Ja msm astru classic 1.4 16v r.v 96 a to auto nema chyby spotrebu po meste ms tak 10.12litri s mimo mesta7az8 a na ten vek tej astri je celkom zachovala ziadna vôbec ziadna korozia podvozok krasni bez hrdze to auto je ako ryba vo vode si musim zaklopat konecne lacne vydarené auto
Kpřed dvěma lety jsem koupil Astru G, 1,8. Naprosto bez problémů, prozatím nejlepší vůz, jaký jsem poznal...:-))
Před časem jsem si dovezl z Německa 1,6 16V (rok 2000). Auto má vše co potřebuji, klimu, ABS, 4 airbagy, počítač, stavitelný volant a sedačky. Navíc je to 100 edice, má na prazích hliníkové lišty se "100". I tmavě modrá metalíza není moc okoukaná. S autem jsem absolutně spokojen, mohu říci, že jezdím sportovně a PC ukazuje ve městě spotřebu 8 l/100 km; před časem jsem najel po dálnici na jeden zátah 600 km, spotřeba 7,7 l/100 km. Podvozek je docela tvrdý a s dobrým obutím sedí parádně. Mám také zkušenosti se služební 1,7 TD, motoricky se to s 1,6 16V nedá srovnat, 1,7 je líná, ale spotřeba je také velmi malá. Vyzkoušel jsem i tuhost karoserie, když mě se služební astrou nedal nějaký slovák na D1 přednost a z pravého pruhu vjel do levého (nevšiml si ale že právě projíždím vedle něj), jeho levý bok u staré siery byl dost v háji a dveře nešly ani otevřít; astra sice měla pravý bok taky pošramocený, ale nebylo to na nové díly (jen na karosářskou . Navíc po zásahu do boku v takové rychlosti se auto zachovalo celkem slušně, takže i stabilita je dobrá . Jako perfektní výhodu aster bych vyzvedl i jízdu v zimě, na sněhu je to zatím nejlepší auto s pohonem přední nápravy, jaké jsem kdy řídíl. Dobrá koupě. Jako ojetina se dá sehnat v plné výbavě za dorý peníze.
Nevite prosím někdo o zadních dveřích v se dostříbrné metalize s EL.STAHOVANIM oken?Barva čalounění nerozhoduje.Díky!!
Jezdím se služební Astrou 1.6 16V, co se týče motoru je znát, že je to Ecotec a pod 3000 ot/min je poměrně líný, takže se musí více točit. Co se týče spotřeby - jezdím hodně po městě a docela svižně, ale spotřeba 10-12 l na 100 km ? Mám vyzkoušenou spotřebu 8,2 l na 100 km, po dálnici za 7,8 l na 100 km a to nejezdím 130 km/h. Zkoušel jsem jezdit i ekonomicky a lze skutečně dosáhnout 5,2 l na 100 km, ale pak se nesmí jet více jak 90 km/h. Co se týče spolehlivosti mám najeto 86 000 km za necelé tři roky a bez závady. Interiér je samozřejmě německy strohý, ale podívejte se na interiér nové Vectry, ten sráží celkový dojem (dolícování, design a dílenské zpracování) zkrátka Astře G se nevyrovná. Tvrdší sportovní podvozek - nemám co vytknout s dobrými pneu velmi dobře sedí, i když na českých cestách je cítit každá díra. Už se těším na novou Astru abych měl co srovnávat.
Astru II pouzivam jako sluzebni (kombik 1.7DTi) a nemuzu si na nej stezovat, ted ma najeto pres 70tk a zatim s nim nebyl jediny problem, motor sice neni zadnej strelec, ale na bezny jezdeni je uplne idealni, ma malou spotrebu (4-6l zadny problem) a na dalnici lze v pohode drzet 170kmh :)) proste se mi to jevy jako hodne prakticky auto. Mam nastavitelnej volant i vysku sedaku a pocit za volantem je super.....sedacky mam trochu jiny nez auto v testu - jsou cerny, plysovy a maji vyraznejsi vedeni.....tohle auto bych bral klidne znovu....naprosta spokojenost.
Jak je to s tema brzdama vzadu? Pise se, ze vzadu jsou bubny, ale ja vzdy videl (v Nemecku) u 1.6 vzadu kotouce. Ze by byly 2 verze?
Pred mesicem jsem koupil Astru G Caravan 1,7TDi, r.v.98,ma kotouce i vzadu, predni airbag pro ridice i spolujezdce a bocni airbagy. Motor do 2000 otacek je liny,vyse je to lepsi, muj dojem neni uplne objektivni, protoze pred tim jsem jezdil se Skodou 1000. Jinak jsem spokojen, spotrebu jeste nemam zmerenou,dela to asi 6l nafty.
