Opel Astra OPC: oficiální fotografie

7 komentářů

jirka
5. února • 22:16

Konecne poradny kladivo na "trapny" VW Golf GTI. Prevysuje ho nejen stylingem, ale i o 29kW vetsim vykonem... A to se aspon nechlubi nejakym zazracnym TFSI...

vedeni
7. února • 9:36

...a golf se muze chlubit maximalne zrychlenim "za vice nez 7s"

Red Dwarf
5. února • 11:10

Ono ty kotouče se ti možná jen zdají malé,kola jsou to devatenáctipalcová,tak to může klamat.Jinak hezký auto.

Josallito
5. února • 10:29

No přední brzdové kotouče mi na tak silný auto připadají velmi malé... Jsem zvědavý jestli to tak bude i sérii.

Pierre
7. února • 16:30

Opravdu male jen vypadaji, maji prumer 321 mm. To je jiste vic nez dostatecne

coxxi
4. února • 20:10

souhlasim, koncept je hezci, zadek mel vyvazenejsi proporce i diky dvoum koncovkam, a predni naraznik byl jednodilny a jinak tvarovany, tady asi ustupek prakticnosti, kdyby se dole poskodil, musel by se menit celej, taky jsou tam navic bocni listy, bez nich melo auto lepsi bocni linii ,  taky dan prakticnosti..... ale jinakto porad jeste ujde :))

doubt
4. února • 18:15

má hezčí výfuky a hlavně ráfky!

Doporučujeme

Články odjinud