Opel Astra má po faceliftu. Na motory PSA kašle, šel vlastní cestou a má i CVT

32 komentářů

Vojtech Arnold
8. července • 21:29

CVT ma odpornej zvukovej projev. To melo zustat ve skutrech a ctyrkolkach.

DM
6. července • 18:42

Každý tvrdí něco jiného, v tomto článku zase píší, že jde o motory PSA...
https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...

Lengy
6. července • 11:08

Samozřejmě PSA,uklepl jsem se.A motory z vlastního vývoje ani omylem.Do Crosslandu a Grandlandu se dávají stejné motory jako do P nebo C a pro Astru budou vyvíjet vlastní motor?A převodovka CVT,pokud to vůbec bude CVT,tak to bude něco od japonců,stejně jako klasické hydroměniče Aisin,které se montují do P a C.

R8
6. července • 17:02

Jenže crossovery jsou už na nové platformě PSA, Astra má stále platformu GM, kam motory PSA nepasují.
Petrol power now comes exclusively from turbocharged three-cylinder units developed by Opel at Russelheim. Though the 1.2-litre engine is the same capacity as PSA's mass production petrol engine it is not the same, and the 1.4-litre is a new Opel development too.
https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/astra/103269/new... ...

miki55
6. července • 10:58

Chyba se vloudila ! Nejnižší koeficient odporu vzduchu v segmentu má nový Ford Focus, a to Cx 0,25 !

Lengy
6. července • 7:35

Docela by mě zajímalo,odkud vzal redaktor info o těch motorech?Jsou to motory PDA již z normou EURO 6d,proto mají poněkud snížený krouťák oproti původní verzi.Já mám ještě motor 81 kW/205Nm,kdy 96 kW motor měl 230 Nm.Novinka je pouze motor 107 kW.

Kolbaba
6. července • 9:29

PDA je co? Jestli máš na mysli PSA, tak nejsou, s puretech motory nemají nic společného, jsou to všechno motory i převodovky Opelu.

Kamil
5. července • 15:14

No to je tedy výběr, jeden usratý tříhrnek vedle druhého, čtyřválec je luxusní a u Astry zapovězené zboží.

Rejpal
4. července • 20:29

Přemýšlím, jak je možné, že nové (přímo z vývoje) motory z Opelu mají totožné objemy i výkony jako současné PureTech a BlueHDi.
To vývojáři došli ke všeobecné schodě, že nelze dosáhnout lepší efektivity a kvality jinak, než třívalcovým 1.2 litrovým motorem?

Jumbo
4. července • 21:23

Dříve vycházelo nejlépe 1.0, dle wltp je to 1.2-1.3. Ostatní automobilky budou určitě též zvětšovat.

jaro
4. července • 21:58

či to nebude len finta, akože motory od GM lebo tie majú lepšie meno a potom sa objavia a u Peugeota a Citroena.

kvant
4. července • 13:51

CVT není vhodné na řezání zatáček, ale na normální i svižnou jízdu absolutní spokojenost, nevím, co je na plynulém rozjíždění zrychlování zpomalování špatné.

Kankunen
4. července • 14:08

To je tak super, že sám výrobce přednastavil stupně. Ale kdo nemá pro auto cit, pro toho to stačí.

ijon
4. července • 14:06

No, když u CVT prošlápneš plyn tak prostě motor drží vysoké otáčky a auto pocitově spíše volněji zrychluje. Někomu toto prostě vadí, Je ale zvláštní, že stejným lidem vesměs nevadí neustálé chrochtání a dunění nafťáků, které si člověk vychutnává pořád, nejen při pokusu o prudké zrychlení.

Michal
4. července • 13:00

Pro jízdu stabilním tempem stačí i dvouválec(Ford s novou 1.5).Výkon obstará turbo takže stejně jak u nafty.

Jouda
4. července • 12:54

Jak to je tedy s těmi motory. Redakce ověřte to.https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...

Kankunen
4. července • 11:36

Dobrý den, jeden naftový tříválec s CVT. Ano pane rozumím. Zase případ pro Chocholouška.

Míra
4. července • 11:33

CVT už nikdy..... 😱 Mě vadí ten řev motoru

Jumbo
4. července • 11:47

Kdyby jsi četl článek, dozvíš se jednu zajímavou vlastnost této převodovky, díky které pravděpodobně řvát nebude.

serpentina wostra
4. července • 10:02

Trivalcove diesely! :-O :-O :-O => Svet se skutecne v exkrement obraci.

mpolan
4. července • 10:19

Tys nezažil 1.4 TDI? Nebo "převratný" 1.2 TDI, který poháněl Lupo a Audi A2 a sliboval údajně třílitrovou spotřebu. Hyundai měl svůj 1.5 CRDI...

Q
4. července • 12:31

Ono toho bylo víc.
Mercedes vyráběl tříválcový diesel pro Smarty a pro Mitsubishi Colt.
VM Motori vyráběl tříválcový diesel pro Alfu Romeo 33.
BMW tříválcové diesely stále dělá.

Já první
4. července • 18:58

Smart neni auto!

Jumbo
4. července • 10:39

Převratný je 16d, 18d ve vozech za milion. Kdyby se někdo lekl, že startuje Wartburg, tak se můžete uklidnit. To se jen rozjíždí bmw.

ijon
4. července • 8:56

Docela zajímavé, nečekal jsem, že Opel ještě vytasí kompletně nové motory z vlastního vývoje. Litr se zvětšil na 1.2 se zajímavými výkony. K 1.4 nová CVT (to je vůbec pozoruhodné). Snad jen tu naftu umějí u PSA lépe.
Bude to asi zajímavá nabídka, pokud bude sedět i "pravá strana nabídky".

fanúšik
4. července • 11:12

Motory vyzerajú zaujímavo 1.2 je lepší ako 1.0, objem nenahradíš a to je dobre, a nie je to z vývoja PSA, škoda len tej nevýrazne zmenenej fazóny, obal predáva a to bol kameň úrazu aj doterajšej Astry.

mpolan
4. července • 11:16

Astra vypadá pěkně a tam není důvod nic měnit.

fanúšik
4. července • 11:21

Aj mne sa páči, ale masy preferujú nadupanejšie predné masky.

mpolan
4. července • 12:24

To bych ani netvrdil. Podívej se na třídní konkurenci Astry, a naprostá většina je spíše střídmější - Renault, Peugeot, VW, Škoda, Kia, i další. Mazda a Hyundai mají obří grily, Honda je zběsilost.
U nás má Astra problém hlavně s cenou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomas
7. července • 9:12

Mam ji 3ti rok, sleva u prodejce 24pct. Na ceniky nekoukat :-).

Q
4. července • 9:18

Podle fotky to nevypadá jako zvětšenina původního 1.0 Ecotec Turbo. Buď je to kompletně nový vývoj, nebo to vychází z motorů od PSA.

Doporučujeme

Články odjinud