Opel Astra: Novinky v modelovém roce 2002

V novém modelovém roce dostane Astra některé prvky, které byly až dosud viditelné většinou v modelech vyšších tříd.
Opel Astra: Novinky v modelovém roce 2002

Již jsme vás informovali, že  od nového modelového roku bude možné Astru vybavit průběžnými airbagy. Tyto budou předmětem příplatkové výbavy (snad kromě výbavy Elegance, kde by mohly být součástí standardní výbavy).

Na poli bezpečnosti přibude v Astře i další zajímavá věcička. Jedná se systém elektronické stabilizace známý pod zkratkou ESP. K dispozici bude pro motory 2.2 16V a 1.8 16V. U prvně jmenovaného bude součástí standardní výbavy a u druhého pak za příplatek. K bezpečnosti přispějí i xenonové světlomety, které jsou nyní také v nabídce.

V interiéru Astry jsou drobné změny. Nové je podsvícení palubních přístrojů. Třídveřové provedení mají tři zadní opěrky. Na správnou teplotu v interiéru může nyní dohlížet i elektronická klimatizace.

Popsané změny se dotýkají (elektronická klimatizace, xenonové světlomety apod.) i Astry Cabrio a Astry Coupe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků