Opel Astra má po faceliftu. Na motory PSA kašle, šel vlastní cestou a má i CVT

ijon  |  04. 07. 2019 08:56

Docela zajímavé, nečekal jsem, že Opel ještě vytasí kompletně nové motory z vlastního vývoje. Litr se zvětšil na 1.2 se zajímavými výkony. K 1.4 nová CVT (to je vůbec pozoruhodné). Snad jen tu naftu umějí u PSA lépe.
Bude to asi zajímavá nabídka, pokud bude sedět i "pravá strana nabídky".

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 07. 2019 09:18

Podle fotky to nevypadá jako zvětšenina původního 1.0 Ecotec Turbo. Buď je to kompletně nový vývoj, nebo to vychází z motorů od PSA.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  04. 07. 2019 11:12

Motory vyzerajú zaujímavo 1.2 je lepší ako 1.0, objem nenahradíš a to je dobre, a nie je to z vývoja PSA, škoda len tej nevýrazne zmenenej fazóny, obal predáva a to bol kameň úrazu aj doterajšej Astry.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 11:16

Astra vypadá pěkně a tam není důvod nic měnit.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  04. 07. 2019 11:21

Aj mne sa páči, ale masy preferujú nadupanejšie predné masky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 12:24

To bych ani netvrdil. Podívej se na třídní konkurenci Astry, a naprostá většina je spíše střídmější - Renault, Peugeot, VW, Škoda, Kia, i další. Mazda a Hyundai mají obří grily, Honda je zběsilost.
U nás má Astra problém hlavně s cenou.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 07. 2019 09:12

Mam ji 3ti rok, sleva u prodejce 24pct. Na ceniky nekoukat .

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  04. 07. 2019 10:02

Trivalcove diesely! => Svet se skutecne v exkrement obraci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 10:19

Tys nezažil 1.4 TDI? Nebo "převratný" 1.2 TDI, který poháněl Lupo a Audi A2 a sliboval údajně třílitrovou spotřebu. Hyundai měl svůj 1.5 CRDI...

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  04. 07. 2019 10:39

Převratný je 16d, 18d ve vozech za milion. Kdyby se někdo lekl, že startuje Wartburg, tak se můžete uklidnit. To se jen rozjíždí bmw.

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 07. 2019 12:31

Ono toho bylo víc.
Mercedes vyráběl tříválcový diesel pro Smarty a pro Mitsubishi Colt.
VM Motori vyráběl tříválcový diesel pro Alfu Romeo 33.
BMW tříválcové diesely stále dělá.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  04. 07. 2019 18:58

Smart neni auto!

Odpovědět  |   | 
Míra  |  04. 07. 2019 11:33

CVT už nikdy..... 😱 Mě vadí ten řev motoru

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  04. 07. 2019 11:47

Kdyby jsi četl článek, dozvíš se jednu zajímavou vlastnost této převodovky, díky které pravděpodobně řvát nebude.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 07. 2019 11:36

Dobrý den, jeden naftový tříválec s CVT. Ano pane rozumím. Zase případ pro Chocholouška.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  04. 07. 2019 12:54

Jak to je tedy s těmi motory. Redakce ověřte to.

https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 07. 2019 13:00

Pro jízdu stabilním tempem stačí i dvouválec(Ford s novou 1.5).Výkon obstará turbo takže stejně jak u nafty.

Odpovědět  |   | 
kvant  |  04. 07. 2019 13:51

CVT není vhodné na řezání zatáček, ale na normální i svižnou jízdu absolutní spokojenost, nevím, co je na plynulém rozjíždění zrychlování zpomalování špatné.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  04. 07. 2019 14:06

No, když u CVT prošlápneš plyn tak prostě motor drží vysoké otáčky a auto pocitově spíše volněji zrychluje. Někomu toto prostě vadí, Je ale zvláštní, že stejným lidem vesměs nevadí neustálé chrochtání a dunění nafťáků, které si člověk vychutnává pořád, nejen při pokusu o prudké zrychlení.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 07. 2019 14:08

To je tak super, že sám výrobce přednastavil stupně. Ale kdo nemá pro auto cit, pro toho to stačí.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  04. 07. 2019 20:29

Přemýšlím, jak je možné, že nové (přímo z vývoje) motory z Opelu mají totožné objemy i výkony jako současné PureTech a BlueHDi.
To vývojáři došli ke všeobecné schodě, že nelze dosáhnout lepší efektivity a kvality jinak, než třívalcovým 1.2 litrovým motorem?

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  04. 07. 2019 21:23

Dříve vycházelo nejlépe 1.0, dle wltp je to 1.2-1.3. Ostatní automobilky budou určitě též zvětšovat.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  04. 07. 2019 21:58

či to nebude len finta, akože motory od GM lebo tie majú lepšie meno a potom sa objavia a u Peugeota a Citroena.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  05. 07. 2019 15:14

No to je tedy výběr, jeden usratý tříhrnek vedle druhého, čtyřválec je luxusní a u Astry zapovězené zboží.

Odpovědět  |   | 
Lengy  |  06. 07. 2019 07:35

Docela by mě zajímalo,odkud vzal redaktor info o těch motorech?Jsou to motory PDA již z normou EURO 6d,proto mají poněkud snížený krouťák oproti původní verzi.Já mám ještě motor 81 kW/205Nm,kdy 96 kW motor měl 230 Nm.Novinka je pouze motor 107 kW.

Odpovědět  |   | 
Kolbaba  |  06. 07. 2019 09:29

PDA je co? Jestli máš na mysli PSA, tak nejsou, s puretech motory nemají nic společného, jsou to všechno motory i převodovky Opelu.

Odpovědět  |   | 
miki55  |  06. 07. 2019 10:58

Chyba se vloudila ! Nejnižší koeficient odporu vzduchu v segmentu má nový Ford Focus, a to Cx 0,25 !

Odpovědět  |   | 
Lengy  |  06. 07. 2019 11:08

Samozřejmě PSA,uklepl jsem se.A motory z vlastního vývoje ani omylem.Do Crosslandu a Grandlandu se dávají stejné motory jako do P nebo C a pro Astru budou vyvíjet vlastní motor?A převodovka CVT,pokud to vůbec bude CVT,tak to bude něco od japonců,stejně jako klasické hydroměniče Aisin,které se montují do P a C.

Odpovědět  |   | 
R8  |  06. 07. 2019 17:02

Jenže crossovery jsou už na nové platformě PSA, Astra má stále platformu GM, kam motory PSA nepasují.
Petrol power now comes exclusively from turbocharged three-cylinder units developed by Opel at Russelheim. Though the 1.2-litre engine is the same capacity as PSA's mass production petrol engine it is not the same, and the 1.4-litre is a new Opel development too.
https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/astra/103269/new... ...

Odpovědět  |   | 
Lengy  |  06. 07. 2019 12:05
DM  |  06. 07. 2019 18:42

Každý tvrdí něco jiného, v tomto článku zase píší, že jde o motory PSA...
https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...

Odpovědět  |   | 
Vojtech Arnold  |  08. 07. 2019 21:29

CVT ma odpornej zvukovej projev. To melo zustat ve skutrech a ctyrkolkach.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A