Už jste někdo v astre řešil problém s chybějícím nastavitelným cyklovacem stěračů?Jedna poloha cyklovace je skoro k ničemu.Díky!
Mam 1,6, 55kW/75k v limitovane serii 2000. A vzadu jsou kotouce...
Nicmene, "normalne" se kotouce dozadu davali az od 1,8l benzin a 2,0 DTI
myslim, ze kotuce sa davaju na 1.8 a vyssie u benzinu a na 2.0dti a vyssie. Inak 1.8 s kotucmi brzdi vynikajuco, dokonca aj bubny v 1.6 sa nenechaju zahanbit a spolu s abs to auto brzdi, podla mna, vynikajuco.
Skutečně tam byly bubny.
Mam Astru Elegance 1,7 DTI (r.v. 2002, 25 000km) a uplna spokojnost. Kvalita interieru velmi dobra, aj zlocovanie. Tie sedacky na foto su strasne, v aute mam s ovela lepsim potahom a bocnym vedenim. Na takychto veciach by sa nemalo setrit...
Inak si myslim, ze za tie peniaze je to velmi dobre auto pre nenarocneho motoristu, rodinu, firmu. Cosi podobne pripravuje Skoda s Octaviou, ale uz som zabudol, ako sa bude prva generacia volat. Ceny neviem, ale tiez nechapem, preco sa nechytaju ostatni vyrobcovia (VW, Renault) . asi nemaju dodatocne linky.
U nas na Slovensku ma Opel dobry imidz, teraz sa velmi rozbehli Corsy (pomohol facelisft + 1,3 CDTI) a naopak, Ford je u nas dost dole, ceske ody na Focus a Mondeo (Autocar, Autotip - nechcem robit reklamu) nezaberaju.
Jaky vyznam maji sedacky s lepsim bocnim vedenim v aute, ktere nema motor?
no motor ako motor :) ale da sa s tym jazdit, tie sedacky by naozaj potrebovali lepsie bocne vedenie, pretoze v niektorych zakrutach clovek ide 80 a nie je to prave orechove
nechci tady nadavat na astry,ale vsechny tedy2 ve kterych jsem jel meli nekvalitni interier...vrzal,nelicoval,horsi nez u xsary a jizda me taky nejak neoslovila
Tak to si měl astru z Polandu,dělali to v Gliwicich.Já ji mám z Bochumi,kein Problém.
ja zase nechcem astry branit ale vsetky, ktore sme mali boli zlicovane velmi dobre a interier nevrzgal ani po 70 ci 120 tisic (teda az na sedacky vodica, kus od kusu ina kilometraz (cca na 80tisic), ale vrzgali). Narozdiel od toyoty, ktoru jazdim teraz a vrzga tam vsetko a rovno od novoty
Niekto tu pisal, ze pod 3000 otacok nejazdit. Mam k tomu svoju skusenost: podla mna ten motor (1,6 16V) ma de facto 2 rezimy. Pod 3000 taha iba velmi slabo, ale spotreba je velmi nizka (napr. teraz jazdnim mesto za 6,9 hoci priznavam, ze su to skor dlhsie trate). Nad 3000 motor vyrazne oziva, rad sa vytaca a ziskava na dynamike, dobre zrychluje a je s nim radost predbiehat (v ramci moznosti). Za vsetko sa plati, takze v tomto "dynamickom" rezime si dobre potiahne z nadrze, nie je problem urobit aj 10-12 l/100 Sk (dialnica; caste predbiehacky, skore podradovanie, plyn na podlahu). Ja osobne jazdim vacsinou po meste, kde sa snazim pouzivat prvy rezim a spotreba je fakt velmi dobra. Mimo mesto a po dialnici sa neudrzim a idem "co to da".
Este jedna poznamka: pri castom jazdeni pod 3000 odporucam obcas natankovat Shell VPower na precistenie, pretoze sa stava, ze pri nizkych otackach a vysokej zatazi nezhori kvalitne vsetko palivo a vytvara sa nejaky bordel (karbon?), ktory zanasa spalovaci priestor. Motor potom zvykne vynechavat a ist trhane (vlastna skusenost).
