Opel Astra dostane inteligentní neoslňující LED světla

Opel Astra dostane inteligentní neoslňující LED světla

Nová generace Opelu Astra se představí co nevidět a do výbavy dostane i jednu novinku, která se v segmentu C objevuje vůbec poprvé: inteligentní LED světla. Ta neoslňují ostatní řidiče a neustále upravují svůj paprsek podle aktuální dopravní a meteorologické situace.

Opel systém nazývá IntelliLux LED Matrix Light. Lze předpokládat, že ho nenabídne v základní výbavě, ale za příplatek. Podle Opelu se jedná o další „demokratizaci“ technických vymožeností, které jsou jinak dostupné pouze pro majitele luxusních vozů.

Nový Opel Astra zhubne až 200 kg. Přijede už do Frankfurtu

Nový Opel Astra zhubne až 200 kg. Přijede už do Frankfurtu

Například minulá generace Astry měla jako první ve třídě adaptivní bi-xenony. Proti těm mají ale nová světla ještě větší dosah a Opel uvádí, že při rychlosti 80 km/h mimo město poskytují řidiči v noci díky delšímu dosvitu až o 1,5 sekundy více času na reakci.

Jakmile auto opustí zastavěnou oblast, automaticky se zapnou dálková světla a zůstanou zapnutá. Světla pracují spolu s kamerou Opel Eye. Když kamera zaznamená protijedoucí auto, světla automaticky upraví svůj paprsek tak, aby druhý řidič nebyl oslněn.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků