Opel Astra OPC Nürburgring: hrátky s legendou

Opel Astra OPC Nürburgring: hrátky s legendou

Opel Astra OPC patří v současnosti k vůbec nejrychlejším hot hatchům na trhu. V segmentu vozů s předním náhonem je jediným zdatným soupeřem Renault Megane Sport, jinak nechává OPC své rivaly za zády. Na okruhu nemá problém pokořit i výkonnější BMW 130i nebo Volkswagen R32.

I přes svou pomyslnou dokonalost je třeba občas přijít s něčím, co opět naláká zákazníky. Nová edice Astry OPC s označením Nürburgring, je modelem, který sice nepřidává nic na jízdních vlastnostech, ale dle vedení automobilky slouží jako oslava výkonu OPC na Nordschleife, kde Astra OPC v současnosti drží rekord na jedno kolo ve svém segmentu.

Pod kapotou tedy i nadále naleznete přeplňovaný čtyřválec 2,0 o výkonu 177 kW (240 k), ale ostatní změny jsou patrné ihned.

Opel Astra OPC Nürburgring dostala netradiční bílé lakování, klasická modrá barva měla tentokrát smůlu. Nutno podotknou, že bílá tomuto vozu opravdu sluší. Mírné vylepšení jízdních výkonu lze pak očekávat od nových 19" kol z lehké slitiny, které jsou vyrobeny z lehkých materiálů. Vše ostatní je pak standardní, jen jinak lakováno.

V interiéru pak naleznete opět tradiční věci, ale pozornosti neunikne kožené čalounění interiéru a dekorace z karbonu.

Nový ediční model bude dostupný na jaře příštího roku za doposud nezveřejněnou cenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Astra OPC Nürburgring
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků