CVT ma odpornej zvukovej projev. To melo zustat ve skutrech a ctyrkolkach.
Každý tvrdí něco jiného, v tomto článku zase píší, že jde o motory PSA...https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...
Pro nevěřící. https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/opel-astra-face...
Samozřejmě PSA,uklepl jsem se.A motory z vlastního vývoje ani omylem.Do Crosslandu a Grandlandu se dávají stejné motory jako do P nebo C a pro Astru budou vyvíjet vlastní motor?A převodovka CVT,pokud to vůbec bude CVT,tak to bude něco od japonců,stejně jako klasické hydroměniče Aisin,které se montují do P a C.
Jenže crossovery jsou už na nové platformě PSA, Astra má stále platformu GM, kam motory PSA nepasují. Petrol power now comes exclusively from turbocharged three-cylinder units developed by Opel at Russelheim. Though the 1.2-litre engine is the same capacity as PSA's mass production petrol engine it is not the same, and the 1.4-litre is a new Opel development too.https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/astra/103269/new... ...
Chyba se vloudila ! Nejnižší koeficient odporu vzduchu v segmentu má nový Ford Focus, a to Cx 0,25 !
Docela by mě zajímalo,odkud vzal redaktor info o těch motorech?Jsou to motory PDA již z normou EURO 6d,proto mají poněkud snížený krouťák oproti původní verzi.Já mám ještě motor 81 kW/205Nm,kdy 96 kW motor měl 230 Nm.Novinka je pouze motor 107 kW.
PDA je co? Jestli máš na mysli PSA, tak nejsou, s puretech motory nemají nic společného, jsou to všechno motory i převodovky Opelu.
No to je tedy výběr, jeden usratý tříhrnek vedle druhého, čtyřválec je luxusní a u Astry zapovězené zboží.
Přemýšlím, jak je možné, že nové (přímo z vývoje) motory z Opelu mají totožné objemy i výkony jako současné PureTech a BlueHDi.To vývojáři došli ke všeobecné schodě, že nelze dosáhnout lepší efektivity a kvality jinak, než třívalcovým 1.2 litrovým motorem?
Dříve vycházelo nejlépe 1.0, dle wltp je to 1.2-1.3. Ostatní automobilky budou určitě též zvětšovat.
či to nebude len finta, akože motory od GM lebo tie majú lepšie meno a potom sa objavia a u Peugeota a Citroena.
CVT není vhodné na řezání zatáček, ale na normální i svižnou jízdu absolutní spokojenost, nevím, co je na plynulém rozjíždění zrychlování zpomalování špatné.
To je tak super, že sám výrobce přednastavil stupně. Ale kdo nemá pro auto cit, pro toho to stačí.
No, když u CVT prošlápneš plyn tak prostě motor drží vysoké otáčky a auto pocitově spíše volněji zrychluje. Někomu toto prostě vadí, Je ale zvláštní, že stejným lidem vesměs nevadí neustálé chrochtání a dunění nafťáků, které si člověk vychutnává pořád, nejen při pokusu o prudké zrychlení.
Pro jízdu stabilním tempem stačí i dvouválec(Ford s novou 1.5).Výkon obstará turbo takže stejně jak u nafty.
Jak to je tedy s těmi motory. Redakce ověřte to.https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...
Dobrý den, jeden naftový tříválec s CVT. Ano pane rozumím. Zase případ pro Chocholouška.
CVT už nikdy..... 😱 Mě vadí ten řev motoru
Kdyby jsi četl článek, dozvíš se jednu zajímavou vlastnost této převodovky, díky které pravděpodobně řvát nebude.
Trivalcove diesely! :-O :-O :-O => Svet se skutecne v exkrement obraci.
Tys nezažil 1.4 TDI? Nebo "převratný" 1.2 TDI, který poháněl Lupo a Audi A2 a sliboval údajně třílitrovou spotřebu. Hyundai měl svůj 1.5 CRDI...
Ono toho bylo víc.Mercedes vyráběl tříválcový diesel pro Smarty a pro Mitsubishi Colt.VM Motori vyráběl tříválcový diesel pro Alfu Romeo 33.BMW tříválcové diesely stále dělá.
Smart neni auto!
Převratný je 16d, 18d ve vozech za milion. Kdyby se někdo lekl, že startuje Wartburg, tak se můžete uklidnit. To se jen rozjíždí bmw.
Docela zajímavé, nečekal jsem, že Opel ještě vytasí kompletně nové motory z vlastního vývoje. Litr se zvětšil na 1.2 se zajímavými výkony. K 1.4 nová CVT (to je vůbec pozoruhodné). Snad jen tu naftu umějí u PSA lépe.Bude to asi zajímavá nabídka, pokud bude sedět i "pravá strana nabídky".
Motory vyzerajú zaujímavo 1.2 je lepší ako 1.0, objem nenahradíš a to je dobre, a nie je to z vývoja PSA, škoda len tej nevýrazne zmenenej fazóny, obal predáva a to bol kameň úrazu aj doterajšej Astry.
Astra vypadá pěkně a tam není důvod nic měnit.
Aj mne sa páči, ale masy preferujú nadupanejšie predné masky.
To bych ani netvrdil. Podívej se na třídní konkurenci Astry, a naprostá většina je spíše střídmější - Renault, Peugeot, VW, Škoda, Kia, i další. Mazda a Hyundai mají obří grily, Honda je zběsilost.U nás má Astra problém hlavně s cenou.
Mam ji 3ti rok, sleva u prodejce 24pct. Na ceniky nekoukat :-).
Podle fotky to nevypadá jako zvětšenina původního 1.0 Ecotec Turbo. Buď je to kompletně nový vývoj, nebo to vychází z motorů od PSA.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.