Opel Astra GTC 2011: pařížská studie detailně

Opel po nedávné první ochutnávce podrobně představil koncept nové Astry GTC. Pojďme si projít vše známé. (61 foto vč. interiéru)

Studie nové Astry GTC nese prozatím jméno GTC Paris, takže je jasné, kde se světu ukáže v plné parádě. My jsme o tomto stroji psali naposledy na tomto místě, nyní pro vás máme další detaily a spousty snímků.

Opel GTC Paris naznačuje, jak bude vypadat sériové provedení třídveřové Astry GTC, jež se má představit již příští rok. Na délku má měřit stejně jako tato studie 4 460 mm a snad až na jedenadvacetipalcová litá kola s aerodynamickými vložkami na svých středech vyrobených z uhlíkových kompozitů budou podle všeho i zbylé aspekty produkční verze prakticky identické. Při pohledu na studii Opel GTC Paris zaujmou kromě již zmíněných robustních kol také agresivně stylizované křivky a zajímavý, poměrně ladně tvarovaný přední nárazník s širokým otvorem pro přístup vzduchu k chladičům.

Interiér, do nějž nás Opel nechává nahlédnout vůbec poprvé, je takřka identický se sériovou, pětidveřovou Astrou, takže samozřejmě svým celkovým pojetím odkazuje i na větší Insignii. Všimneme si alespoň páru anatomických sedadel čalouněných kombinací kůže a potištěné látky nebo volantu se zploštělou spodní částí svého věnce. 

Potvrzeno bylo, že se pod kapotou studie GTC Paris objeví nový čtyřválcový „dvoulitr“ naladěný na celých 290 koní (213 kW). Opatřen má být zdvojeným přeplňováním, přímým vstřikováním benzínu a soustavou start/stop a svůj točivý moment bude přenášet na kola přední nápravy skrze šestistupňovou převodovku s manuálním řazením a diferenciál s omezenou a elektronicky řízenou svorností. K stabilním jízdním vlastnostem má kromě toho přispět také řízení podvozku FlexRide.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Opel GTC Paris
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků