Opel Astra dostane dvě sportovní verze GSI a OPC

Opel Astra dostane dvě sportovní verze GSI a OPC

Opel podle všeho uvede hned dvě sportovní verze nové generace hatchbacku Astra. Základní se bude jmenovat Astra GSI, ostřejší pak Astra OPC (v Británii VXR). Naznačil to šéf značky Vauxhall (Opel pro britský trh) pro magazín Autocar.

Oba modely dostanou údajně dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním, ale zatímco Opel Astra GSI bude v zásadě jen silnější civilní Astra s trochu sníženým podvozkem a většími brzdami, Astra OPC bude pravověrný ostrý hatchback se samosvorem a adaptivním podvozkem.

Premiéry | Hatchbacky | Opel | Frankfurt 2015

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Astra GSI má nabídnout výkon 250 koní, což by ji postavilo vedle Focusu ST nebo Golfu GTI. Ostrá Astra OPC má pak mít minimálně 300 koní. Standardem bude manuální převodovka, ale Astra GSI by mohla být k dispozici i s automatem.

Opel Astra GSI, pro kterou je ve hře i silný diesel, by měla dorazit na trh už příští rok, ale na Astru OPC si zájemci ještě několik let počkají. Původně totiž měla Astra OPC výhradně třídveřovou karoserii a takový model se zatím ještě ani nepředstavil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků