Opel Astra OPC: zůstane nekompromisní? (spy photos)

Minulá generace ostrého Opelu Astra OPC byla ve své podstatě velmi nekompromisním vozem. Mnoho příznivců to ocenilo, jiní lamentovali nad každodenní nepoužitelností. Tak či tak, sportovní divizi Opelu se podařilo postavit velmi vydařený hothatch.

Špionážním fotografům se podařilo zachytit novou generaci při zimních testech. Jasně viditelný je jiný přední nárazník, větší nasávací otvory a světla pro denní svícení. Zádi pak dominuje dvojice koncovek výfuku.

Pod kapotou se v minulém provedení ukrýval dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s velmi solidním výkonem 240 koní. To stačilo ke zrychlení na stovku za 7,3 sekundy a dosažení maximálky 244 km/h. Nyní zajde Astra zřejmě ještě dál - počítá se s výkonem kolem 260 koní. Už spoříte? Pak vězte, že model se světu představí na zářijovém autosalonu v Paříži.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Opel Astra OPC dosáhne výkonu kolem 260 koní

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 432 km
Cena: 73 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 168 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků