...to bude mazec az to poleti tech 130kmh vlevym pruhu...na to se twinturbo uz urcite vyplati:)
Nu ja touzim po 330d nebo xd s cipem do 300koni, kroutjak kolem 650...a spotreba do 12 litru pri plne klade... vyzkouseno mnou osobne v nove 330djen ty brzdy, jine kotouce a desticky by to chtelo, ja jsem normalni zavaril ze se kourilo jako se pali seno
12 l při plné kládě? To jste pak jel 20 km z kopce se zařazeným kvaltem ne? :-D;-)Tedy pokud má sériová 330D při používání maxima výkonu spotřebu do 12 l, aspiruje na nejúspornější motor na světě ;-)
530xd automat, trasa BB-BA ,160-180km/h stale (dialnica a prehladne dvojprudovky), 2 ludia - spotreba 8,1L. Cesta naspat, 4 ludia + plny kufor, zhruba tie iste rychlosti + motanie sa po BA, spotreba stupla na 8,3L. V BB bola priemerna rychlost na palubnom cosi cez 131km/h. Nebola to jazda na plny kotol, ale bola svizna, navyse to bolo tazsie auto, cestou naspat nalozene a este k tomu 4kolka + automat...Takze ta spotreba 12L u 330d s manualom povedzme na tej istej trase by mozno bola aj nedosiahnutelna. Predsalen, v niektorych usekoch sa neda ist rychlo, niekedy ta spomali premavka a tak..
Očividně si nerozumíme, nepochybuji o kombinované dlouhodobé spotřebě, tam není ani u svižnějšího řidiče problém držet průměr do 9 litrů, ale těch 12 při plné kládě, jak psal Mitch, tedy při plném využívání výkonu je nereálná. V takovém případě bude snadno atakovat 20 l...
To bola spotreba len na tej trase..Samozrejme, ked pojdem niekde v meste od semaforu po semafor plny kotol a brzdy, tak sa mozno dostanem na spotrebu okolo 15L...Ale to predstavuje povedzme len usek nejakych 20km...Ked chcem niekam cestovat (povedzme 150km) a pojdem aj naozaj rychlo, tak tych 12L podla mna aj tak neprekrocim..Nevravim, ze ta spotreba je nerealna, ale na nasich kvalitnych cestach sa treba dost snazit o jej dosiahnutie..:-D
Moje žena jezdí v X5 3.0d, dodržuje tedy předpisy to ano, kládu to auto nikdy nezažilo, ale spotřeba je neustále mezí 6 - 8 lit a to jezdí jenom město.
si koupi tuhle kombinaci.
V nové Vectře to může být pecka! Ale to auto jsem chtěl před dvěmal lety, teď jedině se sekvenčním automatem (DSG,SMG apod.). Tak jsem zvědavej. Jinak s blbým chipem by to mělo mít místo 156kW/212k a 400Nm kolem 200kW/272k a 500Nm!!!! Mluvil jsem před dvěma nebo třema lety s vývojářem na IAA ve Frankfurtu a ten říkal že ten krouťák i výkon jsou uměle snížený, neměli malou převodovku která umí u motoru napříč přenést 400Nm dlouhodobě . Takže jestli zachovali původní koncept toho prototypu Vectra OPC, dajít tam sekvenci, tak je to bomba pro lidi co jezdí hodně a rychle po celý evropě. Anyway! Nemám Opel rád, dávám přednost VW, ale po tom co jsem se svezl s Passatem 2.0TDI 125kW jsem zklamanej. Auto v plné výbavě za 1.4 mega a nejede... Možná první Opel, kterého bych koupil, i když je to Opel s motorem Fiat... mimochodem v plné to mělo tenkrát stát kolem mega, což je za Vectru dost, ale ten motor!!! B-]
OK, tak ja zasa naopak, som Opel fun a nedavam prednost VW ale ma akoze dost bavi, ze 1,4M za VW "v plne" ktory "nejede" je v podstate prezutelne, ale 1M za Vectru "v plne" s perfektnym motorom a srandickami ako elektronicky podvozok o ktorom sa genialnemu VW ani nesniva a ine dalsie je podla teba "dost"...Nechapem... priplatit si 40% ceny za image, cize kupim si BMW/Audi/Mercedes a pod kapotou v porovnani s VW/Opel/DoplnSiSam moc viac nedostanem este beriem, ale doplatit 40% na VW nad zrovnatelny Opel je podla mna dost chore...A 1M CZK "v plne" stat urcite nebude, lebo tolko moze asi stat V6 CDTI v akceptovatelnej vybave a toto bude cosi extra. Ja ked som kupoval Vectru tak bol 2.0T tiez v podstate "extra" motor a bolo to citit na cene, lebo stal skoro tolko co 3.2 V6.
za 1M mazdu 6 mps a hotovo :-)
že by další inspirace úspěchem Fabie RS? :-D:-D:-D
Kdo jim dela to turbo, nevi to nekdo? Myslim ze tentokrat to neni Garrett.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.