Opel Astra dostane dvě sportovní verze GSI a OPC

Opel Astra dostane dvě sportovní verze GSI a OPC

Opel podle všeho uvede hned dvě sportovní verze nové generace hatchbacku Astra. Základní se bude jmenovat Astra GSI, ostřejší pak Astra OPC (v Británii VXR). Naznačil to šéf značky Vauxhall (Opel pro britský trh) pro magazín Autocar.

Oba modely dostanou údajně dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním, ale zatímco Opel Astra GSI bude v zásadě jen silnější civilní Astra s trochu sníženým podvozkem a většími brzdami, Astra OPC bude pravověrný ostrý hatchback se samosvorem a adaptivním podvozkem.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Astra GSI má nabídnout výkon 250 koní, což by ji postavilo vedle Focusu ST nebo Golfu GTI. Ostrá Astra OPC má pak mít minimálně 300 koní. Standardem bude manuální převodovka, ale Astra GSI by mohla být k dispozici i s automatem.

Opel Astra GSI, pro kterou je ve hře i silný diesel, by měla dorazit na trh už příští rok, ale na Astru OPC si zájemci ještě několik let počkají. Původně totiž měla Astra OPC výhradně třídveřovou karoserii a takový model se zatím ještě ani nepředstavil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků