 
allf11  |  06. 10. 2019 08:13

Dávám Oplu max. 5let

Odpovědět  |   | 
Matyáš  |  10. 10. 2019 14:03

Tak tak, měl jsem tři Oply a byly dobré, ale po změně ceníku v minulém roce a nemožnosti objednat benzín ve 4 kolce jsem si už neměl z čeho vybrat. No skončil jsem u Škodovky, už mám objednaného druhého Kodiaka v plné palbě a neměnil bych. Oplu je škoda, poslední Insignia je fakt povedená, luxusní v nejvyšší výbavě, jen ty ořezané nabídky motorů a šílené ceny od roku 2018 to zabíjí, Opel ztratil dalšího věrného zákazníka. Do Francouze bych nešel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

dnes | Petr Schnagl | 20 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A