Tyhle papírové údaje jsou k ničemu. Jak mi pomůže systém start/stop snížit spotřebu při 6 hodinové jízdě po (německé) dálnici?
to Gigi: Nijak ;-) A v tom je právě ta demagogie. Další věc, která by mě hrozně zajímala je ta, jakým způsobem, respektive jakou metodikou měření, se dojde k té deklarované úspoře paliva, tj. 0,2l/100 km. Nikdy jsem nikde v článku, který se týkal systému start/stop, nečetl, jakou metodikou to měří. Kolik % musí být město a kolik % musí být okresky/dálnice/atd., aby to dalo tu deklarovanou úsporu. A to se nebavíme o dlouhodobé ekonomické náročnosti, tj. výměně zdevastované baterie za 1/2 času apod. Takže aby to nakonec nedopadlo tak, že po odečtení nutných nákladů na servis/výměny/opravy z té ušetřené částky za palivo neskončíme v mínusu.
velmi dobra poznamka: baterka ,starter,, nakoniec to vyjde ovela drahsie.
Já jezdím za 5,5 litru benzínu bez automatického vypínání benzínu.:-D
mno to sice máš nizkou spotřebu ale na nakup jedeš rychlosti chuze ne hehehe
Ja jezdim kombinovane za 11,6 litru benzinu. Taky bez automatickeho vypinani.
:-D
to máš proti té astře spotřebu vyšší o 41% :-)P.S.: ale já jim taky nevěřím
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.