Opel Astra dostane dva nové nafťáky 1.9 CDTi

Nová generace Astry se v současné době prodává pouze s dvěma naftovými motory 1.7 CDTi, které jsou naladěny na 59 a 74 kW. K nim v brzké době přibudou silnější turbodiesely s objemem 1.9 l a výkony 88 a 110 kW. První motor nabízí točivý moment 280 Nm, spotřebu 5,9 l na sto km a maximálku 191 km/h. V Německu bude stát 19 495 eur; u nás stojí 1.7 CDTi v základní výbavě Essentia 524 900 Kč, cenu 1.9 CDTi 88 kW lze tak odhadovat na cca 550 tisíc.

Silnější verze nabízí maximální točivý moment 320 Nm a maximálku 208 km/h. Oproti slabšímu motoru není ani o krapítek žíznivější, stále spotřebuje jen 5,9 l/100 km. Základní cena bude činit 19 995 eur, u nás si dovoluji odhadnout 580 tisíc, opět s výbavou Essentia, případně 600 tisíc ve výbavě Enjoy; to v případě, že tento motor nebude se základní výbavou nabízen, což je velmi pravděpodobné. Za příplatek 495 eur je k dispozici filtr pevných částic.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků