Opel Astra má po faceliftu. Na motory PSA kašle, šel vlastní cestou a má i CVT

ijon  |  04. 07. 2019 08:56

Docela zajímavé, nečekal jsem, že Opel ještě vytasí kompletně nové motory z vlastního vývoje. Litr se zvětšil na 1.2 se zajímavými výkony. K 1.4 nová CVT (to je vůbec pozoruhodné). Snad jen tu naftu umějí u PSA lépe.
Bude to asi zajímavá nabídka, pokud bude sedět i "pravá strana nabídky".

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 07. 2019 09:18

Podle fotky to nevypadá jako zvětšenina původního 1.0 Ecotec Turbo. Buď je to kompletně nový vývoj, nebo to vychází z motorů od PSA.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  04. 07. 2019 11:12

Motory vyzerajú zaujímavo 1.2 je lepší ako 1.0, objem nenahradíš a to je dobre, a nie je to z vývoja PSA, škoda len tej nevýrazne zmenenej fazóny, obal predáva a to bol kameň úrazu aj doterajšej Astry.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 11:16

Astra vypadá pěkně a tam není důvod nic měnit.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  04. 07. 2019 11:21

Aj mne sa páči, ale masy preferujú nadupanejšie predné masky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 12:24

To bych ani netvrdil. Podívej se na třídní konkurenci Astry, a naprostá většina je spíše střídmější - Renault, Peugeot, VW, Škoda, Kia, i další. Mazda a Hyundai mají obří grily, Honda je zběsilost.
U nás má Astra problém hlavně s cenou.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 07. 2019 09:12

Mam ji 3ti rok, sleva u prodejce 24pct. Na ceniky nekoukat .

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  04. 07. 2019 10:02

Trivalcove diesely! => Svet se skutecne v exkrement obraci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 10:19

Tys nezažil 1.4 TDI? Nebo "převratný" 1.2 TDI, který poháněl Lupo a Audi A2 a sliboval údajně třílitrovou spotřebu. Hyundai měl svůj 1.5 CRDI...

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  04. 07. 2019 10:39

Převratný je 16d, 18d ve vozech za milion. Kdyby se někdo lekl, že startuje Wartburg, tak se můžete uklidnit. To se jen rozjíždí bmw.

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 07. 2019 12:31

Ono toho bylo víc.
Mercedes vyráběl tříválcový diesel pro Smarty a pro Mitsubishi Colt.
VM Motori vyráběl tříválcový diesel pro Alfu Romeo 33.
BMW tříválcové diesely stále dělá.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  04. 07. 2019 18:58

Smart neni auto!

Odpovědět  |   | 
Míra  |  04. 07. 2019 11:33

CVT už nikdy..... 😱 Mě vadí ten řev motoru

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  04. 07. 2019 11:47

Kdyby jsi četl článek, dozvíš se jednu zajímavou vlastnost této převodovky, díky které pravděpodobně řvát nebude.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 07. 2019 11:36

Dobrý den, jeden naftový tříválec s CVT. Ano pane rozumím. Zase případ pro Chocholouška.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  04. 07. 2019 12:54

Jak to je tedy s těmi motory. Redakce ověřte to.

https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 07. 2019 13:00

Pro jízdu stabilním tempem stačí i dvouválec(Ford s novou 1.5).Výkon obstará turbo takže stejně jak u nafty.

Odpovědět  |   | 
kvant  |  04. 07. 2019 13:51

CVT není vhodné na řezání zatáček, ale na normální i svižnou jízdu absolutní spokojenost, nevím, co je na plynulém rozjíždění zrychlování zpomalování špatné.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  04. 07. 2019 14:06

No, když u CVT prošlápneš plyn tak prostě motor drží vysoké otáčky a auto pocitově spíše volněji zrychluje. Někomu toto prostě vadí, Je ale zvláštní, že stejným lidem vesměs nevadí neustálé chrochtání a dunění nafťáků, které si člověk vychutnává pořád, nejen při pokusu o prudké zrychlení.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 07. 2019 14:08

To je tak super, že sám výrobce přednastavil stupně. Ale kdo nemá pro auto cit, pro toho to stačí.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  04. 07. 2019 20:29

Přemýšlím, jak je možné, že nové (přímo z vývoje) motory z Opelu mají totožné objemy i výkony jako současné PureTech a BlueHDi.
To vývojáři došli ke všeobecné schodě, že nelze dosáhnout lepší efektivity a kvality jinak, než třívalcovým 1.2 litrovým motorem?

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  04. 07. 2019 21:23

Dříve vycházelo nejlépe 1.0, dle wltp je to 1.2-1.3. Ostatní automobilky budou určitě též zvětšovat.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  04. 07. 2019 21:58

či to nebude len finta, akože motory od GM lebo tie majú lepšie meno a potom sa objavia a u Peugeota a Citroena.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  05. 07. 2019 15:14

No to je tedy výběr, jeden usratý tříhrnek vedle druhého, čtyřválec je luxusní a u Astry zapovězené zboží.

Odpovědět  |   | 
Lengy  |  06. 07. 2019 07:35

Docela by mě zajímalo,odkud vzal redaktor info o těch motorech?Jsou to motory PDA již z normou EURO 6d,proto mají poněkud snížený krouťák oproti původní verzi.Já mám ještě motor 81 kW/205Nm,kdy 96 kW motor měl 230 Nm.Novinka je pouze motor 107 kW.

Odpovědět  |   | 
Kolbaba  |  06. 07. 2019 09:29

PDA je co? Jestli máš na mysli PSA, tak nejsou, s puretech motory nemají nic společného, jsou to všechno motory i převodovky Opelu.

Odpovědět  |   | 
miki55  |  06. 07. 2019 10:58

Chyba se vloudila ! Nejnižší koeficient odporu vzduchu v segmentu má nový Ford Focus, a to Cx 0,25 !

Odpovědět  |   | 
Lengy  |  06. 07. 2019 11:08

Samozřejmě PSA,uklepl jsem se.A motory z vlastního vývoje ani omylem.Do Crosslandu a Grandlandu se dávají stejné motory jako do P nebo C a pro Astru budou vyvíjet vlastní motor?A převodovka CVT,pokud to vůbec bude CVT,tak to bude něco od japonců,stejně jako klasické hydroměniče Aisin,které se montují do P a C.

Odpovědět  |   | 
R8  |  06. 07. 2019 17:02

Jenže crossovery jsou už na nové platformě PSA, Astra má stále platformu GM, kam motory PSA nepasují.
Petrol power now comes exclusively from turbocharged three-cylinder units developed by Opel at Russelheim. Though the 1.2-litre engine is the same capacity as PSA's mass production petrol engine it is not the same, and the 1.4-litre is a new Opel development too.
https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/astra/103269/new... ...

Odpovědět  |   | 
Lengy  |  06. 07. 2019 12:05
DM  |  06. 07. 2019 18:42

Každý tvrdí něco jiného, v tomto článku zase píší, že jde o motory PSA...
https://www.garaz.cz/clanek/modernizovany-opel... ...

Odpovědět  |   | 
Vojtech Arnold  |  08. 07. 2019 21:29

CVT ma odpornej zvukovej projev. To melo zustat ve skutrech a ctyrkolkach.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A