Opel Astra OPC: nová generace s menším motorem

Nová generace jednoho z nejprodávanějších aut vůbec, Opelu Astra, bude představena příští rok na ženevském autosalonu. Do půl roku pak bude představena i ostrá verze s označením OPC. Současná generace ostrého hatchbacku přitom patří na samotný vrchol hot-hatchů a vůz dokáže porážet téměř všechny konkurenty a to i s daleko vyšším výkonem.

O nové generaci toho prozatím není mnoho známo, ale next gen Astra OPC také doplatí na snahy o papírové snížení spotřeby a podrobí se downsizingu. Dle všeho má budoucí hot-hatch pohánět přeplňovaný motor o objemu 1,8 litru, který poskytne výkon přes 250 koní. Tedy minimálně o deset koní více než doposud.

Hovoří se také o tom, že Opel poskytne milovníkům nafty dieselovou variantu s motorem 2,0 CDTI o výkonu přes 170 koní.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků