Opel Astra: menší facelift a větší změny v nabídce motorů (nové info + foto)

Nic netrvá věčně a i nynější generaci Opelu Astra bylo třeba trochu oživit. Pro modelový rok 2007 tak Opel přišel s řadou drobných novinek a inovací.

Jak to již u faceliftu bývá, zapracovalo se na vzhledu. Ten se změnil hlavě u pětidvéřové verze a kombi, které se více blíží verzi GTC. Zcela nová je mřížka chladiče s chromovaným žebrováním, které se nachází i ve spodní části předního nárazníku. Nové jsou přední mlhovky a zcela nové výplně přední světlometů. To jsou největší změny.

Drobnosti lze najít také v interiéru, ale zde jde spíše o výměnu dekorativních prvků. Změnily se popisky na přístrojové desce a také výplně dveří.

Vcelku zásadní změna proběhla pod přední kapotou. Motor 2,0 Turbo o výkonu 125 kW (170 k) bude nahrazen menším agregátem 1,6 Turbo o výkonu 132 kW (180 k). Tímto počinem chce Opel nalákat více řidičů, kteří touží po výkonu, ale nechtějí platit velké sumy za palivo. Astra s novým čtyřválcem by totiž měla být o 13% úspornější, než původní dvoulitr.

Další novinkou je nový agregát 1,6 Twinport o výkonu 85 kW (115 k), který nahrazuje původní o výkonu 77 kW (105 k).

U nafty se také odehrály malé změny. Výkon motoru 1,7 CDTI byl navýšen z původních 74 kW (100 k) na 80 kW (110 k). Agregát 1,9 CDTI o výkonu 88 kW (120 k) nahradí menší motor 1,7 CDTI o výkonu 92 kW (125 k). 

Klepněte pro větší obrázek

Všechny informace jsou uvedeny pro 5dveřový hatchback s manuální převodovkou
1) motor 2,0 Turbo 177 kW (240 k) je určen jen pro verzi OPC
2) veškerá data jsou platná od jara 2007
3) motor bude dostupný na jaře 2007
4) údaje jsou platné pro šestistupňovou automatickou převodovku

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Astra facelift
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků