Sice se mi fakt libi, ale to, ze ani OPC nema teplomer chladici kapaliny nechapu... Kdyz jsem se v Autoprimu v Hradci v lete ptal, proc tam neni teplomer, bylo mi receno, ze motor je z takovych materialu, ze nepotrebuje ohledy na nizke teploty a ze pri prehrati se rozsviti kontrolka! Jelikoz jsem strojar, tak s tomu tvrzeni o materialech jsem se mohl leda tak smat... Navic vim z nasi 607, ktera ma i teplomer oleje, ze zahrati oleje a vody netrva stejne dlouho...
Souhlasím, u sportovního provedení je to vážně zločin. Z jemných výchylek rafičky teploty se přece dají včas přečíst závady termostatu či vodní pumpy nebo se vyhnout dlouhodobějším problémům s chlazením.
to mi hodne libit
Tak oni tu Vectru OPC delat nebudou? Motor
Tak oni tu Vectru OPC delat nebudou?
Tak oni tu Vectru OPC delat
Tak oni tu Vectru OPC
Tak oni tu Vectru
Tak oni tu
Tak oni
Tak
Čtvrtý obr. odspodu je nová Zafira OPC
Nevite nekdo, jestli Astra OPC je to samy jako Astra VXR na ostrovech?
Trošku Vám nesouhlasí písmenka, ale je to napsáno hned v první větě článku...
A co Vectra OPC, ta byla představena jako studie mnohem dřív a slehla se po ní zem...
Dle mého názoru to byla jen studie prezentující možnosti naftových motorů.
vectra opc byla jako nafťák?
Ano, 1.9 CDTi, dvoustupňové přeplňování, výkon okolo 155 kW (přesně si to už nepamatuji, musel bych dohledat).
Myslím, že jste to trefil přesně. Každopádně mě osobně ale připadá hezčí jak Astra, zadní partie - hlavně ten výfuk uprostřed vypadá jak konečník , kdežto Vectra měla pěkně zapracované koncovky výfuku. Škoda jen toho tunelu neumožňující 4x4.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.