S tim zanasenim - nam to jednou pri dlouhe jizde (vic jak 800 km) zacalo "poskakovat" v malych otackach bez plynu. Uz sem myslel ze je motor v haji ale pak jsme natankovali do plne a motor prestal zlobit skoro okamzite. Proste jsme vzali nejaky nekvalitni (levny) benzin. Za to vystraseni to opravdu nestalo
Mám tohle auto v kombi a je to takový spolehlivý pracant. Kufr je velký jako v Octavii (fakt do úrovně oken půl kubíku!), místa na zadních sedačkách dostatek, na délku je přitom o 30 centimetrů kratší a dá se s tím dobře zaparkovat. 1.6 16V po městě bere pod 8 i v zimě nebo s klimatizací. Jízdní vlastnosti dobré, ceny náhradních dílů rozumné. Kupoval jsem to jako náhodnou koupi a byla to celkem trefa.
Octavia kombi má 550 l, Astra Caravan jenom 480 l. Ten rozdíl 70 l fakt není poznat
ale na rozdil od Octavky si vzadu v Astre Combi sednou v pohode 2 vysoci lidi (1.8m). Kdyz sem mel jeste sluzebni Octavku tak jsme cela rodina jezdili vetsinou v manzelcine Astre Combi, protoze v Octavce nebylo uvnitr misto pro 4 vetsi lidi
ja mam momentalne jednu 1.7dti v kombiku a spokojnost, az na to ze ten motor nie je dieselova hviezda, v meste sa jazdi za 4.5 az 5, za 6 mesiacov 30tkm, ziadny problem.
Jak je to s páčkami u stěračů a blinkrů,má astra classic II ještě aretaci,nebo jsou také dotykové jako u nové astry ? Minulý rok jsem řídil Signum 3.0 DTI Cosmo a nemohl jsem si na to zvyknout.Nová astra má také dotykové páčky.
Je tam ještě aretace. Dotykové má Signum, Vectra (tuším) a nová Astra. Je to o zvyku, mně to nevadí
Vectra je má také.Signum vychází z Vectry.Interiér je shodný.
Chcem este upozornit, ze prevodovka nie je celkom dobre odstupnovana. 1,2 idu pekne po sebe, ale medzi 2-3 je velky rozdiel, takze vznikne vykonova diera. 3-4 su zas v pohode, ale 5 by mohla byt kratsia. Este pri max akceleracii odporucam pri preradovani nepustat upne plyn, ale motor sa tazko zbiera do otacok ak uberiete uplne akcelerator. Tento problem nastava aj ked niekto rad pri rychlom podradovani pouziva medziplyn, riadiaca jednotka nereaguje dost rychlo na pracu z plynovym pedalom.
Píšete "Podle toho, jak ubíhala ručička palivoměru a dosazením do vzorce s 52litrovou nádrží vycházela spotřeba devět litrů na sto" - jak jste to počítal? Podle ukazatele to asi není moc přesné... Jediná možnost je vynulovat denní počítadlo km, natankovat plnou, potom doplnit opět na plnou, výsledné litry vynásobit 100 a to následně vydělit počtem km z počítadla. Tohle je jediný způsob jak změřit přesně spotřebu... Jinak fajn auto za příjemnou cenu a hezky napsaný test
1. Ano spotrebu treba merat systemom plna-plna a tankovat na tej istej benzinke u toho isteho stojanu. Potom je to objektivne. Neviem ako pan Broza myslel vetu "na nadrz sme urazili...". To ste zastavili ked vam to chciplo? To snad nie. Asi ked zacala svietit kontrolka. Ale v tom pripade mate stale neistotu +/- 5 litrov. By the way, nepoznam auta kde by sa dalo spolahnut na linearitu stupnice palivomera. 2. Mame v rodine Vectru 1.8 sedan r.v. 98, spokojnost. Ale zere to tiez okolo 10.
Úplně vyjet nádrž znamená do místa, kde je ručička zcela na nule - tedy až po vyjetí rezervy. Nečekám ale, až to "chcípne", takže něco v nádrži samozřejmě muselo zůstat.
Mam Astru 1.7DTi a na palivomeru mi uz blikalo oranzove svetlo nadrze, ze kazdou chvili mi musi dojit nafta. Tak jsem jel tankovat plnou nadrz a natankoval jsem 37 litru z 52 litru !!! Na jednu stranu sok, ze mam v nadrzi jeste tolik nafty, na druhou prijemne zjisteni, ze mi to zere pod pet litru nafty, coz odpovida...
jo, to muzu jen potvrdit.....tohle auto umi jezdit sakra levne. Pri po holandsku jsme se dostali dokonce na spotrebu cca 4l...ale to je jizda 80tkou po rovine
Pane Broza to je pekny nesmysl se orientovat pouze podle budiku. Meli jste zkusit natankovat do plne a vsadim se, ze byste natankovali o cca 5 litru mene, nez je plna. Osobne mam zkusenost napr. s mym Ford Escort, kdy rucicka na budiku je uplne dole a sale v nadrzi je kolem 5 litru. Tohle vam tedy nevyslo a doufam, ze uz to opakovat nebudete.
