Opel Astra OPC: ostrý hatchback vstoupí do prodeje příští rok

Opel ukázal ostré provedení třídveřové Astry, které se bude v Británii prodávat jako Vauxhall Astra VXR. Jako základ poslouží provedení GTC, které se ještě ani nezačalo prodávat a na které se za pár týdnu zaletíme podívat v rámci prvních testovacích jízd.

Nejmladší OPC se postaví přímo proti VW Golf R nebo Sciroccu R. O pohon se stará dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec naladěný na maximum 280 koní a 400 Nm. Poháněna je samozřejmě přední náprava, a to přes šestistupňovou manuální převodovku. Vpředu pak najdeme také samosvorný diferenciál. Astra OPC zvládne maximální rychlost 250 km/h. Údaje o akceleraci zatím zveřejněny nebyly.

Novinka prošla testováním na legendárním Nordschleife. Vpředu najdeme zavěšení HiPerStrut, které využívá také větší Insignia OPC. Nechybí ani aktivní tlumiče FlexRide nabízející kromě obvyklých režimů Tour a Sport také ještě o kousek sportovnější nastavení OPC. O patřičný brzdný účinek se postarají brzdy Brembo. V interiéru najdeme sportovní volant, výrazně tvarované sedačky nebo předělaný přístrojový štít.

Na další podrobnosti si musíme počkat. Ostrý Opel by se měl začít prodávat v polovině příštího roku. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků