Opel Astra OPC: turbo a 240 koní

28 komentářů

???
17. května • 15:19

Tak cerstva info, v Ostrave je tipek, ktery ma RX-8- celkem f poho az na to, ze v ni je turbina od G´Reddy:)...Vysledek??Pres 300 kobyl pod kapotou a stovka pod 5s...mazec:)

Viktor L
11. února • 8:51

Mam 180 v O RS a na suchy silnici uz od 80kmh protiprokluz nezablika, ani kdybych se na hlave stavel, takze pri bezny rychly jizde po okresce, nikoliv mereni akcelerace 0 kmh az co to jede, problemy s trakci casto nevznikaj, protoze pod tech 80kmh . Druha vec je ze v zatackach je ten predohrab dost nedotacivej, ale kdyz uz pojedes na hranici smyku, tak prestane drzet treba 100k 1.6ka, protoze ty kola uz nestihaj to pricny zrychleni...

Rekl bych ze tech 240k se s dobrejma gumama jeste da. Ale ctyrkolo urcite vede...

mayk
8. února • 10:44

goes negoes ma v necem pravdu a sorry ale zvasty jak se skvele prenasi 240koni na predku-to napise jen jouda kterej vykonny auto v zivote neridil.dobre do 200koni mozna ale i tak je ten predni nahon velkej limit na zatacky ....

ccc
1. února • 13:16

jojo hledate na vsem chyby, je prestavka bo co ? je to des, jak sichni jenom kritizujou a ani nemaj treba karu a ze nedokaze prenest vykon atd radsi sem nepiste

goes
1. února • 14:16

na odbornika tveho kalibru jsme tu nedockave cekali, konecne to nekdo uvedl na pravou miru...

ccc
2. února • 8:46

a debil goes reaguje na kazdou kravinu

P2M
1. února • 11:59

Goesi, doufám, že tohodle drobečka vemeš v létě do Tábora

goes
1. února • 12:16

mno kdyz na to tak koukam, tak kola jsou dost podobne tem Ronal LZ4 co jsem mel, takze nejaky podobnostni zaklad by tu byl, jinak je to slabota, to nestoji za namahu a cestovani, radeji dovezu neco z LPG clubu :)

Leonardo Cupranek
1. února • 10:31

Motor je prima, ale k cemu to je, kdyz to v zatacce zvedne zadni nozicku, jako kdyz pejsek chce curat?

A jakpak to asi pri tom prednim nahonu prenasi vykon na silnici? Ta spickova kacelerace byla asi merena s metr tlustejma prednima gumama na nejakem moooc fajnovem povrchu

Soudal
3. února • 23:11

A jé, tady zas někdo chytrej jak rádio. Auto, co se ještě nevyrábí a už nám je jasný, jaké má jízdní vlastnosti. Ještě, že tu máme takové odborníky, nemusíme čekat na reálné testy.

goes
1. února • 11:18

problem prenosu vykonu je jenom pri nizkych rychlostech, popr. pri akceleraci 0-XXX, ale pro demonstraci Alfa a jejich GTA verze maji 250PS na predku a 0-100 za 6,3, pochopitelne neni to nejstastnejsi reseni, ale do tech 300PS to prenaset jde a pokud ma nekdo pocit, ze pri rychlosti 100kmh a vic to pri zmacknuti plynu zacne hrabat, tak ma asi moc velke ocekavani z takovych aut..

moje
1. února • 11:31

zase resite ptakoviny,svezte se v predohrabce 200+ PS pak takovehle blbosti resit nebudete,jinak design ma nove OPC super te se musi nechat fakt pekny auto,motor take ok,jedine k cemu nemam duveru jsou Oplacke podvozky.

Anton
1. února • 10:41

Nebo to má na předku 90 procent hmotnosti

Mimochodem 240 k na přední nápravě ještě jde zvládnout, ale víc už asi ne. Chtělo by to 4x4 Torsen.

Michal
1. února • 10:27

240 k a zrychlení za 7 s? No nevím, ale Mazda RX-8 má taky 240 k, žádný turbo a stovku má za 6,4 s. A 7 s má Golf GTI s 200 k. Kde asi udělali soudruzi z NDR chybu?

Swift
2. února • 15:34

Všechny nový Astry mají podezřele slabý zrychlení vzhledem k výkonu....

Viados
7. února • 9:38

No jo, emisní limit Euro IV ....

Viados
7. února • 9:26

No jo, emisní limit Euro IV ....

goes
1. února • 11:15

RX8 tu netahej, to je auto zcela nesrovnatelne s jinymi auta diky svemu motoru, navic nevim, kdes vzal to cislo 7s, pisou za MENE NEZ 7s...

Michal
1. února • 11:29

Asi to číslo nebude ke chlubení, když to ani neuvedou přesně. Méně než 7 může být i 6,95 a to je furt 7. Prostě se jim to auto nějak nepovedlo.

moje
1. února • 11:34

asi bych si porovnal vahy a pak bych resil jestli nekdo nekde udelal chybu.

Michal
1. února • 11:40

Myslíš, že Mazda RX-8 je lehčí než Astra? Těžko. Spíš to bude koncepcí, Astra nemá pohon všech kol a tím to bude. Lepší by ale bylo, kdyby to byla zadokolka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
moje
1. února • 13:34

nevim od kdy ma RX-8 nahon 4x4

Michal
1. února • 14:14

A copak já píšu, že RX-8 je 4x4??? Píšu jen, že Astra by měla lepší trakci a zrychlení, kdyby měla 4x4 nebo pohon zadních kol.

moje
2. února • 10:59

nemyslim si ze RX-8 bude mit nejak markatne lepsi trakci,jo kdyby mela motor uprostred nebo nad zadni napravou tak asi ano ale pokud vim ma motor vepredu tak ze treba na mokru bude mit trakci urcite horsi nez OPC ale je to spokulace protoze jsem se nejak nikde nedocet jak to je s rozlozenim vahy u obou.Pokud nekdo jo rad se poucim.

Michal
2. února • 12:41

Má motor za přední nápravou a extrémní nízko - je to wankel a ten motor je malý. Trakce na suchu bud výrazně lepší, u Astry se bude nadlehčovat příď a snižovat trakce, u zadkokolky je to přesně naopak. Při akceleraci a stejně výkonném motory je zadokolka zákonitě lepší.

Rozložení váhy RX-8 je 50 na 50.

Mac
1. února • 21:42

Srovnávals RX-8 a tuhle astru, tak i podle toho, jak jsi to napsal je logické, že jsi tou čtyřkolkou myslel RX-8. Jestli ne, tak skáčeš od jednoho k druhýmu (ale k čemu vlastně).

moje
1. února • 13:33

nevim od kdy ma RX-8 nahon 4x4

&rew
1. února • 10:23

Moc se nevytahli, ted o vikendu jsem se svez v Dodge SRT-4 a to zrychluje z 0-100km za 5.8s a to je vcelku normalni ctyrdverovej sedan nizsi stredni tridy. Navic odhaduju ze stoji polovinu nez co budou chtit helmuti za tuhle astru...

Doporučujeme

Články odjinud