To bych neřekl; teď mám novou Astru, ručička ukázala nulu a v autě také nula byla (zůstal jsem stát na cestě). Do plna jsem starou Astru dotankovat nemohl, protože v době, kdy "dojela", ji měl kolega a ten bohužel plnou nevzal.
Navíc ne vždy se podaří v době testu vyjet celou nádrž a pokud ano, ne vždy se bere plná.
Kontrolka nejdřív svítí,pak na chvili zhasne,pak bliká,a když přestane blikat,auto se zastaví( není to praskla žárovka),takhle je to u "100edition" 1.7 dti 55 kW RV.2000.
opatrne s tou ručičkou na nule. Niekedy to naozaj znamená nulu (alebo skoro nulu) - možno je to práve táto Astra, naopak u VW (takisto Peugeot) je to ešte dobrých 5 litrov v nádrži, čo môže skresliť konečný výpočet spotreby.
Niektorý výrobcovia to robia ako extra poistku pre vodiča, pretože riešiť problémy s odvzdušňovaním trubiek po vyčerpaní celej nárže je pekný opruz.
Na nádrž auto urazilo necelých 570 km, což při 52litrové nádrži dělá zmíněných devět litrů.
Ale jak poznáte kolik v ní ještě zbylo benzínu? Nebo jste ji vyjel úplně?
Zcela vyjel. Ale je jasné, že je to pouze orientační určování spotřeby.
Hezké autíčko, za ty prachy. Klidně bych to bral s 1.4 16V radši než Fabii, cena je plus minus stejná, ale tady bude víc místa.
1.4 nebrat, pod 3t otacok sa "nic nedeje" a zravostou je to drobne horsie ako 1.6
:D kup si vkladaci sport .vzduch filtr a zabírá líp (vl.zkušenost)
Řídil jsem v zimě cca 700km jednu 1.4ku na služební cestě ve dvou, takže žádná rozsáhlá hodnocení. Přistupoval jsem k Astře s despektem (už mnoho let doma preferuji auta o model větší s min.2l motory), nicméně mne ten motor i jízdní vlastnosti mile překvapily - Astra II 1.4 není žádný dravec, ale na pohodovou jízdu po městě nebo silnicích 1.tř.lepší, než jsem čekal. Na dálnici už se handicap maloobjemového motoru projeví, předpokládám že i při obsazení více pasažery.
Jednou jsem krosil auto z pujcovny - 1.4 16V v Astre a musim rict,ze me motor docela prekvapil. Kdyz se to toci,tak to docela "jede",ale v nizkych otackach je to fakt prditko.No,jel jsem i Astrou 1.8 16V a s tim uz se da docela litat. Jediny co mi na Astre vadi je stisnenost interieru. Stejny problem ma i stara Corsa, tam uz to byl az klaustrofobicky pocit.
Mam skusenost s oboma motormy a rozdiel vykonu je minimalny, teda pokial sa riadne vytacaju. Motory EcoTec sa nemaju vobec pouzivat pod 3000 otacok a skutocne ozivaju az pri 4000 a v pohode sa tocia az do zasahu velmi jemneho obmedzovaca 6500. Citit vecsi rozdiel je len pri zatazeny v stupaniach. Inak motor 1.4 16V je tichsi, kultivovanejsi a lepsie sa vytaca, 1.6 16V vykonejsi a pri rychlej jazde uspornejsi. Vyhoda 1.4 je este v tom ze prevodovka, spojka, poloosi vsetko je rovnake ako u 1.6 takze viac predimenzovane.
tiez som s nimi najazidl nejeden kilometer a 1.4 je motor, podla mna, vhodny pre velmi kludneho vodica. V meste dynamicka jazda s tymto motorom prinasa prekvapenie v podobe spotreby splhajucej sa k 10 litrom. Cenovy rozdiel je minimalny, pocitovo je to - aspon pre mna - o niecom inom. Pokial sa niekto nevie rozhodnut, povozit az potom vyberat. Ja osobne by som uz nad 1.4 nerozmyslal.
Ja medzi 4000-6500ot. necitim ziaden podstatny rozdiel, len 1.4 ma s tych otacok vecsiu radost. Spotrebu som mal medzi 10-12l v meste na obydvoch motoroch, mimo mesta ta 8-10. Ja by som uz Astru nekupil nie je ani vyslovene zla, ale ani mi nicim neprirastla k srdcu...
je to normalne auto :) a po tahaniciach s poistovnami po kradeziach golfov a octavii nepoznam do firmy lepsie auto :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.